Volgens mij gaat het automatisch zodra je een betaal- en spaarrekening hebt.
Volgens mij zijn spaarrekeningen bij ING gratis (bij mijn pakket in ieder geval wel), en via de site zo geopend als je punten wil gaan sparen.
En @Shadina volgens mij is bij de ING de aparte spaarrekening wel iets anders dan âInternet-sparenâ gekoppeld aan je bankrekening (of ben ik nu in de war met iets anders)
Heeft iemand ervaring met het bestellen van een iPhone uit het buitenland? En moet je dan invoerrechten betalen? In Amerika is de iPhone omgerekend ongeveer 300 euro goedkoperâŠ
Je hoeft geen invoerrechten te betalen, wel BTW (21%). Vroeger was er altijd veel gezeur met typenummers die alleen in Amerika uitgebracht werden en als je daarmee dan in Europa garantie probeerde te claimen dat dat dan niet ging, ik weet niet of dat nog steeds zo is.
Bestaan er (hang)lampen die je kan dimmen zonder dat je je hele stopcontact en alles moet verbouwen? Dat er misschien iets van een schakelaar om te dimmen op de lamp zelf zit?
Volgens mij kan dat met veel slimme lampen ook (Philips Hue bijvoorbeeld, maar wij hebben er ook een van Ikea die dat kan).
Ja wij hebben hier in huis drie traps dimbare lampen. Zijn wel wat duurdere lampen maar die kun je dus dimmen door 1/2 of 3 keer op de schakelaar te drukken.
Mijn ouders hadden vroeger een lamp boven de tafel die je kon dimmen door het ijzer aan te tikken/vast te houden.
Een dimmer inbouwen is trouwens niet heel erg moeilijk (ik heb het laatst zelf gedaan), mocht dat je tegen houden.
Hmm ja ik ben een beetje ouderwets en wil niet te veel smart dingen in mân huis haha. Maar thanks!
@Merel thanks! Ja ik woon in een sociale huur/studentenwoning nog en weet niet zo goed hoe lang ik hier nog blijf, dus wil vooral eigenlijk niet te veel moeite doen haha. Maar misschien dan toch een optie!
@Clarity waar zijn die van?
Aah oke, thanks! Ik ben er net achter gekomen dat je niet op de Amerikaanse Apple website kan bestellen met een buitenlands adres⊠Dan zou ik het via via moeten proberen. Wat betreft de garantie: zou best kunnen kloppen. Ik heb mijn huidige iPhone fysiek in een Apple store in het buitenland gehaald en als er iets met de hardware mis zou zijn, dan moest ik in dat land het laten repareren (mits ik gebruik wilde maken van de garantie)
Wij hebben ze van Philips (bij de Karwei gekocht) maar volgens mij zijn er wel meerdere merken die ze verkopen.
Ook niet zoiets? Het is gewoon een lamp met een afstandsbediening, hoeft niet met je internet verbonden te zijn.
Ohhh dat is wel een goede optie misschien, thanks!
Die parfum is bijna nooit in de aanbieding. Dus het is zeker een goeie deal.
Oh sorry heb nu pas door dat ik niet in het wwjek zit. Vond het al raar dat iedereen zoveel vragen stelde.
Hahaha 't is ook een reactie op mijn vraag van 28 dagen geleden. De aanbieding geldt op dit moment niet meer
Ik heb online een coronatest aangevraagd en die is morgen (5 uur) maar heb geen bevestigingsmail en geen smsje ontvangen. Nu heb ik geen idee wat de bedoeling is . Heb âm rond half 7 vanavond aangevraagd.
Iemand een soortgelijke ervaring?
Het duurde bij mij ook een paar uur voor ik de bevestiging kreeg, schijnt wel vaker zo te zijn. Ik kreeg hem pas na de test uiteindelijk, was geen probleem want de afspraak stond wel gewoon geregistreerd. Er staat verder niks boeiends in hoor, alleen je wordt zo laat op dit adres verwacht (of bedoelde je dat niet met wat de bedoeling is?).
Heb nooit de mail gehad, achteraf hele domme spelfout (was telefonisch). Staat de afspraak wel in je Digi D?
Ik heb dat! Het is een oude lamp van de Stockholm Collectie van Ikea, en die kan je op de kap zelf dimmen. Je vindt ze nog op Markplaats. Maar het fenomeen bestaat dus wel!