Durf te vragen #3 (Deel 1)

Oooh van SBS6?

Dat is mensenkennis!
Daar moesten ze inschatten hoe mensen gingen reageren…

Ik heb van all stars 38 en nike 39 en veja 38! Vallen wel beetje smal.

1 like

Quesadilla’s

Huh hoezo vind je usb-c irritant?

Weet iemand iets wat leuk is om je schoonouders naar mee te nemen? Een uitje, zoals Madurodam of de Keukenhof (maar dat vinden ze niet leuk dus iets anders). Gewoon voor één dagje.

Zuiderzee museum of openlucht museum?

Ik twijfel, is dat al van een jaar of 6 geleden. Misschien is het het wel hoor, ik kan verder ook niks anders vinden :slightly_frowning_face:

Werkt allebei :blush: in mijn auto en in de woonkamer heb ik lightning naar usb-A en in de slaapkamer lightning naar usb-c.
En het werkt op alle drie de plaatsen!

Heb een speciale adapter gekocht die geschikt is voor usb c in ieder geval

1 like

Oh zo, ja nu je het zegt… Ik heb wel altijd allebei de opties gehad. Is wel irritant /onhandiglijkt me ja!

1 like

Ja! Ik vind het fijne panty’s, maar de patroontjes zijn niet allemaal mijn ding. Ben wel van plan het na drie maanden op te zeggen.

1 like

Heb ik even op Gegoogled en klinkt leuk, thanks!

Weet iemand of deze knapperige rondjes die vaak in borrelnootmixen zitten ook los te koop zijn?

Geen idee of het is wat jij bedoelt, maar qua vorm lijken ze op Doritos Bits!

1 like

Oh ja tuurlijk!

Wel met dropveters erbij kopen, he :stuck_out_tongue:

5 likes

Hahahaha.
En love je muts.

1 like

Als er voor een film een scene wordt opgenomen op een normaal heel drukke plaats, wordt het dan volledig afgezet? Ik zou zelf zeggen - ja natuurlijk - maar soms komen er zo ontzettend veel mensen voorbij in een scene. Kun je per ongeluk figureren in een film?

1 like

Ligt aan de setting van een film, ben wel eens voorbij opnames van een oorlogsfilm gelopen en daar was ALLES afgezet wantja hoe raar als je naar en film uit 1944 kijkt en er loopt iemand met een iPhone voorbij. Bij een film die in het nu afspeelt kan het nog wel zo zijn dat voorbijgangers gewoon door kunnen lopen, maar vaak zijn het ook figuranten omdat voorbijgangers natuurlijk gaan kijken wat er allemaal gebeurd en dat ziet er ook gek uit. Al kan ik me niet voorstellen hoe ze dat op bijv Times Square doen, kost toch miljoenen om alles af te zetten.

Is ook afhankelijk van het budget van de producent, zoals @Spaarlamp zegt straten afzetten kost aardig wat.
Tegenwoordig kunnen ze met nabewerking ook veel

1 like