Vind dat juist super leuk dat nostalgische. Op dit park zijn de huisjes allemaal in pasteltinten van buiten. Weet niet of het overal is, maar wij hadden ook een openhaart, super kneuterig maar wel heel gezellig.
Succes met je zoektocht.
Vind dat juist super leuk dat nostalgische. Op dit park zijn de huisjes allemaal in pasteltinten van buiten. Weet niet of het overal is, maar wij hadden ook een openhaart, super kneuterig maar wel heel gezellig.
Succes met je zoektocht.
Ik heb in mei in een heerlijk huisje bij Landal Orveltemarke gezeten met sauna, jacuzzi en zonnebank. Huisjes zijn net gerenoveerd en het was heerlijk!
@Merel Jij was fan van het hotel beddengoed van hema toch? Ook dat katoensatijn, is die niet te glad?
Kent iemand toevallig een online enquete maker (oid) waarbij degene die de vragenlijst invult zelf meerdere antwoorden kan invullen?
Voorbeeld:
Wat voor frisdrank drink jij?
Ik kan wel enquetes vinden waarbij je zelf een antwoord kunt invullen, maar ik zoek dus specifiek een waarbij je meerdere antwoorden kunt invullen per vraag
Ik vind dat juist lekker glad, het is niet zo dat je uit bed glijdt bij elke beweging, ik krijg snel jeuk van wrijving (bij gewoon katoen bijvoorbeeld), maar dat heb ik hierbij niet.
Ja dit kan sowieso met Google Forms zoals @monkeyslut zegt, zo uit mijn hoofd heet die optie geloof ik âcheckboxesâ. Het kan ook met Qualtrics, Surveymonkey en waarschijnlijk vrijwel elke andere online survey-software. Maar die kosten vaak wel geld afhankelijk van hoeveel mensen je de vragenlijst wil laten invullen en zo.
Bij CP zou ik aanraden om te kijken of er vernieuwde huisjes zijn op het park. Wij zaten laatst op Eemhof, vip huisje maar dus wel een oude/gewone. Vond ik echt ondermaats voor het bedrag en wat ik had verwacht van CP. (En hoe het vroeger in mijn beleving was, maar goed, toen was ik een kind ;))
Dank voor je tip. Vind CP altijd vrij prijzig dus dan zonde om in de eerder genoemde witte bunker te zitten ;-). Dan zijn er wel mooiere huisjes te huur voor dat geld. Ik ga eens kijken naar de vernieuwde huisjes!
Ben zelf naar/op (?) Landal geweest deze zomer, was een prachtig park en mooi huisje. Wat dat betreft echt veel beter dan CP. Maar CP heeft voor mij zoiets nostalgisch dat ik het niet kan vergelijkenâŠ
Al zal dat ook wel per park verschillen.
Ik vind aan CP zo kenmerkend (en waar ik dan ook voor zou gaan) dat je zoân plaza hebt vol vreetschuren en veel te dure drankjes en een tof zwembad. En op Landal hadden we deze zomer een rustig park, met rechttoe rechtaan zwembad en 1 vrij net (en lekker!) restaurant. Echt genieten, maar geen CP-ervaring (wat ook niet onze bedoeling was)
Ik heb daar een set van, ik vind het niet fijn. Ik kan niet zo goed uitleggen waarom, maar het is niet omdat het te glad is. Voor mij voelt het denk ik niet ademend genoeg. Vooral een kussensloop.
Moeilijk trouwens, fijne samenstelling van overtrekken vinden. Ik wil het echt voelen want de beschrijving en soort stof zegt nooit zoveel voor mij.
Weet niet of ik de context juist begrijp maar bouwstenen misschien?
Componenten of bouwstenen staat hier dan
Mijlpalen, pijlers, waarden?
Ik ben aan het kijken voor een Quooker, of een soortgelijke kraan. Ben een echte thee leut en denk dat dit wel iets is waar ik heel gelukkig van word. Alleen zijn die krengen best duur.
Het liefst wil ik er een met een uittrekbare slang, zwart en zowel gekoeld als kokend water. Op mijn oude werk hadden ze ook zoiets, had alleen het idee dat het niet echt 100 graden was want mijn thee smaakte altijd net niet. Op mijn oude stage ook en die was echt ideaal, alleen niet onthouden welk merk het was, was toen ook nog niet echt betaalbaar voor me.
0 stemmers
Ik heb een selsiuz, ik weet niet of die ook gekoeld waterkranen hebben, dat heb ik niet.
Ik vind bij quooker het heet water altijd zo sputteren (de oudere modellen die ik wel eens gebruikt heb althans), dat heeft deze minder. Het water is nooit 100 graden, volgens mij kan dat niet (de reden heb ik ooit ergens gelezen maar ben ik vergeten), maar wel zo heet dat je geen wit schuim op je thee krijgt zeg maar.
Aanvullend op de antwoorden die al gegeven zijn: je hebt ook nog Microsoft Forms!
Inderdaad, die ervaring heb ik ook met Landal. Ben ik ooit in eens geweest in een mooi huisje. Maar mijn man heeft inderdaad ook dat nostalgische met CP. Dus ik moet er toch een keer aan geloven . Hij was net al helemaal gelukkig toen ik erover begon dat we dat maar eens moeten plannen.
Ah ik was niet helemaal duidelijk in mijn omschrijving volgens mij haha. Ik bedoel dat de degene die de enquete invult zelf antwoorden kan toevoegen. Normaal kan dit wel bij iedere enquete âsoftwareâ, maar ik wil dus graag dat de respondent per vraag 5 antwoorden kan invullen.
Of kan dit wel en kijk ik er helemaal overheen?
Oh, zo! Bij Qualtrics kan dit wel, staat bijvoorbeeld hier uitgelegd: https://www.qualtrics.com/community/discussion/4136/1-question-multiple-text-entry-fields
Jaa dat bedoelde ik! Super bedankt!!