Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ja, elke ochtend. Huisstofmijtallergie had ik altijd al, maar het loopt de spuigaten uit nu. Heel irritant, want het duurt wel even voor alles weer ok gaat. Zeker met Corona lastig, omdat men denkt dat je ziek bent. Ik ga vaak pas de deur uit als ik weer normaal kan ademen.

Vanaf morgen!

(Super late reactie dit maar ik zat ook op die aanbieding te wachten dus had je berichtje onthouden)

2 likes

Geeft niks! Ik heb een ander cadeau gevonden aangezien ik een reactie terug had van iemand van etsy maar daar was de wachttijd 8 maanden. Super bedankt nog voor de moeite die je hebt gedaan! Ik sla je bericht wel even op. Misschien voor in de toekomst! Dankjewel!

1 like

Is deze samenstelling van materiaal iets dat makkelijk krimpt, uitlubbert of gewoon hetzelfde blijft?
52% polyester, 41% acryl, 4% wol en 3% elastaan

Blijft waarschijnlijk wel lang goed maar lijkt me een koud, zweterig kledingstuk.

1 like

Thanks! :blush: oh echt? Ik heb de trui (met die samenstelling dus) gepast en voelde lekker warm aan. Polyester kan wel zweterig zijn maar ik heb daar nooit echt last van. Alleen in van die strakke blouses met nagenoeg alleen maar polyester, dan wel.

Ja het lijkt warm maar het isoleert niet zo goed vind. Het is ook afhankelijk van de draaddikte en de weving. Als jou het een lekkere trui lijkt moet je het kopen

1 like

Ik heb ook enorm last van allergie nu. Inderdaad jeuk in mijn keel/op mijn gehemelte, mega geĆÆrriteerde ogen en mijn holtes zitten vol. Ik heb ook hooikoorts en huisstofmijtallergie, maar nu is het echt extreem.
Wel interessant om te lezen dat meer mensen er nu last van hebben. Heeft het misschien toch met de herfst en huisstofmijt te maken.

1 like

Zijn er toevallig mensen die dino eieren van de MacDonalds over hebben? M’n kindjes hebben er een paar gehad van m’n zusje en ze spelen er zoooo veel mee, wil er graag nog een paar voor ze zoeken want ze zijn zo lief.
Deze hebben we al

2 likes

Goed om te weten dat jullie hier ook last van hebben! Ik dacht al dat ik gek werd. Ik vraag me dan alleen wel af van welke allergie ik last heb. Hooikoorts lijkt me toch een beetje raar in oktober. Misschien toch huisstofmijt dan

Ik bevond me 5 weken geleden in precies die positie. Merkte het uiteindelijk vanzelf toen ik d’r zag in het asiel: ze gaf meteen kopjes en was niet angstig. In huis en aan mij was ze daarna ook supersnel gewend. Je gaat er zo geen spijt van hebben :smiling_face_with_three_hearts: (als je in de buurt van Limburg woont: heb nog een kattenbak over XD)

1 like

Hoe ze op jou reageert als je binnen komt, komt ze meteen naar je toe bijv of kijkt ze niet naar je om. Zou kijken hoe het gevoel is, als het voor jou goed voelt zou ik haar meenemen

2 likes

Bewaren jullie koffiesiroop (van bv. Mini) in de koelkast?

Nee ik heb die gewoon in de kast staan

1 like

Volgens mij is bij een asielkat inderdaad gewoon het allerbelangrijkste dat het gevoel goed is! Via een foto kan het soms zo mooi lijken en dan valt het in het echt mega tegen en vice versa. Onze kat had ik online nooit uitgekozen maar in het echt waren we direct verliefd :heart_eyes_cat: Alvast heeeeeeeel veel plezier gewenst met je kitty als het allemaal door gaat!

1 like

Ja, heb die wel eens beschimmeld gehaf

1 like

OkƩ, dit is waarschijnlijk de domste vraag ooit. Ik wil schoenen retourneren naar Zalando. Ze kwamen in een schoenendoos met daaromheen nog een enorme Zalando-doos. Die heb ik al weggegooid. Kan ik gewoon die schoenendoos dichttapen en ze daarin terugsturen? Of moet ik nu weer ergens een andere doos vandaan halen om die schoenen + schoenendoos in te doen :sweat_smile:

Hallo ik wil graag de achternaam in mijn iPhone wijzigen. En dan bedoel ik niet mijn Apple ID want daar staat het al goed. Maar als ik op een website komt en iets voor het eerst bestelt bijvoorbeeld. Dan kan de iphone automatisch je adresgegevens invullen, je telefoonnummer. Daar staat dan ook een achternaam, en die wil ik wijzigen.

Als ik Google vind ik alleen hoe je je naam in je Apple ID kunt wijzigen, en dat bedoel ik niet.

Naar de instellingen van je browser gaan, en dan bij adresgegevens oid.

Volgens mij is het gelukt, dank je wel!

1 like