Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ik heb de garmin vivo smart 4, die is volgens mij ook rond de 100eu. Ik tel mijn stappen niet zelf ofzo, dus echt precisie kan ik niet meten, maar ik heb wel het idee dat ie het goed meet. De meter gaat alleen omhoog als ik loop, het aantal km klopt als ik het na zou kijken op Google maps, etc. De garmin app werkt ook fijn en synchroniseert goed, en het horloge zelf is comfortabel en niet zo opvallend

Heeft iemand hier recent iets besteld bij Leen Bakker. Ik heb gisteren een tuintafel besteld online (was in de winkel niet meer op voorraad). Maar nu lees ik allemaal
reacties op Instagram/Facebook dat mensen al maanden wachten tot hun spullen geleverd worden…

Ik heb begin mei op de website een bureau besteld en die kon ik half mei ophalen in de winkel, dus dat ging prima. Maar dit is natuurlijk wel N=1.

1 like

Ik wil mijn vriend graag een goed Chinees hakmes geven. Heeft iemand tips voor een goede? Ik vind het echt moeilijk want ik weet niet wat zijn ā€˜vereisten’ daaraan zijn (behalve goed scherp) en wil hem er ook niet naar vragen omdat de verrassing er dan vanaf is.

Ik heb begin mei een tuin bankje besteld en kon die 10 juni ophalen, maar er stond ook tijdens het bestellen dat het pas per 10 juni zou kunnen dus prima ervaringen mee nu

1 like

@George heeft jouw vriend tips, of jijzelf haha

Wij hebben een bosch pro animal. Vind ik een fijne stofzuiger, wij hebben twee katten en deze stofzuiger pakt moeiteloos alle haren.

1 like

Oh die vind ik lastig @Torquay! Waarom wil je precies een Chinees hakmes? Op zich is dat niet een mes die het gemiddelde huishouden veel gebruikt, maar als je vriend er graag een wil hebben zal dat vast een reden hebben. Ik ga mijn vriend (kok) even vragen of hij tips heeft.

https://www.bol.com/nl/p/bosch-in-genius-proanimal-bgb8pet1-serie-8-stofzuiger-met-zak-rood/9200000118374786/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-61228289249-S-495987343375-9200000118374786&gclid=Cj0KCQjwuJz3BRDTARIsAMg-HxWoa83Q9Iq9lrbE7mE85IrVc8ARFAFVf2ByaYbZMSp5MinXN3lbossaAj0OEALw_wcB

Deze hebben wij!

1 like

Ik vrees dat je hier met een iphone 7 ook nog wel eens tegenaan zou kunnen lopen…

1 like

Misschien kan je een Huawei kopen van 1 of 2 jaar oud? Bijvoorbeeld p20/p30 lite. Daarop kunnen nog wel apps (itt de nieuwste Huawei) en die zijn ook goedkoop maar wel betere specs dan zo’n hele oude iPhone.

1 like

Ik heb daar zelf eigenlijk helemaal geen last van? Zie maar 2 apps die ik niet kan verwijderen en daar krijg ik nooit meldingen van ofzo. Veel minder dan op Samsung bijvoorbeeld. Ik heb de P20 lite nu 2 jaar en werkt nog perfect

1 like

Oh dat is fijn! Dan gold dat zeker vooral voor oudere modellen. Jij hebt p20 of p30 lite?

P20!

1 like

Ik ga op onderzoek uit, dankje!

1 like

Kleine kans, maar weet iemand waar ik op korte termijn (aka zondag) terecht zou kunnen voor het zetten van een mini tattoo met mijn broertje in Amsterdam? Zijn echt de meest simpele tatoeages, zonnetje en maantje dus hoeft echt niet de beste meest creatieve artiest te zijn. Iemand die relatief dunne lijntjes zou kunnen zetten is perfect. Of is dit echt te kort dag denken jullie? (A)

1 like

Ik heb er een aantal laten zetten bij queen of arts. Ze zijn wel bezig met inhalen van afspraken maar je kan t altijd ff proberen

Weet iemand hier iets over mottenballen?

Ik heb sinds kort een grote open kast maar nu ben ik als de dood dat beestjes mijn kleding kapot vreten. Nu zat ik even te kijken naar mottenballen, maar maakt het dan nog uit welke ik koop? En werkt dat überhaupt? Ik heb die van de Kruidvat op het oog want dan hoef ik het niet online te bestellen.

Geen tips. Maar ik moet echt denken aan de film Abeltje met die mottenballen :see_no_evil::joy:

6 likes

Lief dat je het wilt vragen! Hij houdt heel erg van koken, woont nu nog met huisgenoten maar gaat binnenkort verhuizen naar een plek voor zichzelf. Een van zijn grootste ergernissen in zijn huidige huis zijn de slechte (botte) messen haha. Dus hij wil dan graag goede messen hebben, en dat Chinese hakmes is het enige mes waar hij het tegen mij echt over heeft gehad.