Iemand die een broodrooster van Smeg heeft? Vind het heel veel geld voor een broodrooster maar wil hem graag op het aanrecht laten staan dus wil wel dat ie er ook een beetje leuk uitziet.
Ik heb de koelkast (heel blij mee) en was ook van plan om de hele set te completeren. Las toen veel reviews (oa over de waterkoker) dat ie vervelend heet werd, niet gebruiksvriendelijk was en dat de letters eraf vielen. Qua prijs verhouding viel dat wat tegen. Een koelkast is wat dit betreft meer recht-toe recht aan denk ik. Wel maakt dat ding bizar veel/hard geluid (wist ik ook al van tevoren). En ook zal een broodrooster minder onder water worden gehouden? Reviews checken en MP raadplegen?
Ja wij hebben ook de koelkast, die bevalt ons ook heel goed. Heb geen last van het geluid eigenlijk zal er eens op gaan letten haha. Ja heb wel wat reviews gelezen, die zijn bijna allemaal positief. Alleen qua wattage ligt ie wat lager dan andere broodrooster, daarom twijfel ik. Maar dank voor je reactie!
Hahaha survival of the fittest
Denk dat het wel een flespompoen is ja (hoewel hij eerder naar meloen ruikt haha) ! Ga er risotto mee maken.
Ik spray die van mij gewoon altijd in met die spray van dr martens zelf, ze zien er nog uit zoals nieuw
Weet iemand wanneer of hoe vaak ze de voorraad/app van H&M aanvullen? Ik wil heel graag een pyjama maar het is steeds uitverkocht in mijn maat
Heeft iemand hier een (kleine) berging die op een efficiënte manier is ingedeeld? Dus met bepaalde opbergdozen of een kast of zo? De mijne is echt een troep en alles zit in verhuisdozen die uit elkaar vallen
Het “kerstrecept” van Lekker & Simpel is ook lekker, is met spinazie en pesto!
Wij hebben in ons appartement een berging/washok, daar hebben we planken aan de muur gehangen boven de hele wasmachine /droger/vriezer/magnetron-opstelling, beneden in de kelder hebben we een berging met stellingkasten tegen de achterwand en 1 zijwand, en die zijn dan beide precies groot genoeg voor hetzelfde type opbergboxen van de action, zodat we overal dezelfde hebben en dan de boxen die we op dat moment veel gebruiken kunnen uitwisselen.
De berging beneden is desondanks een nauwelijks begaanbare rommel, want winterbanden en dakdragers en de mand voor om de voet van de kerstboom en dat soort grote dingen laat zich niet makkelijk opruimen in een kast
Ik zag een trui met onderstaande samenstelling. Blijft dat mooi? Of gaat dat mega pluizen?
Polyester 52%, Acryl 41%, Wol 4%, Elastaan 3%
Polyester en elastaan blijven bij mij mooi, met acryl moet je geluk hebben is mijn ervaring dus ik vermijd acryl over het algemeen. Zo’n laag percentage wol doet verder niet veel denk ik.
Vroeger was het altijd rond 6u in de ochtend
Wij hebben het planken systeem van Handson (te koop bij Gamma). Je kunt een rail ophangen en dan zelf kiezen op welke hoogte je de planken wilt ed. Daarnaast heb ik er doorzichte bakken van Ikea op staan. Dan zie je van onderaf ook wat erin zit.
Is er iemand met een abonnement op NRC die mij de lopende tekst van een (online) artikel door zou willen sturen? Ik kom er niet bij vanwege een paywall maar heb het artikel nodig voor mijn studie.
Ja, laat me maar weten welk artikel je wil!
Vroeger was dat 4 uur 's ochtends
Gok dat dit opzich wel prima kan hoor, meer Polyester dan Acryl. Ik heb zelf een paar dingen met Acryl en dat is best prima nog. Het is waarschijnlijk wel zweterig!
Waar kun je handige kruidenpotjes kopen? Ik heb het liefste vierkante, omdat dat makkelijker in de la past. Of hebben jullie andere slimme opbergtips?
Ik zou net voor vierkante gaan denk ik. Want die kan je echt super moeilijk uit de la pakken door de vierkante vorm! Soortgelijke potjes als die van Verstege ben ik nog niet echt tegen gekomen. Misschien deze gewoon opsparen? Ik vind die potjes echt ideaal en heb mijn la er vol mee!
Ik vind die van Verstegen dus juist echt ontzettend onhandig haha. Door die bolle onderkant passen er helemaal niet zo veel naast elkaar en krijg ik ze ook niet netjes in mijn keukenla. Vandaar dat rechthoekige me handig leken, of misschien wel ronde, maar dan recht. Ik ga internet maar even doorpluizen!