Durf te vragen #3 (Deel 1)

Zijn er toevallig mensen die dino eieren van de MacDonalds over hebben? M’n kindjes hebben er een paar gehad van m’n zusje en ze spelen er zoooo veel mee, wil er graag nog een paar voor ze zoeken want ze zijn zo lief.
Deze hebben we al

2 likes

Goed om te weten dat jullie hier ook last van hebben! Ik dacht al dat ik gek werd. Ik vraag me dan alleen wel af van welke allergie ik last heb. Hooikoorts lijkt me toch een beetje raar in oktober. Misschien toch huisstofmijt dan

Ik bevond me 5 weken geleden in precies die positie. Merkte het uiteindelijk vanzelf toen ik d’r zag in het asiel: ze gaf meteen kopjes en was niet angstig. In huis en aan mij was ze daarna ook supersnel gewend. Je gaat er zo geen spijt van hebben :smiling_face_with_three_hearts: (als je in de buurt van Limburg woont: heb nog een kattenbak over XD)

1 like

Hoe ze op jou reageert als je binnen komt, komt ze meteen naar je toe bijv of kijkt ze niet naar je om. Zou kijken hoe het gevoel is, als het voor jou goed voelt zou ik haar meenemen

2 likes

Bewaren jullie koffiesiroop (van bv. Mini) in de koelkast?

Nee ik heb die gewoon in de kast staan

1 like

Volgens mij is bij een asielkat inderdaad gewoon het allerbelangrijkste dat het gevoel goed is! Via een foto kan het soms zo mooi lijken en dan valt het in het echt mega tegen en vice versa. Onze kat had ik online nooit uitgekozen maar in het echt waren we direct verliefd :heart_eyes_cat: Alvast heeeeeeeel veel plezier gewenst met je kitty als het allemaal door gaat!

1 like

Ja, heb die wel eens beschimmeld gehaf

1 like

Oké, dit is waarschijnlijk de domste vraag ooit. Ik wil schoenen retourneren naar Zalando. Ze kwamen in een schoenendoos met daaromheen nog een enorme Zalando-doos. Die heb ik al weggegooid. Kan ik gewoon die schoenendoos dichttapen en ze daarin terugsturen? Of moet ik nu weer ergens een andere doos vandaan halen om die schoenen + schoenendoos in te doen :sweat_smile:

Hallo ik wil graag de achternaam in mijn iPhone wijzigen. En dan bedoel ik niet mijn Apple ID want daar staat het al goed. Maar als ik op een website komt en iets voor het eerst bestelt bijvoorbeeld. Dan kan de iphone automatisch je adresgegevens invullen, je telefoonnummer. Daar staat dan ook een achternaam, en die wil ik wijzigen.

Als ik Google vind ik alleen hoe je je naam in je Apple ID kunt wijzigen, en dat bedoel ik niet.

Naar de instellingen van je browser gaan, en dan bij adresgegevens oid.

Volgens mij is het gelukt, dank je wel!

1 like

Als je naar je contactenlijst gaat, staan bovenaan jouw gegevens. Die gegevens kun je aanpassen, misschien dat daar je ‘verkeerde’ achternaam staat. Weet niet of het dé oplossing is.

Ja, klopt! Dit was de oplossing in combinatie met wat @Mimosa zei, tnx!

1 like

Wat je zegt klopt qua berekening (delen door 4 dan), ik zou het zelf berekenen als ieder cijfer vermenigvuldigen met het aantal studiepunten, alles optellen en vervolgens delen door totaal aantal studiepunten. Dat maakt het makkelijk wanneer je een ander aantal studiepunten dan 3 of 6 hebt.
Dus: (8 * 6 + 7 * 3 + 6 * 3)/12

4 likes

Miele!! Mijn ouders thuis hebben al 25 jaar een Miele en dat ding is onsterfelijk. Als ik in een andere wasmachine moet wassen ben ik ook altijd wantrouwig, haha

1 like

Divimove? Als het nog bestaat

1 like

Als het goed is kun je op je studievoortgangsoverzicht oid een gewogen gemiddelde vinden, kan iig bij mijn hogeschool!

1 like

Ik heb een samsung add wash sinds een half jaar en vind ‘m fijn! Ouders hebben een wat oudere samsung en zij zijn er ook tevreden over (alleen bij hen kan het ‘klaarmetwassen’ muziekje niet uit :rofl:)

Je kunt altijd de hogeschool mailen voor een nieuwe cijferlijst/transcript of records! Ik werk zelf als support op een hogeschool en we krijgen regelmatig dat soort requests.

1 like