In azijn weken kan soms ook helpen en Shout werkt ook vaak. En idd in de zon ophangen
De ervaring die ik heb met dingen bleken of verven als er vlekken op zijn is dat die vlekken ofwel blijven of dat ze een andere kleur worden waardoor je ze toch blijft zien
Heb dit volgens mij al heel vaak gedeeld op het forum, haha! Maar chocstar is onwijs leuk!
Je zoekopdracht specifieker maken en je resultaten filteren, kan op model shirt, halslijn, print, patroon etc. Dan kun je veel van die dingen eruit filteren.
Ja ik vind Etsy wel lastig wat dat betreft - als je niet goed weet wat je zoekt staat er idd eerst heel veel troep. Ik gebruik het eigenlijk daarom alleen voor specifieke dingen die ik zoek anders raak dan ik gefrustreerd haha. En jammer genoeg komt er inderdaad ook steeds meer troep tussen te staan en is het allang niet meer leuke bijzondere handgemaakte dingen. Echt zonde wel
Weet iemand hoe het heet in de marketing als een webshop meerdere verkopers heeft, zoals wat amazon en bol.com hebben?
Pls ik Googel me helemaal rot maar kan dit echt niet vinden
Yessss dank!
Ik heb een cadeaubon van 35 euro gekregen die ik bij Rituals kan uitgeven. Gek genoeg heb ik daar nog nooit iets van gehad, wat zouden jullie nemen en van welke geurlijn? Het enige wat ik er echt niet van wil halen is bodylotion, dat blijft bij mij toch alleen maar liggen.
Ik vind de shower foams heel fijn! Persoonlijk vind ik hamam en ayurveda het lekkerst ruiken, maar ik raad je aan om gewoon eens in de winkel (kan ook bij bijv een Douglas) te ruiken, zodat je zelf ervaart welke geur je het lekkerst vindt.
Ohh ja Hammam lijkt me wel lekker, Therme heeft daar ook een lijn van en die producten heb ik wel
Geurstokjes!!! Vind de oranje lijn heel lekker, maar precious Amber is m’n lievelings
Ik vind zelf de geuren Sakura en Ayurveda erg lekker!
Hammam is ook best lekker, de enige die ik persoonlijk niet zo lekker vind is Happy Buddha, maar dat komt omdat die erg naar sinaasappel ruikt en daar ben ik dan weer geen fan van.
Ik heb btw best veel van Rituals, geurstokjes, doucheschuim, douche olie, bodylotion, boddyscrub.
Ik zou voor hamam gaan eventueel een geurtje. Je hebt 3 mini parfum voor een bepaald bedrag. Ideaal.
Ze hebben ook lekkere geurkaarsen!
Ze hebben ook chillkleding en autoparfum!
Ik zou 1 of 2 marmeren plateautjes nemen het staat zo chique vind ik. Of zo’n plateau voor bij de keuken bijv met een zeep en handlotion? Ik vind bijna elke lijn lekker behalve de happy bhudda.
Geurstokjes en autoparfum!
Geurstokjes, interieurparfum, autoparfum en de geurkaarsen vind ik heel chill altijd
Handzeep en afwasmiddel is echt super chill! Enige nadeel is wel dat er echt veel parfum in zit. Dus mocht je een gevoelige huid hebben en dit elke dag willen gebruiken, misschien iets om in je achterhoofd te houden.
Ik wil iemand een stappenteller horloge cadeau doen. M’n budget is ± 75 tot max 100 euro. Ik kwam eerst bij de fitbit inspire HR uit, maar lees toch veel reviews waarbij mensen ontevreden zijn over de preciesheid van het tellen van de stappen. Toen kwam ik bij de Huawei band pro 4 uit. Die lijkt preciezer en nog iets uitgebreider, maar niet zo veel reviews te vinden.
Heeft iemand ervaring met de Huawei? Of een tip voor een andere stappenteller die heel precies is?