Ja echt suf dat dat besef pas vorige week kwam bij mij. Ik verkondig al zo lang dat ik geen tv kijk (behalve wie is de mol dan) maar we betalen er wel 18,50 per maand voor?! Best veel geld voor iets wat je zelden gebruikt.
Bij ziggo krijg je bij het alleen internet pakket wel basic digitale tv. Kan niet zeggem of het wat is want we hebben 2,5 maand na onze verhuizing nog steeds geen coax kabel, maar je zou in principe moeten kunnen zappen. Wij gebruiken nu vooral npo, videoland en netflix en heeeel af en toe ziggo go van mân ouders.
Kan iemand me uitleggen waarom de cursor automatisch tekst selecteert als ik een mail lees in google mail, op mn chromebook. Heel irritant want als ik de cursos dan ff stil heb boven tekst komt er meteen zoân balkje met âselecterenâ etc
De trein naar Groningen.
Eerste waar ik aan dacht was AliExpress
⏠2,83 46ïŒ
Off | 3D Rits Stof Kleding Cover Kleding Opslag Kast Pak Zakken Closet Hangers Case Kleding Cover Stofzak Opknoping Organisator 1P
Ik heb zoiets van Ikea, wel al een paar jaar oud.
Iemand een geniale ingeving om contant geld (paar honderd euro in brief en muntgeld) op mijn rekening te krijgen? Ik zit bij triodos, die hebben zelf geen kantoren, en bij bijv ABN zijn binnen de stortingautomaten gesloten en dat zal ook nog wel even duren
Behalve het aan iemand geven en die persoon vragen het over te maken, dat is mijn laatste optie
Hoe maak je de beste scroppino? Ik vind recepten met wodka, prosecco en citroensorbetijs of prosecco, limoncello en roomijs. En heeft iemand tips voor wodka/prosecco of maakt dat niet zoveel uit?
Een geldmaat bij een winkel binnen waar je kan storten. Die zijn nog wel open dacht ik.
Oh dank, handig overzicht!
Citroensorbet, prosecco en beetje wodka oorspronkelijk. Met roomijs heb ik nog nooit gezien (als je zoekt op sgroppino vind je denk ik klassieke recepten)
Prosecco van 5 euro is prima, prosecco wordt nooit echt duur omdat het een jonge wijn (of van de eerste oogst?) is heb ik me laten vertellen
Oke top! Ik neigde hier idd ook naar. Dankuuuu.
Ik vind zelf NLziet wel een uitvinding, kan je online alles live zien, en met terugkijken nergens reclame. Kost wel 8 euro per maand maar vind ik het wel waard.
Als je basis tv hebt dan kun je ook gewoon je eigen ziggo go account aanmaken he. Tenzij je ouders een groter pakket hebben met meer zenders, dan zou ik dat lekker blijven gebruiken haha.
Dat laatste ja hahaha maar moet zeggen dat we het echt alleen gebruiken voor de persconferenties nu. Kijk veel liever alles online en ben niet zo geneigd om tlc of mtv de hele sag op de achtergrond te hebben hahaha, dat scheetl wel weer
Ja snap ik! Ik had eerst ALTIJD de tv aan staan, gewoon op de achtergrond idd want ik keek niet eens, heb het 3 maanden geleden opgezegd en kijk nu alleen terug wat ik echt wil zien en het is zo chill. Mis de tv echt niet.
Iemand tips om in de ochtend op te staan? Vooral nu met thuiswerken vind ik het echt heel lastig. Als ik niet meteen om 9 uur een meeting heb sta ik echt om 2 voor 9 op, zet ik mân laptop snel aan en ga dan eten en klaarmaken. Waardoor ik echt niet productief ben.
Ik ga wel op tijd slapen en zet mân wekker gewoon, maar ik snooze dan soms wel anderhalf uur. Volgens mij rust ik daardoor ook helemaal niet uit.
Dat is echt lastig hĂš om te doen. Maar toch ook wel een beetje een mindset dingetje misschien.
Waarom wil je uit bed? Zodat je uitgerust bent. Of omdat je⊠ik denk als je een reden voor jezelf hebt dat al werkt. En gaan misschien bedenken hoe je ochtend ritueel er uit ziet. Rustig ontbijten en douchen. Is liever even tien minuten wandelenâŠ
Ik vind het zelf ook lastig en dan vooral met naar bed gaan maar met dit soort vragen kunt het me wel aardig. En gewoon accepteren dat je het moeilijk vind. Als een week niet zo goed gaat, is niet anders komt wel weer.
Die van Scotch & Soda hebben het ook.
Wie is een excel-guru?
Ik heb een adressenlijst. In kolom A staat het hele adres (straat + huisnummer). Ik wil die gescheiden hebben over kolom A en B, dus kolom A=straatnaam en kolom B=huisnummer.
Als ik âtekst naar kolommenâ doe en selecteer op scheiden met spaties, dan haalt hij ook de langere straatnamen waar spaties in staan uit elk elkaar. Wat is nu dĂ© truc om alleen cijfers te scheiden van de tekst?