Volgens mij werkt het alleen als je nog geen seks hebt gehad.
Het werkt altijd, alleen haal je het meeste winst als je nog nooit geĂŻnfecteerd bent met HPV (dus meestal voordat je seksueel actief bent), omdat je dan het grootste aantal infecties voorkomt. Als je nu alsnog wil kan dat, er zijn zelfs aanwijzingen dat het na een behandeling voor een HPV-gerelateerde aandoening (zoals een voorstadium van baarmoederhalskanker) zinnig is om te voorkomen dat het terugkomt. Je moet het buiten het rijksvaccinatieprogramma alleen wel allemaal zelf betalen.
Welke woksaus is nou echt lekker? Ik ben te lui om zelf te maken en ik vind ze tot nu toe allemaal stuk voor stuk tegenvallenâŠ
Mân zus heeft net haar paard in laten slapen en wil graag van zijn haar een dromen vanger laten maken.
Ze heeft ooit een website gevonden die dat deed waarbij in het midden een foto van het paard zelf werd geplaatst.
Ben net gaan googelen maar kan niks vinden. Iemand hier een idee?
Misschien even op bokt.nl een topic openen? Daar zie ik vaker mooie dingen van paardenhaar voorbij komen.
Thanks!
Je hebt ook gevlochten armbandjes van paardenhaar, misschien ook een idee
Als jij een bedankje zou krijgen van iemand waar zou je dan blij mee zijn?
Een bon en waarvan dan? Of een pakket met douchefoam/chocola en andere dingetjes? Bloemen? Iets anders en wat dan?
Douglas/ici paris bon of een klein boeket met bedankt kaartje vind ik leuk om te krijgen!
Zij maken sieraden van paardenhaar, misschien kunnen ze ook wel een dromenvanger maken. Wel een heel mooi cadeau!
Alles behalve Rituals en Merci
Wij doen voortaan een doos bonbons van een goede chocolaterie. Is eigenlijk voor iedereen goed, behalve voor mensen die geen chocolade eten, maar daar ga ik niet mee om.
Zijn er hier mensen die knutselen met (uv) resin?
Ik wil mijn CV een upgrade geven en zie zoveel templates maar de meeste zijn net te saai of weer veel te uitbundig naar mijn idee.
Iemand het ideale format waarbij je wel opvalt op een goede manier, maar niet als grafisch designer? Gaat om een salesfuctie waarvan ik 70% aan de eisen voldoe en heel graag op gesprek wil.
Nog een vraagje, weet iemand een goeie site om moodboards te maken? Ik ken Pinterest wel (van naam, nooit gebruikt) maar het spreekt me niet zo aan⊠Ervaringen? Liefst ook iets dat toegankelijk is voor meerdere personen en een beetje ordelijk en professioneel is!
Ik heb Canva gebruikt! Staan best veel mooie en makkelijke templates op die niet te uitbundig en niet te saai zijn. En kleuren en zo kun je gewoon zelf veranderen.
Ik heb dit laatst gedaan aan de hand van een cv wat ik voorbij zag komen toen ik zelf in een sollicitatiecommissie zat. Het format sprak me aan maar geen idee of dat van een standaardformat kwam, ik had het in ieder geval nog niet eerder gezien.
Heb je misschien voorbeelden van wat gebruikelijk is voor een soortgelijke functie zodat je daar inspiratie uit kunt halen?
Ben helaas een van de weinige van mijn studiegenoten die de sales in is gegaan en ken verder ook niet echt andere aan wie ik het op dit moment kan vragen zonder dat er vragen worden gesteld.
Maar ga er wel op googlen.
Nee, volgens mij heb ik het er inderdaad wel eens over gehad maar is er nooit van gekomen!