Durf te vragen #3 (Deel 1)

Aan dit topic heb je misschien wat:

Knaagdieren

1 like

Zou iemand het leuk vinden om samen Among us te spelen? Via een discord om te kletsen enz?

May day may day dit ziet eruit als een meel mot. Vliegt hij weg als je dicht bij komt? zo niet, dan is het waarschijnlijk een meel mot en in dat geval: gecondoleerd. Goed opletten of je geen larven ziet of meer motten, want die dingen gaan in je eten zitten en leggen daar eitjes en dan kom je nooit van ze af

1 like

Heeft iemand toevallig new balance w530 sneakers? Klopt het dat die een maat kleiner vallen of toch niet?
De reviews op internet zijn heel tegenstrijdig en ik kan een paar overkopen, maar weet dus niet of de maat gaat passen :no_mouth:

Ik ga morgen een ovenschotel maken met aardappelpuree ipv schijfjes, hoe kan ik dit het beste de volgende dag weer opwarmen? Normaal gooi ik restjes gewoon in een pan maar lijkt me met aardappelpuree niet zo lekker.

Verder zit er gehakt en prei in.

Gewoon in de micro of heb je dat niet?

1 like

Jawel haha, is dat lekker?

1 like

Nog een keer in de oven, met aluminiumfolie erover als de bovenkant te donker wordt.

1 like

Hoeveel graden zou je dan doen haha?

Ik ben echt blij dat ik altijd hier terecht kan met mijn stomme vragen. :see_no_evil:

1 like

Ik doe meestal iets lager dan oorspronkelijk en dan gewoon om de zoveel tijd even checken. Aluminiumfolie scheelt wel echt voor een te aangebrande schotel.

1 like

Oke oke dankjewel! :smile: Hier kan ik iets mee.

1 like

Ik vind het zelf prima! Wel bedekken met een bord of folie oid, dat het niet uitdroogt. Oven werkt natuurlijk ook, maar vind ik meer moeite :see_no_evil:

1 like

Moeite vind ik niet erg, als ik maar een 2de keer kan genieten haha.

1 like

nee

1 like

Oven klinkt een stuk beter.

1 like

Ik doe een stuk hakken met een spatel (bijv stukken van net zo groot als mn hand
gewoon zodat t makkelijker te verschuiven is) en dan met een deksel op de pan langzaam warmen.
Maar nu ik de tips over de oven lees
klinkt makkelijker

Ik heb een ‘ ring’ maar ben er niet blij mee. Hij valt regelmatig uit en moet worden opgeladen. Geef mij maar gewoon een ouderwetse deurbel. De reviews van anderen zijn overigens wel goed dus ik denk dat ik in de minderheid ben

2 likes

In de app kan ik nog wel instellen dat ik een melding wil krijgen. Als je de maten kan selecteren, helemaal onderaan. Daar staat het bij mij.

1 like

Hier een ring, maar hij is vaak de verbinding met de Wifi kwijt, of moet lang laden als je wil kijken wie er voor de deur staat.
En van vorige week ging hij rond middernacht 2 keer uit zichzelf af zonder dat er iemand aanbelde