Durf te vragen #3 (Deel 1)

Dat rode puntje eraf snijden met een mes

4 likes

Doorprikken lijkt me. Als je hem eraf snijdt sluit het dopje niet meer goed?

Bij de Kopermolen zit er wel zo’n pakketpunt!

1 like

Kun je op de draadloze air-pods van Apple het volume regelen?

En is het echt zo’n must om dan de versie te kiezen met draadloze oplaadcase te nemen?

Nee kan alleen met behulp van Siri geloof ik. Ik vind draadloos opladen geen toevoeging, dus heb die ook niet gekocht.

Nee he? Lijkt me ook niet per se een toevoeging.
Ah alleen via Siri dus, dat vind ik wel jammer!

En is de Pro fijner dan de Airpods? Ik weet dat er Google is en daar heb ik ook op gekeken maar vind ervaringen van hier fijner.

Ik zou zelf willen dat ik de pro’s heb, maar weet helemaal niet of die mij beter zullen passen. Ik heb hele kleine oren en mijn AirPods blijven dus niet altijd even goed zitten.

Ik heb de airpods pro en ben er heel enthousiast over! Ik heb eerst de normale airpods geprobeerd, maar die vond ik qua comfort en geluid echt een stuk minder goed. Bij de normale airpods zag ik (los van dat ze draadloos zijn, wat natuurlijk heel erg fijn is) uiteindelijk niet echt in waarom je geen oordopjes van een ander merk zou kiezen die veel goedkoper zijn. De pro’s zijn voor mij dus wel echt een toevoeging. Ze blijven veel beter in m’n oren zitten vergeleken met de normale airpods en los daarvan zijn ze qua geluid ook vele malen beter naar mijn idee.

Heb het inmiddels weggebracht in het dorpje bij mijn ouders waar dan wél weer zo’n punt zit :rofl:

1 like

Ik ben recentelijk over gestapt van de eerste generatie Airpods naar pro’s. En ja de pro’s zijn wel een stuk fijner dan de niet pro’s! Je krijgt verschillende opzetstukjes om ze het best passend bij je eigen oor te krijgen, dat is echt top. Ook fijn dat er noise cancelling is en het geluid is beter dan die van de normale - maar de noise cancelling komt echt niet in de buurt van die van mijn koptelefoon (bose 700). Vind ze vooral chill voor onderweg of voor als ik op de bank filmpjes kijk of tijdens het koken ofzo om de afzuigkap weg te filteren, maar als ik echt geconcentreerd wil werken met echt goede noise cancelling grijp ik naar de bose wel.

Oh en koop ze niet bij Apple maar bij Amazon.nl; daar zijn ze 200 euro ipv 280

Heeft iemand de tip om bloedvlekjes (van acne) uit stof te krijgen?
Ik heb ossengalzeep (blokje) en Shout al geprobeerd. Die vervagen het wel een beetje, maar het gaat niet goed weg. Word er echt wanhopig van :pensive:
Vooral in kussenslopen en witte stof blijven ze zitten.

Ik ben op zoek naar een roman of informatief boek over (inter)nationale maatschappelijke kwesties (denk aan discriminatie/racisme/humanitaire rampen oid) om als cadeau te geven aan een vriendin. Iemand ideeën? Mag ook Engels zijn. Ik kom nu niet verder dan een boek van Japin.

Nat maken met koud water en dan zout erop strooien en even een uurtje laten liggen. Daarna gewoon wassen zoals normaal! Had vroeger veel bloedneuzen en dit deed m’n moeder toen altijd

1 like

Heeft iemand hier ervaring met het later halen van de HPV/baarmoederhalskanker-vaccinatie? Ik weet dat het wel gewoon kan en heb het er ook met de huisarts over gehad, maar twijfel nog steeds. Toentertijd niet gehaald omdat er nog veel onduidelijkheden over waren, maar het schijnt toch wel te werken.

Eerst met koud water spoelen of wassen, voordat je het boven de 40° wast.

Ik heb het wel eens uit een knuffel gekregen door er melk overheen te wrijven met een doek

1 like

Het is helaas al wel eens gewassen (wel lage temperatuur), maar ik ga dit zeker en de tip van @Jones proberen. Ligt toch allebei in huis.

Welk regenpak is echt goed waterdicht? Alles wat ik tot nu toe heb gehad laat water door.

Bedankt voor de review! En @Harrrie ook. Ik heb ze opgeslagen!

1 like

Ik ben ook fan van AGU

1 like

Is er iemand op het forum die facebook/ insta ads of google shopping gebruik voor als baan voor hun werk/bedrijf?
Ik wil hier graag over sparren om meer te leren :smiley: Heb best wat ervaring met SEA dus kunnen we wat van elkaar leren.