Durf te vragen #3 (Deel 1)

Aaah balen! Is er een vriendin met dezelfde maat die ze misschien voor je kan inlopen? Beetje net zoals de koningin van Engeland

wat zijn leuke en handige autogadgets die ik moet hebben volgens jullie? :smiley:
dus die je los koopt (niet in of aan de auto zelf haha)
ga sws een telefoonhoudertje bestellen

1 like

Eerste auto gekocht? :grin:

Rituals autoparfum, alsof je in een wellnescentrum stapt elke keer dat je de auto instapt.
Lolly’s of een andere snack voor als je op een lange rit denkt ik heb ergens zin in
Extra zonnebril
Oplader telefoon
Thermosmok voor koffie als je vroeg ergens heen moet

2 likes

Parkeerschijf! Wat voor auto is het geworden uiteindelijk?

1 like

Geel hesje en een dikke jas of bodywarmer voor als je stil komt te staan.
Paracetamol is ook handig om te hebben net als deo en van die allesreiniger doekjes heb ik er ook altijd in liggen

1 like

Een radio met Bluetooth en een oplader voor je telefoon

1 like

Ik lees dit en denk ik heb al deze dingen niet in mijn auto liggen. Het is maar goed dat ik nog nooit pech heb gehad *klopt af

7 likes

In mijn auto liggen juist de meest random dingen want ik gebruik hem ook als een soort opslagplaats omdat ik te lui ben om er dingen uit te halen​:joy:. Geen hele nuttige dingen voor op dit lijstje, maar ik kan wel badmintonnen als ik in de file kom :+1:t2:

18 likes

Een klein notitieblokje. Voor als je schade rijdt aan iemands auto of gewoon een keer iets per se op papoer moet schrijven.

En een klein mesje. Niet een zakmes ofzo maar iets wat scherp is, dat komt soms nog eens van pas.

1 like

Ik heb ook altijd boodschappentassen, een jas of cardigan, een paar sneakers met kousen en een extra bloes/t-shirt.

1 like

@Enthusiasm ohh en een trekkertje! Handig om sneeuw van je dak af te halen!

2 likes

Haha heb jij in elke tas een gevarendriehoek een hamer en een deken ja?

5 likes

Heeft iemand hier wel eens een auto via autohopper gehuurd? Ik vind die prijzen zo laag, dat kan toch haast niet?

Ik heb dat laatst bekeken, je moet 750 euro borg betalen of 350 maar dat kost je dan 9 euro extra

1 like

Ik heb een parkeerschijf en ijskrabber in één. Neemt minder plek in. Of een ijskrabber met een want aan, minder koud tijdens het krabben.
Dashboarddoekjes, zodat je je dashboard kan schoonmaken tijdens het in de file staan.
Flesje water.
Geurhanger van yankee candle, die lijken op de echte kaarsen maar dan in het mini <3

1 like

Cinnamonrolls van Cinnabon! Worden wel per pakketpost verzonden, passen niet door de brievenbus. Maar sowieso beste verjaardagscadeau dat ik in lange tijd heb gekregen :heart_eyes:

1 like

Ik heb twee witte wollen truien die uit de wasmachine zijn gekomen met bruinige/gelige vlekken op random plaatsen. Ik krijg de vlekken niet weg met Vanish, ossengalzeep of HG uitgelopen was dus ik dacht dat ik de truien misschien wel kan bleken of verven? Heeft iemand daar ervaring mee?

Een wollen trui in de wasmachine! Living on the edge

1 like

Op de handwas-stand, don’t worry

Ook niet als je het daarna in de zon hangt? Bij mijn witte shirt waren de vlekken er ook niet uit en heb hem toen buiten gehangen. Weer spierwit geworden. :star_struck: