DTV: of de welbekende sjaal van Acne wol/pluis afgeeft? Als in, als je een wollen jas draagt en de sjaal erbij draagt, of er pluis op de jas achterblijft?
Wij hebben ook een Selsiuz en zijn er wel tevreden over. Als ik een nadeel moet noemen is het dat je de ‘knop’ vast moet houden bij kokend water. Bij de Quooker kun je de knop vastzetten zodat het water blijft lopen zonder dat je iets vast moet blijven houden.
Ah top! Bedankt voor je reactie!
Jeukt het daardoor ook niet? En gaat het pillen na een tijdje? Ik ken dat wel bij een merino wollen trui, daar waar wrijving is (onder oksels).
Ik kan even niks bedenken, maar ik zag wel laatst dat de roze kleurstof die soms bij die varkens gebruikt wordt niet vegan is! Dus misschien goed om op te letten.
Als hij veganist is zal hij zulke sokken juist niet dragen denk ik toch?
Edit: misschien zo’n pakket waarmee je bijv. Vegan kaas kan maken. Als hij kaas mist, maar dat weet je misschien niet. En als hij graag snackt een lekker vegan snackpakket of een borrelplank om thuis te laten bezorgen
Deze zijn sowieso vegan, maar het zijn leeuwen ipv biggen, maar lijkt er wel op!
De biggen bij de Lidl zijn vegan!
O, dat zijn hippos maar vind ze meer op biggen lijken dan de leeuwen van hema. haha.
@Memoria @anon4388265 in de biggen van Katja zitten geen dierlijke ingrediënten. Maar wel een mededeling dat er mogelijk sporen van melk in kunnen zitten. Komt dit dan van kruisbesmetting in de fabriek? En zijn de biggen daardoor niet vegan?
Edit: ik zie dat die mededeling ook bij de Hema leeuwen staat.
Dat ligt aan wat je prettig vindt. Meestal betekent het dat in die fabriek ook producten met melk gemaakt worden en idd kruisbesmetting plaats kan vinden. Sommige vegans eten ook die producten niet, maar anderen vinden dat niet zo’n probleem.
Dat komt omdat Katja bijenwas gebruikt voor de glans, daarom zijn ze niet vegan!
Ohja daar heb ik helemaal over heen gelezen, dankje!
wie weet hoe dit ding heet:
het is zo’n ding waar je soort van je gezicht mee scrubt maar als ik op gezichtsborstel oid zoek krijg ik alleen elektrische exfoliators
Ik heb gezocht op siliconen gezichtsborstel / gezichtsreinigingsborstel en dan komt er wel wat voorbij (bij bol ook voor een paar euro)
Het tekentopic leek redelijk verlaten dus ik dacht ik probeer het hier even.
Een vriend van me zit al een tijdje in quarantaine en hij is begonnen met tekenen als hobby. Hij heeft kleurpotloden waarmee hij nu bezig is. Is er iets kleins (fijne stiften/mooi papier/een leuk boekje) dat ik hem kan geven als hart onder de riem? Hij is heel beginner nog en is vooral bezig met techniek onder de knie te krijgen. Wie weet heeft iemand een goeie tip!
Moleskine schetsboeken zijn super fijn! Verder een kneedgum? Klinkt simpel maar is echt heel handig. Misschien materiaal die je met kleurpotloden goed kunt gebruiken zoals markers (Copic Markers zijn de beste maar suuuper duur, Ohuhu Markers zijn een goed alternatief).
Zelf gebruik ik ook graag de Prismacolor Col-Erase kleurpotloden omdat ik graag met gekleurd potlood schets (geen grafiet vlekken op het papier) en die kun je uitgummen, super handig.
Ik was zo in de war, dacht dat er een heel topic over teken was, wat je moest doen als je een tekenbeet had ofzo
Weet iemand een goed merk voor een semi-/demi permanente kleurspoeling voor bruin haar. Wil wel een kleurspoeling die je daadwerkelijk er uit wast na enige tijd.
In die link staat nire face prep tool haha of is dat niet wat je zoekt?
iemand hier die bij de b.agels & b.eans gewerkt heeft en mij het recept van de warme tuna melt bagel kan verraden? heb daar opeens zó’n zin innnnn