Ja en als je het daarna uitkotst is je kots ook glitter
Cool
Ook onder een lange broek?
Dan zou ik gewoon voor zulke gaan
Ben bang dat enkelsokken erin gaan bewegen
Ik twijfel omdat het met enkelsokken het mooiste zal zijn maar ik ben dus ook bang voor afzakken. Morgen maar op zoek naar enkelsokken met zo’n randje en testen of het werkt. En anders idd maar simpele zwarte kousen.
Ah die van @FrozenFlame hebben dat blijkbaar .
Als je dingen van je af kunt zetten wel. Ik doe het nu 3 maanden en vind het best leuk, vind mensen helpen sowieso leuk, maar soms worden ze boos en beginnen ze te schelden. Is dan niet persoonlijk tegen mij maar tegen het bedrijf, maar soms hang ik gewoon op als ze echt debiel reageren. Gaat bij mij het ene oor in en het andere oor uit, daar moet je tegen kunnen.
En je moet ook wel een beetje affiniteit hebben met de service, als jij niks hebt met tv’s/computers moet je niet bij kpn gaan werken bijv.
Ik lees hier wel eens dat je op Asos het beste in ponden kunt bestellen, omdat je dan minder kwijt bent. Dus dit doe ik ook altijd.
Nu heb ik twee weken geleden een bestelling geplaatst, en deze weer in z’n geheel geretourneerd. Het bedrag wat ik terugkrijg in ponden is hetzelfde als wat ik eerder betaald heb. Maar nu is de wisselkoers ineens veranderd en het bedrag dat ik terugkrijg in euro’s is ineens wel 15 euro lager.
Kan dit zomaar?? (Ja lijkt me van wel haha). Bestellen in ponden is dus niet geheel zonder risico (logisch eigenlijk)
Voor de mensen die een coronatest hebben gedaan en geen viraal beroep hebben: hoe lang duurde het voordat je de uitslag kreeg? De eerste keer bij mij ongeveer 30 uur (was eind juli). En nu heb ik gister weer een test gedaan, maar ben beetje bang dat het lang gaat duren. Heb vanavond eigenlijk een concert en hoop zo erg dat ik daar heen kan.
Sorry geen antwoord op je vraag en is gewoon een onschuldige typo, happens to the best maar moest wel ff gniffelen om “viRaal” (icm Corona maar ook viral gaan, kinderachtig i know)
zie het nu pas, wel mooi in deze context
Bij mij 18 uur.
Vrijdagochtend test, zondag ochtend uitslag. Was volgens mij ook precies de 48u die ze toen als Max aangaven, hoor nu vaak mensen die binnen 1 dag of zelfs dezelfde dag al uitslag hebben.
Ik hoop dat je hem snel krijgt! Ik ben gister om 13 getest en ook nog geen uitslag.
Zondagavond afspraak gemaakt, woensdag ochtend getest en net na 78u na m’n test een positieve uitslag doorgebeld en het staat nog steeds niet in mn digid (west brabant)
Wij wonen 5 jaar in een appartementencomplex en betalen €120 aan VVE per maand. Zolang wij hier wonen is er geen groot onderhoud geweest. Krijgen wij een afrekening als we eruit gaan?
Nee, je verkoopt je aandeel in de vve mee met je huis. Over dat deel hoeft dan geen overdrachtsbelasting betaald te worden. Je kunt dus zeggen dat je huis meer waard is omdat jullie aandeel in de vve €7000 is, hoewel dat eigenlijk geen gigantisch bedrag is.
Krijg je wel jaarrekeningen van de vve? Klein onderhoud kost meer dan je denkt.
Nee hoor blijft gewoon achter in de VVE-kas (of doelde je niet per se op een vereffening van een bedrag maar meer een specificatie wat wel/niet met de penningen is gedaan?)