Nee staat er niet bij
Bedankt voor het kijken!
Ik ga toch maar mijn zorgverzekering bellen want op welke factuur staat nou een geboortedatum.
Nou ja als je ergens als patiƫnt staat aangemeld dan wordt de geboortedatum er bijna standaard op gezet. Denk aan tandartsen factuur.
Vraag me eerder af wat de zorgverzekeraar vergoed van Amazon.
Ja dat is waar, maar dit is voor een product (borstkolf) dat je volgens de verzekeraar overal mag kopen. Ik ken verder geen elektronicawinkel waar dat op staat, heb meteen even gekeken bij andere facturen. Misschien maken ze hiervoor wel een uitzondering dan, en normaal gespreken bij zorgverleners dat het er wel op moet staan.
Op die manier. Misschien dat je Amazon, of elke ( winkel) kan mailen om de factuur handmatig aan te passen met een geboortedatum? Dat moet niet zo moeilijk zijn.
Heeft iemand tips voor Drenthe?
Ik ga in november een weekje weg en wil graag lekker wandelen.
Westerbork heb ik al op het lijstje staan.
Dagje Groningen staat ook op de planning.
Ja bij Cool Blue bijvoorbeeld lijkt me dat wat eenvoudiger dan bij Amazon, omdat de klantenservice daar vooral geautomatiseerd is volgens mij. Maar bij Amazon is nu 80 euro korting waardoor ik liever daar koop (niet het hele apparaat wordt namelijk vergoed).
Maarja ik ga wel even bellen met mijn verzekeraar en anders wachten tot een andere aanbieding.
Boomkroonpad!
Dwingelderveld!
Hunebedden
Bonte wever in Assen als t slecht weer is
Bourtange
Ik heb de app serieus wel 10 keer gedownload en verwijderd en nooit stond er een stream logo bij en nu ineens wel. Het werkt dus haha
De bossen van Gees
Orvelte, een oud pittoresk dorpje
Het Bargerveen is ook mooi om te wandelen
Niet echt wandelen, maar ik vond het hunebedden museum verrassend leuk haha. Best wel interactief met quizjes en hoe je zelf een hunebed bouwt enzo. Leuk als het slecht weer is!
We willen ons tv abonement opzeggen omdat we zelden tv kijken. Ik denk wel dat er meer mensen zijn zonder tv abo? Hoe doen jullie het als je een keer wel echt iets wil kijken?
Gewoon terug kijken! Kan bij heel veel zenders! En vis de npo app Kan je ook live kijken.
Ik heb de ziggo-inloggegevens van iemand anders dus als ik iets wil live kijken log ik daarop in op de computer/app.
Haha ja, dat heb ik ook! Gebruik het echt heel weinig
Ik ook. Af en toe heb ik wel zin om een beetje ouderwets te zappen, maar dan kom ik er weer achter dat er bijna nooit meer wat leuks op tv is. Vooral veel uitgemolken spel/zangshows met BNāers
We hebben wel een chromecast dus via een app kan ik idd nog wel naar mn tv casten.
@Skadi ohja dat is ook een goedeā¦misschien even mn schoonouders lief vragen als er iets is wat ik echt niet zou willen missen.
Ja, dat doe ik ook! Ik mis het ook totaal niet, want er is zoveel onzin op tv en wat ik wil zien kijk ik gewoon terug