Wij hebben in ons appartement een berging/washok, daar hebben we planken aan de muur gehangen boven de hele wasmachine /droger/vriezer/magnetron-opstelling, beneden in de kelder hebben we een berging met stellingkasten tegen de achterwand en 1 zijwand, en die zijn dan beide precies groot genoeg voor hetzelfde type opbergboxen van de action, zodat we overal dezelfde hebben en dan de boxen die we op dat moment veel gebruiken kunnen uitwisselen.
De berging beneden is desondanks een nauwelijks begaanbare rommel, want winterbanden en dakdragers en de mand voor om de voet van de kerstboom en dat soort grote dingen laat zich niet makkelijk opruimen in een kast
Ik zag een trui met onderstaande samenstelling. Blijft dat mooi? Of gaat dat mega pluizen?
Polyester 52%, Acryl 41%, Wol 4%, Elastaan 3%
Polyester en elastaan blijven bij mij mooi, met acryl moet je geluk hebben is mijn ervaring dus ik vermijd acryl over het algemeen. Zo’n laag percentage wol doet verder niet veel denk ik.
Vroeger was het altijd rond 6u in de ochtend
Wij hebben het planken systeem van Handson (te koop bij Gamma). Je kunt een rail ophangen en dan zelf kiezen op welke hoogte je de planken wilt ed. Daarnaast heb ik er doorzichte bakken van Ikea op staan. Dan zie je van onderaf ook wat erin zit.
Is er iemand met een abonnement op NRC die mij de lopende tekst van een (online) artikel door zou willen sturen? Ik kom er niet bij vanwege een paywall maar heb het artikel nodig voor mijn studie.
Ja, laat me maar weten welk artikel je wil!
Vroeger was dat 4 uur 's ochtends
Gok dat dit opzich wel prima kan hoor, meer Polyester dan Acryl. Ik heb zelf een paar dingen met Acryl en dat is best prima nog. Het is waarschijnlijk wel zweterig!
Waar kun je handige kruidenpotjes kopen? Ik heb het liefste vierkante, omdat dat makkelijker in de la past. Of hebben jullie andere slimme opbergtips?
Ik zou net voor vierkante gaan denk ik. Want die kan je echt super moeilijk uit de la pakken door de vierkante vorm! Soortgelijke potjes als die van Verstege ben ik nog niet echt tegen gekomen. Misschien deze gewoon opsparen? Ik vind die potjes echt ideaal en heb mijn la er vol mee!
Ik vind die van Verstegen dus juist echt ontzettend onhandig haha. Door die bolle onderkant passen er helemaal niet zo veel naast elkaar en krijg ik ze ook niet netjes in mijn keukenla. Vandaar dat rechthoekige me handig leken, of misschien wel ronde, maar dan recht. Ik ga internet maar even doorpluizen!
Oh dat snap ik! Had ik eerst ook maar mijn vader heeft een bak op maat gemaakt waardoor er nu acht in de lengte kunnen staan en drie in de breedte. En nu is het juist heel handig. Mijn ouders hebben een tijdje van die vierkante potjes van de Jumbo gehad en die staan wel mooi strak, maar die kan ie ook niet te dicht op elkaar zetten ivm pakken.
Afmeting van de rechterbak is 47*18,5 cm
Edit: dit werkt natuurlijk alleen als je er ruimte voor hebt, maar misschien is het nog een optie
Nu in het juiste topic:
Door een tip van hier ga ik een bankrekening openen bij een andere bank, om daar te sparen. Dit omdat een overboeking dan langer duurt voor het op je lopende rekening staat. Ik heb ABN Amro, welke bank doet er het langste over in combinatie met ABN, weet iemand dat toevallig?
Dit artikel zegt dat het er direct op staat, ook naar andere banken. Mooie ontwikkeling maar dat wil ik nou net niet!
https://www.ad.nl/economie/direct-overboeken-mogelijk-bij-grootste-banken-5-seconden-in-plaats-van-de-volgende-dag~aec6260d/
Fadim had ook een mooi georganiseerde la, ik dacht van de Ikea maar ik kan die vlog helaas niet zo snel terugvinden
Ik zit zelf niet bij ABN maar bij ASN en mijn vader bij Triodos, dat is de enige bank waarbij het wel eens langer duurt voordat ik geld binnen heb.
Ik heb laatst deze op Amazon gekocht, vind ze heel handig omdat de deksels wel rond zijn en je ze dus makkelijk kunt pakken: deze dus
Dank je! Ok Triodus, vooralsnog. Denk dat die bank op een gegeven moment ook snel zal zijn met overboeken.
Oh super! Ik kwam deze net ook al tegen met zoeken, maar fijn om te horen dat ze bij jou bevallen. Dan ga ik ze ook bestellen!
Ikea heeft ook soortgelijke: https://www.ikea.com/nl/nl/p/ortfylld-kruidenpotje-glas-roestvrij-staal-60391350/
Ik heb deze en er past perfect een ronde sticker van 3,5 cm op de deksel.
Edit: je komt wel prijziger uit zie ik + dat andere setje heeft al stickers haha!