Durf te vragen #3 (Deel 1)

Daar is geen directe handige formule voor, maar met een omweg en beetje puzzelen kan het wel! Zie hier: https://exceljet.net/formula/split-text-and-numbers

Edit: ik vind Excel dus heel leuk dus als je zelf geen zin hebt om het zo ingewikkeld te doen dat mag je de sheet naar me sturen, kan ik m’n hart ophalen :rofl:

2 likes

Gelukkig heeft Rebus het al voor me opgelost! Maar dit is ook een goeie tip, vaak kan je in excel idd meer automatisch dan je denkt

1 like

Ik zoek mooie beetje bijzondere gouden oorbellen. Mooie ringetjes. Wat zijn jullie aanraders?

Volgens Freud hebben die dan juist te weinig borstvoeding gehad en hun orale fase niet afgerond, maar dat zou ik met een korrel zout of 20 nemen :stuck_out_tongue:

2 likes

Waar staat het groene kader om de profielfoto voor? Kan ik dit ergens nalezen?
Is niet bij iedereen

heb ook even gescrolld door de FAQ

• of missch niet goed genoeg

Dat je onlein bent!

Wow :exploding_head::white_check_mark:
Merciii

1 like

Maar als je profiel afgeschermd is, zie je het nooit!

1 like

@George zegt altijd dat deze van de action goed zijn

3 likes

Wiezewasjes

Ik haat die van de action maar die van de AH vind ik wel fijn! Die van de action bleven vettig bij mij, zelfs na uitwassen met kokend water en dasty, ik denk dat dat door die spikkelbodem komt

1 like

De Tefalpannen van de Action :raised_hands:t2:

3 likes

Voor de iPad Pro ( en misschien zelfs pro 2020) gebruikers; welke versie hebben jullie gekozen? 128GB of 256GB? Ben even benieuwd wat genoeg zal zijn qua opslag. Wil het zelf voornamelijk gaan gebruiken voor good notes en pro create. (En dan standaard apps zoals Yt, Twitch etc)

Er drijven vlokjes in mijn blik knakworstjes. Hoort dit? Houdbaarheiddatum is nog goed. (Eet dit voor het eerst in tijden weer).

Ik dacht dat ik ergens hier een foto had gezien van iemand die ergens kant en klaar kruidnotendeeg had gekocht. Kan 't nu natuurlijk nergens meer terugvinden. Iemand eeenig idee nog waar dit was?

Die foto herinner ik mij niet, maar je kan het bij AH kopen.
Bij ons ligt het bij het gebak etc. in de koeling. Het is in zo’n leverworst verpakking.

Staat het koud? Kunnen vetvlokjes zijn (iew wat een vies woord). Normaal zou dat vermengd zijn met het vocht maar als het kouder wordt kan het ook wat harder worden. Hoeft niet eens in de koelkast, maar een iets koudere voorraadkast kan er voor zorgen. Denk aan kokosolie wat soms op kamertemperatuur in de zomer al vloeibaar is en in de winter niet meer.

Ahh ze komen net uit de winkel dus dat zou kunnen. Klink vies inderdaad haha.

Ik bedenk me nu dat je dat heel makkelijk kunt checken door de knakworsten te verwarmen in het vocht, als het oplost is het inderdaad vet. Zo niet, zou ik het toch niet eten.

Als ik het tussen mn vingers hield verdween het al. Heb het net in de pan gegooid even kijken wat er gebeurd. Maar twijfel of ik er nog zin in heb…

Bedankt voor het meedenken!