Durf te vragen #3 (Deel 1)

Pm me maar als het nog nodig is!

1 like

Wow, echt supermooi!

Ik zit al 10 min naar mijn rijbewijs te staren maar kan nergens een code ontdekken, waar is het voor?

Kan iemand een handige en niet te suffe boodschappentrolley aanraden?

Hoe weet je of je dat hebt? Ik heb geen idee

@visual @Totoro @FrauHelga bedankt !!

Dit heb je volgend mij alleen als je medische klachten hebt.

Dit heb je laatst toch al gevraagd? Denk niet dat er nu opeens andere antwoorden komen eigenlijk.

1 like

Wellicht iemand die in farmacie oid werkt die me hierbij kan helpen. Ivm corona mag de apotheek (ze zeggen landelijk?) geen anticonceptie voor langer dan 3 maanden meegeven. Ik had een specifiek recept voor 12 maanden. Dit heb ik al 15 jaar denk ik? Ik betaal nu telkens uitgiftekosten terwijl er niks is veranderd. Kan ik daar ergens bezwaar tegen aantekenen? Of kan iemand mij uitleggen waarom dit gerechtvaardigd is, heb niet het idee dat de apotheek iets doet anders dan een sticker plakken want ik loop binnen, overhandig recept en krijg het binnen 1 minuut mee. Betaal verdomme straks 4x zoveel omdat ik telkens terug moet nu?? Zelfs toen met die pilschaarste vorig jaar kreeg ik 12 maanden mee!

Ben echt even super annoyed hierover

1 like

Ik heb t bij elk herhaalrecept bij al m’n medicatie :expressionless:. En daar verandert al jaren niks aan! Klinkt alsof het veel is haha. Dan ga ik hen maar even bellen als de nota binnen is. Thanks! De pil heb ik normaliter 1x per jaar, maar die andere dingen wel vaker.

Excuus, ik dscht in dit topic!

Ja ik vind het wat anders als ik eens antibiotica krijg want dan moet er idd een check plaatsvinden en nouja als ze er eens per jaar recht op hebben. Alsnog schijt maar vaker is not ok!

Bijzonder, ik heb vandaag voor 6 maanden meegekregen.

Ja daarom denk ik dus dat het gewoon bullshit is van de apotheek zelf. Vind het sowieso minder sinds het een Boots is geworden

Volgens mij mogen ze het dus wel per uitgifte doen.

Ik ga een klacht indienen bij anderzorg, als Nox voor 6 maanden meekrijgt zitten ze me iig te bullshitten

3 likes

Is een klantenservice baan echt zo erg als ik het me voorstel?

Ik twijfel om erop te solliciteren, want voor mij voelt alles beter dan m’n baan van nu

Het is landelijk beleid. Voor anticonceptiva in mijn ogen een beetje onzin, maar daarvoor maken ze blijkbaar geen uitzondering.

1 like

Ligt eraan wat je precies moet doen. Ik heb het voor 2 maanden fulltime gedaan en dat vond ik prima, maar daarna was ik er ook wel klaar mee. De meeste mensen zijn beleefd en zijn blij dat je ze helpt, mijn ervaring is dat echt maar een klein deel van de mensen vervelend is.

2 likes

Ik weet niet of het invloed heeft. Ik had ze maandag overdag besteld, voor de maatregelen die de overheid had aangekondigd.