Veel verstand niet. Maar eigenlijk enige verstandige moment voor een lening is dat voor een hypotheek naar mijn mening.
Voor andere dingen geld lenen vind ik absoluut niet verstandig.
Sorry hoor.
Ah sorry niet aan gedacht. Ik ga nog steeds heen, maar doet niet iedereen natuurlijk.
@Jeg is een lening oversluiten, vervroegd afbetalen?
Als het zo is dan kon dat bij mij telefonisch ( na identiteitscontroles). Ze hebben het bedrag nagekeken en ik moest een boete betalen( was een klein bedrag). Na mijn akkoord hebben ze het geld van mijn rekening gehaald.
Ik heb dit laatst gedaan omdat ik in mijn geval echt verkeerde keuzes heb gemaakt. En mijn bank heeft mij hier heel goed mee geholpen. Lagere rente en minder stress van allemaal losse afbetalingen.
Ja. Maar die bepaling gaat vrij snel hoor, ze weten al wat het totaal gaat zijn dus ik moest meestal een dag of drie of vier wachten tot ik definitief besluit kreeg en dan stond het snel op m’n rekening.
Ik moet een pakket via PostNL verzenden en wil online het pakket aanmelden. Moet ik dan alsnog de gegevens zelf op het pakket schrijven of printen ze bij het punt een sticker uit die er op geplakt word?
Als je een barcode hebt die gescand kan worden op het pakketpunt dan hoef je niets op het pakket te schrijven.
Super, thanks!
Heeft iemand hier al een keer glitterpost verstuurd of ontvangen?
Zit dan echt alles onder de glitters bij openen of valt dat nog mee?
Heeft iemand ervaring met een pakketje retourneren naar Uniqlo? Er staat retourkosten komen voor eigen rekening, maar moet ik dan zelf een postnl verzendlabel maken (aangezien uniqlo zelf ook een verzendlabel heeft aangemaakt) of worden de retourkosten in mindering gebracht van het bedrag dat terug wordt gestort?
Ik heb namelijk eens bij een andere winkel gehad dat ik dubbel betaalde, doordat ik zelf een verzendlabel betaalde en vervolgens de retourkosten ook nog eens in mindering werden gebracht van het terug te krijgen bedrag. Dus vandaar dat ik twijfel!
hahah ja call me out zeg
@Speurneus Mijn slachtoffer vond het een vreemde envelop en heeft super voorzichtig opengemaakt dus was helaas mislukt, maar als 'ie het gewoon normaal open had gemaakt denk ik wel dat het overla zou zitten. Is echt fijne glitter ook dus dat dwarrelt overal heen haha
Weet iemand toevallig of de handdoekenactie (3+1 gratis) bij Hema er binnenkort nog aankomt?
Ja heb ik ervaring mee. Volgens mij was dat label wat erbijzit alleen met het retouradres erop, niet met een barcode erop. Daarmee ben ik naar postnl gegaan en die hebben m gewogen en een label opgeplakt. Kostte ook echt 13 euro ofzo omdat het als pakket moest (niet brievenbus), aangetekend, en naar duitsland. Weet niet of het nogsteeds zo is, heel onhandig en duur is het wel. Gelukkig heb ik het geld voor retourneren teruggekregen via paypal.
Bedankt voor je antwoord! Dan kan ik met een gerust hart naar een postnl punt. Het moet inderdaad nog steeds naar Duitsland dus duur, maar is niet anders. Als ik het maar niet dubbel hoef te betalen. (heb niet via paypal betaald helaas om de retourkosten terug te krijgen )
Bij mij wel altijd! Krijg ook altijd nog een smsje wanneer de bezorger onderweg is en het tijdvak staat dan nog wat preciezer aangegeven.
Ja, kan wel eens wat verschuiven, maar krijg een half uur van tevoren altijd een sms.
Iemand een aanrader voor warme sloffen?
Ik ben heel erg fan van de slofsokken van Falke, maar die zijn echt te koud in de winter. Dus moet denk ik toch iets met een stevige zool. Ik heb wel maat 44, dus moet eigenlijk een mannenslof zijn haha.
Shepherd!