Binnenkant
Ik zie het nooit bij andere onderburen als ik sochtends langs fiets en daar zit alles potdicht. Zal idd even bellen, bedankt!
Bij Primark zijn er nu licht roze te koop
Over condens gesproken, heeft iemand dé tip tegen beslagen ruiten in je auto? Ik zit nu elke keer met de airco aan en dat werk wel echt goed maar het voelt gewoon niet chill om maar elke keer die airco aan te zetten, zeker niet in de winter. Of is er gewoon geen andere (goede) oplossing?
Als je auto erg vochtig is van binnen, kan zo’n vochtvreter bakje wel helpen. Kan je niet beloven dat je ramen dan helemaal niet meer beslaan hoor haha.
Is de condens er al voor je instapt? Is je auto waterdicht? Is je interieurfilter recent nog vervangen? Zijn je ventilatiekanalen geblokkeerd door blaadjes oid?
Ik heb zon zakje van de action wat vocht vreet die je in de magnetron kunt doen als hij ‘vol’ is, en inderdaad de ventilatieroosters blaadjesvrij houden
Schijnt dat als het heel extreem is, kattenbakgrind in een zakje op je dashboard ook helpt haha
Moet je wel oppassen dat dit je niet overkomt:
https://www.google.com/amp/s/myfox8.com/news/man-arrested-after-deputies-mistake-kitty-litter-for-meth/amp/
Als het zo dan ook omschreven zou worden: soit. Maar nu wordt er specifiek genoemd dat die kosten zijn voor het doen van bepaalde checks and balances m.b.t. de uitgifte van dat specifieke recept. Niet dat het voor overhead kosten is om de apotheek draaiende te houden. Dan zouden het meer dienstverleningskosten zijn voor het geheel, niet specifiek voor je recept.
Zou ‘makkelijker’ zijn als apotheken net als huisartsen een bepaalde vaste vergoeding zouden krijgen per patiënt maar kan wel snappen dat dit niet haalbaar is.
Dan verdampt het vocht lijkt me?
Ja dan verdampt het vocht er uit denk ik
Ga ik proberen! Heb niet het idee dat het echt vochtig is in m’n auto maar goed, baadt het niet dan schaadt het niet.
@Merel Nee - ja ik denk het wel (tenminste, als het regent lekt het niet binnen) - geen idee want ik heb hem pas twee weken haha, zelf nog niet gedaan in ieder geval - volgens mij niet maar dat ga ik nog even dubbelchecken
@Gelatelli Ah top, dit weekend ff langs de action dus! Heb ook kattengrind thuis dus kan ook altijd dat nog proberen.
Dank aan allen
Als het pas komt als jij instapt is het waarschijnlijk geen vocht dat er de hele tijd al is, dus dan is een lek minder waarschijnlijk. Jij ademt vochtige lucht uit (en brengt nog meer vocht binnen als je bijvoorbeeld met een natte jas of nat haar binnenstapt) en dat moet dan weggeventileerd worden. Dus dan moet je kijken of je ventilatie optimaal is, en het kan zijn dat daarvoor de airco even nodig is om die vochtige lucht snel naar buiten te blazen.
Volgens mij bedoel jij met ‘binnenkant’ de kant van je kamer (dus met je vinger voel je de druppels) en niet de binnenkant van het glas (omdat het enkel glas is kan dat volgens mij niet). Dan komt het waarschijnlijk omdat je de verwarming niet aan hebt staan in die kamer. Klopt dat?
Ja ik bedoel voor mij de binnenkant haha. Verwarming staat uiteraard 's nachts niet aan.
Glittert van die glitterwijn ook nog als je het in een glas doet of is dat alleen in de fles?
In mijn ervaring wel.
Ik ga een iPad kopen, welke zouden jullie nemen?
- iPad 2019 - € 339
- iPad 2020 - € 389
- Anders, namelijk
0 stemmers
Ah dan is dat het denk ik! Eigenlijk zou je in zulke kamers de verwarming 's nachts op 18 moeten laten staan zodat het aanwezige vocht toch enigszins kan verdampen (samen met goed ventileren). Maar ik snap ook dat dat als stoken voor niets voelt. Alleen kun je verder niet zoveel tegen condens doen. Je zou vochtvreters neer kunnen zetten, maar of die in een grote ruimte goed werken durf ik niet te zeggen.
Nee de pro is helaas een heel stuk duurder!
Naja heb alsnog woningbouw gebeld want mijn plinten gaan ook helemaal naar de klote door vocht onderin de muur.