Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ik vind zelf NLziet wel een uitvinding, kan je online alles live zien, en met terugkijken nergens reclame. Kost wel 8 euro per maand maar vind ik het wel waard.

1 like

Als je basis tv hebt dan kun je ook gewoon je eigen ziggo go account aanmaken he. Tenzij je ouders een groter pakket hebben met meer zenders, dan zou ik dat lekker blijven gebruiken haha.

1 like

Dat laatste ja hahaha maar moet zeggen dat we het echt alleen gebruiken voor de persconferenties nu. Kijk veel liever alles online en ben niet zo geneigd om tlc of mtv de hele sag op de achtergrond te hebben hahaha, dat scheetl wel weer

Ja snap ik! Ik had eerst ALTIJD de tv aan staan, gewoon op de achtergrond idd want ik keek niet eens, heb het 3 maanden geleden opgezegd en kijk nu alleen terug wat ik echt wil zien en het is zo chill. Mis de tv echt niet.

2 likes

Iemand tips om in de ochtend op te staan? Vooral nu met thuiswerken vind ik het echt heel lastig. Als ik niet meteen om 9 uur een meeting heb sta ik echt om 2 voor 9 op, zet ik m’n laptop snel aan en ga dan eten en klaarmaken. Waardoor ik echt niet productief ben.

Ik ga wel op tijd slapen en zet m’n wekker gewoon, maar ik snooze dan soms wel anderhalf uur. Volgens mij rust ik daardoor ook helemaal niet uit.

Dat is echt lastig hĂš om te doen. Maar toch ook wel een beetje een mindset dingetje misschien.

Waarom wil je uit bed? Zodat je uitgerust bent. Of omdat je
 ik denk als je een reden voor jezelf hebt dat al werkt. En gaan misschien bedenken hoe je ochtend ritueel er uit ziet. Rustig ontbijten en douchen. Is liever even tien minuten wandelen

Ik vind het zelf ook lastig en dan vooral met naar bed gaan maar met dit soort vragen kunt het me wel aardig. En gewoon accepteren dat je het moeilijk vind. Als een week niet zo goed gaat, is niet anders komt wel weer.

1 like

Die van Scotch & Soda hebben het ook.

1 like

Wie is een excel-guru?

Ik heb een adressenlijst. In kolom A staat het hele adres (straat + huisnummer). Ik wil die gescheiden hebben over kolom A en B, dus kolom A=straatnaam en kolom B=huisnummer.

Als ik ‘tekst naar kolommen’ doe en selecteer op scheiden met spaties, dan haalt hij ook de langere straatnamen waar spaties in staan uit elk elkaar. Wat is nu dĂ© truc om alleen cijfers te scheiden van de tekst?

Daar is geen directe handige formule voor, maar met een omweg en beetje puzzelen kan het wel! Zie hier: https://exceljet.net/formula/split-text-and-numbers

Edit: ik vind Excel dus heel leuk dus als je zelf geen zin hebt om het zo ingewikkeld te doen dat mag je de sheet naar me sturen, kan ik m’n hart ophalen :rofl:

2 likes

Gelukkig heeft Rebus het al voor me opgelost! Maar dit is ook een goeie tip, vaak kan je in excel idd meer automatisch dan je denkt

1 like

Ik zoek mooie beetje bijzondere gouden oorbellen. Mooie ringetjes. Wat zijn jullie aanraders?

Volgens Freud hebben die dan juist te weinig borstvoeding gehad en hun orale fase niet afgerond, maar dat zou ik met een korrel zout of 20 nemen :stuck_out_tongue:

2 likes

Waar staat het groene kader om de profielfoto voor? Kan ik dit ergens nalezen?
Is niet bij iedereen

heb ook even gescrolld door de FAQ

• of missch niet goed genoeg

Dat je onlein bent!

Wow :exploding_head::white_check_mark:
Merciii

1 like

Maar als je profiel afgeschermd is, zie je het nooit!

1 like

@George zegt altijd dat deze van de action goed zijn

3 likes

Wiezewasjes

Ik haat die van de action maar die van de AH vind ik wel fijn! Die van de action bleven vettig bij mij, zelfs na uitwassen met kokend water en dasty, ik denk dat dat door die spikkelbodem komt

1 like

De Tefalpannen van de Action :raised_hands:t2:

3 likes