Halp! Ik heb twee paar Docs en bij allebei schuren de hielen en maken ze mijn hiel kapot. Ik heb wel eens iets gelezen over maandverband aan de binnenkant plakken, maar blijft dat goed plakken?
Zijn er andere tips? Of een bepaald merk maandverband dat goed plakt? Hahaha
Ik mocht willen dat de rest van mijn leven net zo georganiseerd was als mijn kruidenla
HEMA heeft trouwens deze kratjes waar precies 24 van deze potjes inpassen, maar geen idee of je dat nodig hebt.
is toch fijn ditDit is echt the dream! Omdat ik prime video heb krijg ik kennelijk ook gratis de volgende dag bezorging bij Amazon, mega chill. Dus ik ga morgen de kruidenla opruimen!
Ik heb altijd huurtoeslag gehad, in juli kreeg ik bericht dat er een fout was gemaakt waardoor ik al mijn gehele jaarbedrag ontvangen had en ik dus t/m dec geen huurtoeslag. In 2021 heb ik er weer recht op, maar ik kan nergens vinden of dat ik dat opnieuw aan moet vragen of dat dat gewoon automatisch door loopt en ik ik december dus toeslag ontvang voor januari. Weet iemand dit toevallig? Heb al geprobeerd te bellen maar dan zijn er 4838374 wachtenden voor me en heb geen tijd daarvoor haha.
Veel plezier
Toen ik nog huurtoeslag had liep het automatisch door naar het volgende jaar! Ik heb alleen geen situatie gehad waarin ik te veel heb ontvangen, maar ik kan me niet voorstellen dat je het daardoor opnieuw zou moeten aanvragen.
Weet iemand of er een streamingservice is die (legaal!) Fantastic Beasts deel 1 aanbiedt?
Ik zie overal deel 2 (Crimes of Grindelwald) maar wil graag eerst deel 1 zien.
Dat bericht in juli was dat je alles al hebt gekregen? Er staan zeg maar nog twee (of meer) brieven in je toeslagen pagina? Als dat zo is dan loopt het gewoon door naar 2021! Vanaf december kan je checken en eventueel nog een aanvraag doen. Zeker handig om dan te controleren of de schatting van je jaarinkomen dief is. Hij namelijk dat je daarom tot aan juli al alles hebt ontvangen.
Edit: nog even voor de zekerheid, in de homepagina zie je nog gewoon je jaarbedragen staan? Nergens een stop brief?
Zijn er mensen die met fimo knutselen? Hebben jullie nog tips qua techniek, goedkope tools, vernissen, baktips, … anything!
Ik vind het er uit zien als iets om kruiden mee te mengen of malen, maar het kan ook net zo goed een scheerkwast zijn
ik heb mijn kamer een half jaar onderverhuurd gehad, heb idd een contract opgesteld en haar ook een kopie van het originele contract laten tekenen. Zij maakte mij de huur over en ik betaalde de huisbaas.
Oh ja ik had een kleine borg, ik geloof 250 euro, maar ik had de kamer ook gemeubileerd verhuurd! Dus dat was meer voor de meubels
Gedroogde venkelbloem (Ammi Visnaga/fijn akkerscherm), ofwel Berberse tandenstokers.
Nee dat had ik gecheckt inderdaad. Disney + misschien of Amazon Prime, maar daar heb ik geen abbo op.
Anders ga ik de dvd aanschaffen misschien.
Die hebben hem ook allebei niet helaas.
@FISSA je kunt het beste op justwatch.com kijken. Fantastic Beasts 1 helaas momenteel nergens legaal te streamen
Lief dat je het gecheckt hebt!
Ik heb inmiddels deel 1 en 2 op dvd besteld, deel 2 was voor select-leden nog maar €6,99.
Nu kan ik beide delen kijken, ook als ze van de streamingservices verwijderd worden.
Voor iets dat zowel goed is om in te vriezen, als in de oven, denk ik dat je op glas bent aangewezen. Geen idee of het temperatuurverschil een probleem zou geven, zelf nog niet geprobeerd.
Als je nu eens de oven pas opzet wanneer je het bakje erin zet? Dan warmt het geleidelijker op en wellicht minder kans op barsten dan.
Anders was de bieb misschien nog een optie geweest!