ik heb mijn kamer een half jaar onderverhuurd gehad, heb idd een contract opgesteld en haar ook een kopie van het originele contract laten tekenen. Zij maakte mij de huur over en ik betaalde de huisbaas.
Hmm oke ja bij mij is het dus maar voor 2/3 vd maand. Zit ook te denken of ik iets met de borg moet doen?? Dunno ik maak het te moeilijk denk ik.
Oh ja ik had een kleine borg, ik geloof 250 euro, maar ik had de kamer ook gemeubileerd verhuurd! Dus dat was meer voor de meubels
Gedroogde venkelbloem (Ammi Visnaga/fijn akkerscherm), ofwel Berberse tandenstokers.
Ah ja!!! Dankjewel
Nee dat had ik gecheckt inderdaad. Disney + misschien of Amazon Prime, maar daar heb ik geen abbo op.
Anders ga ik de dvd aanschaffen misschien.
Die hebben hem ook allebei niet helaas.
@FISSA je kunt het beste op justwatch.com kijken. Fantastic Beasts 1 helaas momenteel nergens legaal te streamen
Lief dat je het gecheckt hebt!
Ik heb inmiddels deel 1 en 2 op dvd besteld, deel 2 was voor select-leden nog maar €6,99.
Nu kan ik beide delen kijken, ook als ze van de streamingservices verwijderd worden.
Voor iets dat zowel goed is om in te vriezen, als in de oven, denk ik dat je op glas bent aangewezen. Geen idee of het temperatuurverschil een probleem zou geven, zelf nog niet geprobeerd.
Als je nu eens de oven pas opzet wanneer je het bakje erin zet? Dan warmt het geleidelijker op en wellicht minder kans op barsten dan.
Anders was de bieb misschien nog een optie geweest!
Heeft iemand tips voor een leuk hotel in Leiden?
Zeker, als Corona voorbij is wil ik daar weer graag naar toe.
Veel verstand niet. Maar eigenlijk enige verstandige moment voor een lening is dat voor een hypotheek naar mijn mening.
Voor andere dingen geld lenen vind ik absoluut niet verstandig.
Sorry hoor.
Ah sorry niet aan gedacht. Ik ga nog steeds heen, maar doet niet iedereen natuurlijk.
@Jeg is een lening oversluiten, vervroegd afbetalen?
Als het zo is dan kon dat bij mij telefonisch ( na identiteitscontroles). Ze hebben het bedrag nagekeken en ik moest een boete betalen( was een klein bedrag). Na mijn akkoord hebben ze het geld van mijn rekening gehaald.
Ik heb dit laatst gedaan omdat ik in mijn geval echt verkeerde keuzes heb gemaakt. En mijn bank heeft mij hier heel goed mee geholpen. Lagere rente en minder stress van allemaal losse afbetalingen.
Ja. Maar die bepaling gaat vrij snel hoor, ze weten al wat het totaal gaat zijn dus ik moest meestal een dag of drie of vier wachten tot ik definitief besluit kreeg en dan stond het snel op m’n rekening.