Durf te vragen #3 (Deel 1)

Dan verdampt het vocht lijkt me?

1 like

Ja dan verdampt het vocht er uit denk ik

1 like

Ga ik proberen! Heb niet het idee dat het echt vochtig is in m’n auto maar goed, baadt het niet dan schaadt het niet.

@Merel Nee - ja ik denk het wel (tenminste, als het regent lekt het niet binnen) - geen idee want ik heb hem pas twee weken haha, zelf nog niet gedaan in ieder geval - volgens mij niet maar dat ga ik nog even dubbelchecken

@Gelatelli Ah top, dit weekend ff langs de action dus! Heb ook kattengrind thuis dus kan ook altijd dat nog proberen. :grin:

Dank aan allen :heart_eyes:

1 like

Als het pas komt als jij instapt is het waarschijnlijk geen vocht dat er de hele tijd al is, dus dan is een lek minder waarschijnlijk. Jij ademt vochtige lucht uit (en brengt nog meer vocht binnen als je bijvoorbeeld met een natte jas of nat haar binnenstapt) en dat moet dan weggeventileerd worden. Dus dan moet je kijken of je ventilatie optimaal is, en het kan zijn dat daarvoor de airco even nodig is om die vochtige lucht snel naar buiten te blazen.

Volgens mij bedoel jij met ‘binnenkant’ de kant van je kamer (dus met je vinger voel je de druppels) en niet de binnenkant van het glas (omdat het enkel glas is kan dat volgens mij niet). Dan komt het waarschijnlijk omdat je de verwarming niet aan hebt staan in die kamer. Klopt dat?

Ja ik bedoel voor mij de binnenkant haha. Verwarming staat uiteraard 's nachts niet aan. :relaxed:

Glittert van die glitterwijn ook nog als je het in een glas doet of is dat alleen in de fles?

In mijn ervaring wel.

1 like

Ik ga een iPad kopen, welke zouden jullie nemen?

• iPad 2019 - € 339
  • iPad 2020 - € 389
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Ah dan is dat het denk ik! Eigenlijk zou je in zulke kamers de verwarming 's nachts op 18 moeten laten staan zodat het aanwezige vocht toch enigszins kan verdampen (samen met goed ventileren). Maar ik snap ook dat dat als stoken voor niets voelt. Alleen kun je verder niet zoveel tegen condens doen. Je zou vochtvreters neer kunnen zetten, maar of die in een grote ruimte goed werken durf ik niet te zeggen.

1 like

Nee de pro is helaas een heel stuk duurder!

Naja heb alsnog woningbouw gebeld want mijn plinten gaan ook helemaal naar de klote door vocht onderin de muur.

1 like

Ja en als je het daarna uitkotst is je kots ook glitter

11 likes

Cool :nerd_face:

afbeelding

6 likes

Wat voor kousen zouden jullie dragen bij deze schoenen?

Deze!! https://www.zeeman.com/nl/dames-sneakersokken-av-000006985.html

1 like

Obviously en anders gewoon lange sokken en dan zo half teruggeduwd

1 like

Ook onder een lange broek?

Dan zou ik gewoon voor zulke gaan

Ben bang dat enkelsokken erin gaan bewegen
1 like

Ik twijfel omdat het met enkelsokken het mooiste zal zijn maar ik ben dus ook bang voor afzakken. Morgen maar op zoek naar enkelsokken met zo’n randje en testen of het werkt. En anders idd maar simpele zwarte kousen.
Ah die van @FrozenFlame hebben dat blijkbaar :grinning:.