Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ja wij hebben hier in huis drie traps dimbare lampen. Zijn wel wat duurdere lampen maar die kun je dus dimmen door 1/2 of 3 keer op de schakelaar te drukken.

1 like

Mijn ouders hadden vroeger een lamp boven de tafel die je kon dimmen door het ijzer aan te tikken/vast te houden.
Een dimmer inbouwen is trouwens niet heel erg moeilijk (ik heb het laatst zelf gedaan), mocht dat je tegen houden.

1 like

Hmm ja ik ben een beetje ouderwets en wil niet te veel smart dingen in m’n huis haha. Maar thanks!

@Merel thanks! Ja ik woon in een sociale huur/studentenwoning nog en weet niet zo goed hoe lang ik hier nog blijf, dus wil vooral eigenlijk niet te veel moeite doen haha. Maar misschien dan toch een optie!

@Clarity waar zijn die van?

1 like

Aah oke, thanks! Ik ben er net achter gekomen dat je niet op de Amerikaanse Apple website kan bestellen met een buitenlands adres… Dan zou ik het via via moeten proberen. Wat betreft de garantie: zou best kunnen kloppen. Ik heb mijn huidige iPhone fysiek in een Apple store in het buitenland gehaald en als er iets met de hardware mis zou zijn, dan moest ik in dat land het laten repareren (mits ik gebruik wilde maken van de garantie) :neutral_face:

Wij hebben ze van Philips (bij de Karwei gekocht) maar volgens mij zijn er wel meerdere merken die ze verkopen.

1 like

Ook niet zoiets? Het is gewoon een lamp met een afstandsbediening, hoeft niet met je internet verbonden te zijn.

Ohhh dat is wel een goede optie misschien, thanks!

1 like

Die parfum is bijna nooit in de aanbieding. Dus het is zeker een goeie deal.

Oh sorry heb nu pas door dat ik niet in het wwjek zit. Vond het al raar dat iedereen zoveel vragen stelde.

2 likes

Hahaha 't is ook een reactie op mijn vraag van 28 dagen geleden. De aanbieding geldt op dit moment niet meer :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb online een coronatest aangevraagd en die is morgen (5 uur) maar heb geen bevestigingsmail en geen smsje ontvangen. Nu heb ik geen idee wat de bedoeling is :sweat_smile:. Heb ‘m rond half 7 vanavond aangevraagd.
Iemand een soortgelijke ervaring?

Het duurde bij mij ook een paar uur voor ik de bevestiging kreeg, schijnt wel vaker zo te zijn. Ik kreeg hem pas na de test uiteindelijk, was geen probleem want de afspraak stond wel gewoon geregistreerd. Er staat verder niks boeiends in hoor, alleen je wordt zo laat op dit adres verwacht (of bedoelde je dat niet met wat de bedoeling is?).

Heb nooit de mail gehad, achteraf hele domme spelfout (was telefonisch). Staat de afspraak wel in je Digi D?

Ik heb dat! Het is een oude lamp van de Stockholm Collectie van Ikea, en die kan je op de kap zelf dimmen. Je vindt ze nog op Markplaats. Maar het fenomeen bestaat dus wel!

1 like

Ik verwacht niet dat de nieuwste iPhone goedkoper gaat worden in de eerste paar maanden. De oude modellen misschien

Thanks @Rozevarken @Lula @grace 't is inderdaad een laserprinter (van HP) geworden. Zin om 'm te installeren en noooit meer naar de Printerette te hoeven :heart:

3 likes

Het maandbedrag is uiteindelijk altijd gelijk aan de prijs van een los toestel, dus daar verwacht ik ook geen korting op, dan zou het hooguit korting op het abonnement zijn. Dan kun je denk ik het beste je huidige provider bellen om te vragen of je een korting kan krijgen!

Als je nog een oude hebt zou ik m wel verkopen en die nieuwe kopen. Nu is je oude iets meer waard dan wanneer de nieuwe al een tijdje uit is

Heeee, sorry ik kreeg geen melding van je reactie en dacht er vanmorgen opeens aan terug. Misschien heb je al iemand gevonden.

De namen die ik nog kende die customs maakten, doen dat volgens mij nu niet meer. Zie nu net wel een bericht voorbijkomen van iemand die zelf een maakte, misschien kun je haar een bericht doen. Ze heet the_funko_butcher op Instagram (is Nederlands of van België).

Anders even lid worden van de groep Funko PopVerzamelaars (punt) NL en daar een oproep plaatsen.

1 like

De nieuwe iPhone wordt in principe nooit goedkoper totdat er weer een opvolger uit komt, dan is de kans wel dat hij in prijs wordt verlaagd. (De 11 nu bijvoorbeeld) Maar als je de 12 wilt, zou ik hem nu gewoon kopen want wachten op een deal heeft praktisch nooit zin! Je zou inderdaad alleen kunnen hopen op korting op je abonnement maar zelfs daarmee zijn ze icm Apple gewoon niet echt happig. Apple is zo’n veel te populair merk daarin, als je het wilt moet je gewoon dokken, klaar :joy:

Jaaa ik ook, vooral snachts inderdaad. Heb wel hooikoorts/allergie medicijnen dus neem die nu weer in als in last heb.

1 like