Deze vraag komt geregeld voorbij maar heeft er iemand tips voor een leuk huisje/hotel voor 2? Ik kijk nu naar van der Valk, want tot op de dag zelf annuleren, maarja daar loop je niet zo een bos in ofzo qua locatie.
Is hier iemand toevallig helemaal gek van gedichten? Weet iemand een leuk gedicht over draken of waar een draak in voorkomt?
Zijn er hier mensen die een eigen webshop hebben opgericht? Niet gewoon Etsy ofzo, maar echt als zelfstandige ondernemer. Ben wel Belg, dus ik vermoed dat het in NL en BE verschillend is, maar kan geen kwaad om eens naar ervaringen en tips te vragen.
Ja juist! Geweldig, bedankt!
Oester saus
Yes ik! Volgens de tv gids op mijn tv zijn vandaag aflevering 7 en 8 dus dan vorige week 5 en 6 lijkt me.
Edit: oh ik kan ik mn tv gids ook terug naar vorige week. Toen hebben ze idd aflevering 5 en 6 van seizoen 2 uitgezonden.
Haha wauw dan loop ik dus gigantisch achter! Kwam er straks pas achter dat het weer op tv was. Nu maar even nagaan waar ik de eerste 4 afleveringen kan kijken
Ik heb een stukje canvas versierd en een bijzettafel ‘gevuld’ en van de restjes een onderzetter gemaakt! Het is in principe niet moeilijk maar je moet wel even wennen aan hoe het werkt en je kan niet voor 100 procent voorspellen wat bepaalde handelingen (en kleuren) voor eindresultaat opleveren. Het blijft vloeibaar spul dat een beetje doet wat het wil. Maar ook als je maar wat doet krijg je al snel een mooi resultaat. Het is wel vergevingsgezind materiaal.
Ik had hier foto’s gedeeld:
@Kameleon ik moet meteen denken aan een (niet erg gezellig) liedje uit De Freules. Volgens mij is dit de tekst:
Tekst Drakenlied
Ze hadden duizend jaar of meer
gejaagd op draken
telkens weer.
Ze jaagden al een eeuw of tien
maar niemand had ooit echt
een draak gezien.
En toen ze na elf eeuwen nog niets vonden
dan sporen van grote
vuurspuwende poten
tja, toen werd besloten
dat draken
toch eigenlijk niet bestonden.
Ze staakten de jacht
de lol was eraf
en de draak stierf uit voor straf.
Liedje vind je hier.
Yes ik! Stuur me maar een berichtje
Wie heeft er een Sodastream en kan mij vertellen of ik dit nodig heb in m’n leven? En zo ja welke versie. Ik zie zoveel versies maar niet echt duidelijk wat het verschil is behalve glazen of plastic flessen erbij.
Ik heb dit en ben er heel erg blij mee! Heb een simpelste versie, de spirit, met 2 grote plastic flessen. Ligt altijd koud in de koelkast. Die limonade die je er bij kan kopen vind ik wel vrij overbodig, fles ranja uit de supermarkt is net zo lekker en goedkoper.
Als mensen een story op Instagram plaatsen staat er normaal een roze-oranje rondje omheen, zoals rechts, maar heel soms zie ik iemand met een geel-groen rondje, of een regenboog. Het is geen bekend persoon en ook geen story met bijzonder effect ofzo. Betekent dat iets?
Ja volgens mij dat diegene het gedeeld heeft voor ‘beste vrienden’. Je kan zelf mensen selecteren voor die lijst
Ik dacht dat dit gebeurde als je een LGBTQ sticker gebruikte in de story, maar ik weet helemaal niet of dit klopt
Nee dan zit er een massief groen rondje omheen! Deze is wel gemengd, maar anders dan normaal
Kan ik een arts/geneeskundestudent iets vragen? Het gaat over een bepaalde formulering (wil het niet openbaar delen want het is niet mijn eigen tekst).
Ik heb zelf groentensoep gemaakt afgelopen zondagavond en hier is nog beetje van in de koelkast (gelijk koel gezet). Kan ik dit nog opwarmen? Het ruikt nog goed maar ben beetje huiverig
Ik zou dit nog wel aandurven. Als het goed ruikt en de groenten er goed uitzien kan je het nog gewoon eten.