Pff zo lang
wel super fijn dat het terug is bij je! Vandaag komt mijn geurtraining set binnen en kno-artsen beweren dat het goed kan helpen dus ik heb hoop. Ik zit ook de hele dag door aan dingen te ruiken in de hoop dat Ik iets opvang haha, koffie inderdaad maar ik steek mijn hoofd ook regelmatig in de kattenbak 
De vezels gaan volgens mij kapot waardoor je het voordeel voor je maag/darmstelsel daarvan niet hebt. Ook raak je door te kauwen sneller vol en wordt het beter verteerd. Maar qua hoeveelheid vitamines maakt het volgens mij niet echt uit.
Dankje voor de reactie !
Jaaa ik vond het ook moeilijk om te wachten, vooral als ik iets lekkers kocht en dacht dat het wel kon, maar op dat moment opeens weer niks kon proeven
succes hopelijk helpt het!
Ik denk dat je zelf teveel nadenkt over de zin.
Ik begrijp dat de zin is âje moet er wat in doenâ
Als er had gestaan âje moet er melk in doenâ was het duidelijk geweest, maar omdat het nu een vaag iets is, wordt het ingewikkelder. Maar âwatâ is wel het juiste antwoord volgens mij.
edit: heb antwoord gekregen!
Ik heb een Kobo abonnement via bol, en kan de bakbijbel gewoon openen op mijn iPad via de Kobo-bol.com app.
Ah oké, fijn dat het dan allemaal wel goed opent! Ik heb na 15 verschillende apps gedownload te hebben eindelijk een gevonden die deze bestanden ondersteunt, dus ga het nu eerst zo proberen te lezen. En anders alsnog een abonnement nemen haha.
Heeft iemand tips voor een leuk, beetje luxe, vakantiepark in NL (liefst niet in Limburg want daar zijn we de afgelopen tijd al een aantal keer geweest)?
Niet perse luxe, maar ik ben een paar weken terug in Port Zélande geweest (CenterParcs) en vond het geweldig! Niet het zwembad, maar de omgeving.
Leuk! Mijn man wil altijd nog een keer naar CenterParcs (omdat 'ie daar vroeger altijd met zijn gezin naartoe ging) en ik ben nooit zo enthousiast omdat ik dan aan van die oude witte bunkers moet denken. Toch maar eens naar kijken of ze leuke aanbiedingen hebben.
Ik vind dat Landal leuke dingen heeft. Daar kun je specifieke selecties maken op de website wat jouw eisen zijn. Denk aan het zwembad op het park. Of als je een sauna in je huisje wilt.
Op die manier kom je vaak op iets uit dat jouw wensen heeft.
De aller luxe is dan het hof van Saksen.
Dank je!
Vind dat juist super leuk dat nostalgische. Op dit park zijn de huisjes allemaal in pasteltinten van buiten. Weet niet of het overal is, maar wij hadden ook een openhaart, super kneuterig maar wel heel gezellig.
Succes met je zoektocht.
@Merel Jij was fan van het hotel beddengoed van hema toch? Ook dat katoensatijn, is die niet te glad?
Kent iemand toevallig een online enquete maker (oid) waarbij degene die de vragenlijst invult zelf meerdere antwoorden kan invullen?
Voorbeeld:
Wat voor frisdrank drink jij?
- Cola
- Sinas
- 7up
- enz
Ik kan wel enquetes vinden waarbij je zelf een antwoord kunt invullen, maar ik zoek dus specifiek een waarbij je meerdere antwoorden kunt invullen per vraag
Ik vind dat juist lekker glad, het is niet zo dat je uit bed glijdt bij elke beweging, ik krijg snel jeuk van wrijving (bij gewoon katoen bijvoorbeeld), maar dat heb ik hierbij niet.
Ja dit kan sowieso met Google Forms zoals @monkeyslut zegt, zo uit mijn hoofd heet die optie geloof ik âcheckboxesâ. Het kan ook met Qualtrics, Surveymonkey en waarschijnlijk vrijwel elke andere online survey-software. Maar die kosten vaak wel geld afhankelijk van hoeveel mensen je de vragenlijst wil laten invullen en zo.
Bij CP zou ik aanraden om te kijken of er vernieuwde huisjes zijn op het park. Wij zaten laatst op Eemhof, vip huisje maar dus wel een oude/gewone. Vond ik echt ondermaats voor het bedrag en wat ik had verwacht van CP. (En hoe het vroeger in mijn beleving was, maar goed, toen was ik een kind ;))
Dank voor je tip. Vind CP altijd vrij prijzig dus dan zonde om in de eerder genoemde witte bunker te zitten ;-). Dan zijn er wel mooiere huisjes te huur voor dat geld. Ik ga eens kijken naar de vernieuwde huisjes!