Durf te vragen #3 (Deel 1)

Als je naar je contactenlijst gaat, staan bovenaan jouw gegevens. Die gegevens kun je aanpassen, misschien dat daar je ‘verkeerde’ achternaam staat. Weet niet of het dé oplossing is.

Ja, klopt! Dit was de oplossing in combinatie met wat @Mimosa zei, tnx!

1 like

Wat je zegt klopt qua berekening (delen door 4 dan), ik zou het zelf berekenen als ieder cijfer vermenigvuldigen met het aantal studiepunten, alles optellen en vervolgens delen door totaal aantal studiepunten. Dat maakt het makkelijk wanneer je een ander aantal studiepunten dan 3 of 6 hebt.
Dus: (8 * 6 + 7 * 3 + 6 * 3)/12

4 likes

Miele!! Mijn ouders thuis hebben al 25 jaar een Miele en dat ding is onsterfelijk. Als ik in een andere wasmachine moet wassen ben ik ook altijd wantrouwig, haha

1 like

Divimove? Als het nog bestaat

1 like

Als het goed is kun je op je studievoortgangsoverzicht oid een gewogen gemiddelde vinden, kan iig bij mijn hogeschool!

1 like

Ik heb een samsung add wash sinds een half jaar en vind ‘m fijn! Ouders hebben een wat oudere samsung en zij zijn er ook tevreden over (alleen bij hen kan het ‘klaarmetwassen’ muziekje niet uit :rofl:)

Je kunt altijd de hogeschool mailen voor een nieuwe cijferlijst/transcript of records! Ik werk zelf als support op een hogeschool en we krijgen regelmatig dat soort requests.

1 like

Ja, ik dacht al zoiets. Dankjewel!

Wij hebben een AEG L8FB86ES. Wel pas sinds januar dus geen idee over de levensduur.

Ik vind hem heel mooi (haha jezus alsof dit een reden is om hem te kopen) Maar zijn vooral gevallen voor het energie label, en ben zeer blij met de stoomfunctie die de wasmachine heeft. De was duurt wel lang als je het eco programma gebruikt (iets van drie uur voor de volle trommel op de katoenstand op 30 graden). Als we haast hebben gebruiken we het speciale wasprogramma (zou zogenaamd het wasmiddel beter verdelen, maar merk geen verschil) en die is binnen een uur klaar.

Wij hebben een Miele, maar bijna al onze apparatuur is Miele, Duitse kwaliteit en service.

Haha dan heb je aan AEG een goede (vind ik). Word elke keer blij als ik de wasmachine (en droger van eenzelfde soort serie) zie hahah.

1 like

Ik zou er vooral op letten dat het geen koolborstels heeft dat is een van de dingen die stuk gaat en niet vervangen kan worden of slecht is voor de levensduur oid.
En Miele is vooral pas goed in het duurdere segment, goedkope modellen schijnen het tegenwoordig niet veel te verschillen met andere merken in zelfde prijsklasse.

1 like

Wie heeft ervaring met het verkopen via Vinted en mag ik een vraag stellen?

Vraag

Ik heb een aantal dingen verkocht. Nu moet ik dus in de chat het verzendlabel aanmaken. Maar als ik dan op ‘verzendlabel aanmaken’ klik krijg ik enkel de optie om met homerr te verzenden. Dit wil ik niet want het dichtstbijzijnde punt is ver weg en ik woon tegenover een bruna dus ik wil het liefst gewoon met PostNL. Kan dit dan niet?

edit: Oke nevermind. Ik zie nu dat je in je instellingen kunt aanvinken waarmee je had willen verzenden.

Oh fuck deze heb ik ook. Nu zo’n 5 jaar en gelukkig nog geen problemen gehad, maar we hebben wel zo’n extra garantie pakket erbij gekocht toen

Ja dat kan dus achteraf niet meer. Ik moest 30 km rijden naar een homerpunt en heb het toen gecanceld

Morgen laat ik een oor uitspuiten omdat ik graag oordoppen op maat wil. Nu had ik er vet veel zin in, want ik smul van filmpjes waar brokken oorsmeer uit iemands oor komen. Ik vertelde dit net aan een collega en die ze toen dat je tinnitus van uitspuiten kan krijgen. Ik heb dit een periode gehad en ben als de dood dat ik het nog een keer krijg. Heeft iemand bemoedigende woorden of lovende ooruitspuitverhalen?

Mijn vader laat ieder jaar wel een keer zijn oren uitspuiten en heeft nergens last van. Wel een tip is om een paar dagen van te voren al te druppelen met olie. Zodat het wat soepeler wordt.

1 like

Nou het is vooral een heel fijn opgelucht gevoel dat je oor leeg is en schoon. Nog nooit gehoord dat je een piep in je oor kunt krijgen. Misschien is het meer dat je wel even moet wennen aan allerlei ‘nieuwe’ geluiden en dat je dan denkt een piep te horen?

Nuja het is een prima gevoel en totaal niet eng/naar whatwver

1 like

Ik spuit mijn oren al jaren uit, ik heb nog nooit een piep gehad. Als ze echt vol zitten moet ik wel weer wennen aan het geluid dat opeens binnen komt.

Zoals @FrozenFlame zegt, zeker druppelen voordat je ze laat uitspuiten. Mijn huisarts raadde 2x per dag, 3 dagen lang aan.

1 like