Heeft iemand tips voor goede, interessante boeken over marketing, verkoop en verkooptechnieken? Wil mezelf beetje bijscholen en vind toffe theorie erbij altijd handig!
Ik gebruik gewoon een backpack van Decathlon. Als je die goed inpakt en niet te vol stouwt kan hij met de meeste maatschappijen gewoon mee. Volgens mij is die van mij 60 liter en er kan veeeeel in.
Online personal trainer: makemestrongernl op Instagram. Ze maakt persoonlijke schema’s en dat kan ook voor thuis op basis van het materiaal dat je hebt.
Weet iemand waar je offline een zilveren discobal kan kopen?
Tip voor de volgende keer: veel universiteiten en hogescholen hebben een lidmaatschaap op Nexis Uni (voorheen LexisNexis). Als je dan inlogt met je studentenaccount kun je gratis nieuwsartikelen uit bijna alle kranten in Nederland lezen, super chill.
Weet iemand een leuke kringloop in omgeving Amsterdam die niet overal de hoofdprijs voor vraagt?
Geen idee of dit binnen het budget dat je in gedachten had valt, maar deze is heel fijn.
Het is wel een rugzak, ik weet niet of je dat bedoelt. Hij opent zoals een koffer dus superhandig met inpakken.
Ik heb trouwens niet gezocht naar de laagste prijs of zo, als je even googlet vind je hem misschien wel ergens goedkoper
Ik kreeg het vandaag ook zo binnen!
Kijk even bij backpacking bananas op youtube, zij heeft laatst zo’n kleine carry on backpack gekocht incl uitgebreide review!
hmh dan heeft PostNL er 1 laten glippen maar dat verklaart wel waarom alles drie weken na customs blijft liggen… @Shadina ik vroeg mij eigenlijk precies hetzelfde af!
Kan iemand me in het kort uitleggen wat dat ongesteldheidsondergoed is dat ik nu overal zie? Ik wil het liever niet googlen want ik word nu al gespamd en als ik dat doe word ik helemaal doodgespamd met reclame. Het klinkt ook heel vies, maar ik beeld me misschien iets helemaal verkeerds in.
Het kruisje is absorberend en neemt het bloed dus op, dus eigenlijk wasbaar maandverband in een onderbroek verwerkt.
Bedankt. Klinkt toch net zo vies als ik het me voorstelde
Domme vraag misschien, maar moet je dan 6 keer per dag een nieuwe onderbroek aan doen? Of draag je eentje de hele dag? Echt mind = blown Ook nog nooit de reclames gezien, had geen idee dat dit bestaat.
Sommige broekjes hebben een dikkere pad, andere een wat dunnere. Een dikkere pad houdt gemiddeld ongeveer 25 ml bloed, dat zijn ongeveer 4 tampons, dus als je daar een dag mee rond komt hoef je niet tussendoor te verschonen. Er zijn verschillende soorten, maten en vormen!
Degene die ik ken die dit draagt, draagt het vooral ‘s nachts en op de laatste dagen van haar menstruatie. Is veel over te vinden op youtube als je zoekt op Th.inx.
@Luzarl en @tessel klinkt echt best wel chill voor lichtere dagen en s’nachts! Ik ga een rondje googelen.
Bij hema hebben ze het ook dacht ik
Hoezo vies? Het is je eigen bloed.