Het is tonijnsalade van Fish Tales, weet niet of je die ook als particulier kan kopen eigenlijk. Gaat gewoon met een plak cheddar erover in de oven (6min op 180, je legt de belegde onderkant bovenop de bovenkant) en je krijgt er rode ui en kappertjes bij.
Nee die heb ik nu via goodiebox maar zoek een vervanger haha
Hoe zien jullie arbeidsvoorwaarden eruit?
Salaris:
Vakantiedagen:
Bonus:
Extra’s:
Hoeveel uur werk je?
Ben zelf een beetje aan het oriënteren wat normaalnis voor een nieuwe baan.
Van mij huidig
Salaris: 3400
Vakantiedagen: 28
Extra’s: leaseauto en onkostenvergoeding 30 eur
Ik werk 40 uur
Ik denk niet dat je alleen met deze factoren kan kijken wat normaal is.
Het maakt al heel veel verschil hou oud iemand is, in welke sector zij werken, passende vooropleiding etc.
Edit: je zou nog in het kasboekjes topic kunnen kijken. Daar staan best veel lijstjes met o.a. het salaris.
Op het forum van Tweakers staan honderden pagina’s met deze lijstjes, met ook opleiding, werkervaring etc erbij. Misschien handig om dat ook te bekijken?
Nee foreo is op stroom (denk ik? Een batterij? Zoiets)
Maar heb het gevonden!
Vraag: iemand koopt iets van mij via Vinted en stuurt een verzendlabel waar ik het naartoe kan sturen. Ik print dat label en stuur het pakket op. Het pakket is daar blijkbaar niet aangekomen (geen idee waarom, adres bestaat wel) en word weer naar mij teruggestuurd. Diegene vraagt het mij opnieuw op te sturen naar een ander adres. Helemaal prima uiteraard, maar de verzendkosten zijn toch voor de koper?
Ja, die konen mij ook niet vertellen waarom het niet bezorgd was.
Heeft iemand een goede tip voor een beker waarin je goed soep kan meenemen?
Fiets naar het werk dus kan hem niet rechtop vervoeren. Als ik google kom ik van alles wel tegen maar als je dan de reviews leest dan staat er toch wel dat het niet helemaal lekvrij is.
Hoeft er niet warm in te blijven oid, heb een magnetron op het werk.
Ik gebruik deze voor yoghurt en is lekvrij! Volgens de beschrijving kan je er ook soep in meenemen.
Ah deze lijkt top. Ook allemaal goede reviews. Deze ga ik bestellen, dankjewel!
Ik heb een hoop walnoten uit de tuin van m’n ouders gekregen. Ik heb ze echter even laten liggen en nu komen er bij sommige al scheuten uit de schelp. Zouden deze nog eetbaar zijn? Vanbinnen zien ze er oke uit.
Als ik op Tiktok ben ingelogd en ik wil filmpjes van 1 speciek persoon zie en ik bezoek het account van die persoon, kan die persoon dan zien dat ik de filmpjes en 't account bekeken heb?
Nee
Let the stalking game begin
Voor diegene die zich aan een financieel weekbudget houden, wat helpt je om je er ook echt aan te houden?
Ik merk dat het me qua boodschappen wel lukt, maar voor overige zaken vind ik het zo moeilijk. Dan ben ik zo snel geneigd om alvast geld van de volgende week te pakken met het idee dat ik volgende week wel minder zal besteden. Maar uiteindelijk ga ik natuurlijk volgende week niet minder besteden en aan het eind van de maand haal ik dan weer geld van een spaarrekening, wat ik eigenlijk helemaal niet wil.
Ik doe het allemaal digitaal omdat mijn aankopen ook vooral digitaal zijn.
Misschien aan het begin van de maand je geld in potjes verdelen op je spaarrekening. Wanneer je dan iets koopt dan kijk je uit welk potje het moet halen en boek je het over naar je lopende rekening. Zodra het potje leeg is kan je niets meer van die ‘categorie’ kopen. Verder kan je ook kijken of je ‘overig’ verder kan uitsplitsen om het in potjes te verdelen.
Hm dat is wel een idee. Ik verdeel het nu in potjes per week maar ik kan overwegen potjes per categorie te maken, kleding, verzorging, sociaal etc dus. Ik weet dat ik blijf onderhandelen met mezelf.
Werkt er iemand met een systeem waarbij je echt geen /moeilijk geld kan pakken behalve met een goede reden?
Overmaken naar iemand anders zn spaarrekening
Ik maak het soms over naar mn vriend
Vrienden zoeken waarmee je een spaargroep opricht, zo krijg je je geld maar 1x per jaar.