Ja maar vast niet goed genoeg haha.
Zou je nu naar CuraƧao op vakantie gaan
- Ja
- Nee
- Misschien, omdatā¦
0 stemmers
Heb nog nooit een poll gemaakt dus ben benieuwd
Maar heel veel mensen die ik ken blijkbaar wel, want mn halve instagramfeed staat er vol mee haha
De mijne ook en ik ben erg jaloers maar zou het zelf nooit in deze tijd doen
Verkleuren de sieraden van &Otherstories snel? Aangezien ze onder de H&M-groep vallen verwacht ik geen denderende kwaliteit, maar anderzijds voor de hogere prijs hoop ik toch op wat betersā¦
Ik draag een paar zilveren oorringetjes van &os al een paar jaar (doe ze nooit uit) zonder verkleuren (:
Weet iemand hoe je vanaf een iPhone radio kunt luisteren en dat kunt streamen naar een chromecast? Vind op internet meerdere apps, maar die werken allemaal niet.
Werkt nederland.fm? Ik weet niet of je dat kan streamenā¦
Ik kan gewoon de radio2 app naar de chromecast streamen. Nederland.fm nog niet geprobeerd!
Weet iemand of op een Amazon-bon die je krijgt bij je bestelling ook een geboortedatum staat? Ik wil het namelijk declareren bij mijn zorgverzekering maar daar moet per se en geboortedatum bij staan.
Nee staat er niet bij
Bedankt voor het kijken!
Ik ga toch maar mijn zorgverzekering bellen want op welke factuur staat nou een geboortedatum.
Nou ja als je ergens als patiƫnt staat aangemeld dan wordt de geboortedatum er bijna standaard op gezet. Denk aan tandartsen factuur.
Vraag me eerder af wat de zorgverzekeraar vergoed van Amazon.
Ja dat is waar, maar dit is voor een product (borstkolf) dat je volgens de verzekeraar overal mag kopen. Ik ken verder geen elektronicawinkel waar dat op staat, heb meteen even gekeken bij andere facturen. Misschien maken ze hiervoor wel een uitzondering dan, en normaal gespreken bij zorgverleners dat het er wel op moet staan.
Op die manier. Misschien dat je Amazon, of elke ( winkel) kan mailen om de factuur handmatig aan te passen met een geboortedatum? Dat moet niet zo moeilijk zijn.
Heeft iemand tips voor Drenthe?
Ik ga in november een weekje weg en wil graag lekker wandelen.
Westerbork heb ik al op het lijstje staan.
Dagje Groningen staat ook op de planning.
Ja bij Cool Blue bijvoorbeeld lijkt me dat wat eenvoudiger dan bij Amazon, omdat de klantenservice daar vooral geautomatiseerd is volgens mij. Maar bij Amazon is nu 80 euro korting waardoor ik liever daar koop (niet het hele apparaat wordt namelijk vergoed).
Maarja ik ga wel even bellen met mijn verzekeraar en anders wachten tot een andere aanbieding.
Boomkroonpad!
Dwingelderveld!
Hunebedden
Bonte wever in Assen als t slecht weer is
Bourtange