Mijn ouders hebben al een jaar of 8 een Jura, en die vinden het echt een topding en het geld meer dan waard. Vorig jaar deed 'ie het ineens niet meer, maar toen zijn de zetgroepen vervangen (weet niet of dat het onderdeel is wat @Nefertiti bedoelt) en de monteur zei dat ze er nu zeker nog een jaar of 5, 6 mee vooruit zouden moeten kunnen.
Een bril hoort nergens echt strak te zitten, maar gewoon goed op spanning. Je moet hem eigenlijk niet voelen. Brillen zonder neusbrug zitten bij mij nooit goed (heb al 28 jaar een bril en ik ben 31 jaar haha), dus ik laat altijd neusjes op een normale kunststof bril zetten. Dit doen ze niet bij de Hans Anders ofzo, maar bij goede particuliere opticiens kunnen ze dit. Daar kan je het beste eens heen gaan voor goed advies
Tuiny forest? Volgens mij werd dat hier een paar dagen geleden genoemd. Ik heb zelf kamerplanten van deze webshop gekocht en deze staat op mijn verlanglijstje voor als ik ooit een tuin heb haha.
Ja, dit was m! Dank je wel!
@anon18050057 @LaPetiteRobeNoire @Marquez nogmaals bedankt voor jullie hulp. ik ben naar de opticien geweest en had dit keer een andere medewerker. Deze was echt vet aardig en kundig. Die zei ook inderdaad dat mijn pootjes niet goed stonden. Deze heeft ze goed gezet en het voelt ook gelijk beter ik denk dus dat het opgelost is!
Ik weet niet of je al antwoord hebt gekregen, maar ik heb dit ook gehad en ik kon pas na een maandje iets ruiken. Ik hing echt met mijn hoofd in de gemalen koffie of azijn om te testen vanwege de sterke geur. En daarna heeft het weer 3-4 maanden geduurd voordat ik volledig kon proeven. Het ging heel langzaam bij mij. Ik heb veel gelezen over Alpha Lipoic Acid, dat het in 1 onderzoek goede resultaten opleverde bij de testpersonen. Maar uiteindelijk besloten om gewoon af te wachten!
Pff zo lang wel super fijn dat het terug is bij je! Vandaag komt mijn geurtraining set binnen en kno-artsen beweren dat het goed kan helpen dus ik heb hoop. Ik zit ook de hele dag door aan dingen te ruiken in de hoop dat Ik iets opvang haha, koffie inderdaad maar ik steek mijn hoofd ook regelmatig in de kattenbak
De vezels gaan volgens mij kapot waardoor je het voordeel voor je maag/darmstelsel daarvan niet hebt. Ook raak je door te kauwen sneller vol en wordt het beter verteerd. Maar qua hoeveelheid vitamines maakt het volgens mij niet echt uit.
Dankje voor de reactie !
Jaaa ik vond het ook moeilijk om te wachten, vooral als ik iets lekkers kocht en dacht dat het wel kon, maar op dat moment opeens weer niks kon proeven succes hopelijk helpt het!
Ik denk dat je zelf teveel nadenkt over de zin.
Ik begrijp dat de zin is âje moet er wat in doenâ
Als er had gestaan âje moet er melk in doenâ was het duidelijk geweest, maar omdat het nu een vaag iets is, wordt het ingewikkelder. Maar âwatâ is wel het juiste antwoord volgens mij.
edit: heb antwoord gekregen!
Er zijn eern paar werkwoorden die koppelwerkwoorden zijn: zijn worden blijven blijken schijnen heten dunken voorkomen.
Dus bij een zin als:
Haar naam schijnt Sarah te zijn.
Haar naam: onderwerp
Schijnt: koppelwerkwoord
Te zijn: hulpwerkwoord
Schijnt te zijn: gezegde
Sarah: naamwoordelijk deel van het gezegde
Ik heb een Kobo abonnement via bol, en kan de bakbijbel gewoon openen op mijn iPad via de Kobo-bol.com app.
Ah oké, fijn dat het dan allemaal wel goed opent! Ik heb na 15 verschillende apps gedownload te hebben eindelijk een gevonden die deze bestanden ondersteunt, dus ga het nu eerst zo proberen te lezen. En anders alsnog een abonnement nemen haha.
Heeft iemand tips voor een leuk, beetje luxe, vakantiepark in NL (liefst niet in Limburg want daar zijn we de afgelopen tijd al een aantal keer geweest)?
Niet perse luxe, maar ik ben een paar weken terug in Port Zélande geweest (CenterParcs) en vond het geweldig! Niet het zwembad, maar de omgeving.
Leuk! Mijn man wil altijd nog een keer naar CenterParcs (omdat 'ie daar vroeger altijd met zijn gezin naartoe ging) en ik ben nooit zo enthousiast omdat ik dan aan van die oude witte bunkers moet denken. Toch maar eens naar kijken of ze leuke aanbiedingen hebben.
Ik vind dat Landal leuke dingen heeft. Daar kun je specifieke selecties maken op de website wat jouw eisen zijn. Denk aan het zwembad op het park. Of als je een sauna in je huisje wilt.
Op die manier kom je vaak op iets uit dat jouw wensen heeft.
De aller luxe is dan het hof van Saksen.
Dank je!