Haha ja zo’n leverworstverpakking kan ik mij ook herinneren! Misschien dat ik 'm dan toch ergens anders voorbij heb zien komen Maar dan ga ik snel eens bij AH kijken, thanks!
Bij de AH inderdaad, in de koeling bij gebak!
Ik weet welke foto je bedoelt, maar heb ook geen idee meer in welk topic, volgens mij WJEEKW foto topic, maar weet het niet zeker.
Was dat niet in het nieuwe producten in de supermarkt topic?
Edit: ja, heb het even terug gezocht, 16 dagen geleden is het gepost daar. Ik weet niet hoe ik de post hier krijg…
Haha maakt niet uit, ik weet nu waar ik het kan kopen
Voor een projectje in huis ben ik op zoek naar een stuk(je) behang met een leuke print (schilderij of foto). Iemand die toevallig een stuk of halve rol over heeft? Ik wil er uiteraard best voor betalen
Wat leuk:heart_eyes:
Welke streamingdienst vinden jullie het beste? Spotify, Tidal, nog wat anders? Ben ook bereid om te betalen voor een abo.
Voor muziek Spotify! Wel het premium abonnement. Bijna alles staat erop, alle functies (wachtrij, gedeelde playlists etc) werken goed, er staan ook veel podcasts op en je kan dingen downloaden om offline te luisteren zodat je onderweg niet door je data heenjaagt
Heeft iemand een aanrader voor een printer? Enkel zwart-wit printen is goed, maar ik wil er wel graag ook mee kunnen scannen. Ik zie echt door de bomen het bos niet meer dus bij de eerste de beste tip van een forummer ben ik om.
Oh en ik heb een laptop zonder schijfeenheid dus helemaal fantastisch als ik 'm zonder cd-rom kan installeren (maar ik weet niet of dat überhaupt mogelijk is dus daar koop/leen ik anders wel een externe drive voor).
Spotify! Vooral als je een “familie” bij elkaar kan krijgen want dan ben je elk maar 3 euro p/m kwijt
Neem please een laserprinter. Is in aankoop misschien wat duurder, maar als je niet heel veel print en je hebt een inkjet, drogen de inktsponsjes uit en kun je een nieuwe printer gaan kopen. En inkjet is alleen voordeliger als je high quality kleuren wil printen. En je hoeft niet om de haverklap inktpatronen te kopen (omdat ze op zijn, of uitgedroogd). En laserprinten is duurzamer.
Wij wonen hier nu precies een jaar en krijgen van de energiemaatschappij best een flink bedrag terug. Weet iemand hoelang dat meestal duurt / wanneer je dat terug kan verwachten?
Heb een nieuwe stofzuiger nodig en die wil daar van kopen, haha!
Bij wordt die teruggave altijd verrekend met de eerstvolgende afschrijving van het maandbedrag. Ik zat tot eind vorig jaar bij Essent en daar kreeg ik altijd half september bericht van het bedrag dat ik terugkreeg. Dat werd dan begin oktober verrekend (dan kreeg ik dus bedrag teruggave min termijnbedrag oktober op mijn rekening gestort)
Oh ja wij zitten bij Essent en blijven daar ook! Dus ons jaar is nu precies om, dan zouden we het komende maand verrekend krijgen?
Ja dat denk ik dan wel! Ik heb even teruggezocht in mijn mail en in 2019 heb ik op 23 september een mailtje gehad met mijn jaarrekening. Daarin staat ook “Het door u te ontvangen bedrag is: 129,43 euro. Voordat we het bedrag aan u uitbetalen wordt het verrekend met eventuele openstaande facturen. Het resterende bedrag wordt op 10 oktober 2019 aan u overgemaakt op rekeningnummer xxxx xxxx xxxx xxx”. (En die openstaande factuur was dus het termijnbedrag van oktober.)
Staat bij jullie zoiets niet in de mail?
Mijn vriend krijgt de mail, ga het eens navragen. Thanks voor je uitgebreide antwoord!
Heb je al een toetsencombinatie geprobeerd bij het herstarten?