Voor mijn gevoel is heel bekend Nederland ook zwanger.
Ja niet normaal… merk het op werk ook - baby branche - het is echt drukker dan vorig jaar.
Is er iemand die slaapt met een lichaamskussen/body roll en tips heeft voor een bepaald merk? Ben op zoek maar er is zoveel aanbod.
Gezien we in BE opnieuw in kockdown gaan… weet iemand fijne webshops met allerlei DIY-producten? Dus niet enkel kraaltjes of enkel klei ofzo, ik moet verschillende dingen hebben (sieradenonderdelen, kralen, touw, snijmatje, vormpjes, …) dus graag een shop met een uitgebreide catalogus! En als het kan niet te duur ook.
heeft er iemand hier veja’s en hoe vallen ze? Ik zit tussen 2 hele maten in dus twijfel
Misschien kun je er aardappels in poffen?
Ik heb Veja’s in mijn eigen maat gekocht. Zitten prima!
Als je inlogt op werk.nl heb je een inbox waar je een nieuw bericht kunt maken. Die komt dan automatisch bij jouw vestiging terecht. Misschien kun je daar vragen voor een belafspraak of een update geven over je situatie.
Vraagje over Black Friday: Ik heb nog nooit een tv gekocht/gehad en wil er mogelijk eentje aanschaffen. Maar ik dacht ik wacht tot Black Friday voor korting. Maar hoe weet je van te voren wat in de aanbieding komt? Of is dat echt pas s ochtends bekend en moet je dus in een paar uur tijd gaan uitzoeken of de tv wel iets voor jou zal zijn?
Ik heb sowieso al geen idee waar ik op moet letten, dus dat wordt dan een snelle zoektocht.
Vaak zijn er wel folders waarin staat wat de korting wordt. En het duurt ook meestal het hele weekend. Soms hebben ze ook van die surprise deals dus het loont wel om pas op de dag zelf te kijken. En ik zou gewoon een paar tv’s uitkiezen die je wilt, dan kun je gerichter zoeken.
Ja idd nu al tv’s opzoeken die jou aanspreken, vooral ook zodat je weet wat de normale prijs is en dat je dus voor jezelf kan inschatten of die black friday deal wel echt zo goed is.
Ik heb zelf een tablet op 't oog en die kost nu 200, maar ik wacht toch maar Black Friday af (tenzij hij daarvoor al echt veel goedkoper is).
@pineapple @anon44064118 bedankt voor het reageren! mijn maat (38,5) hebben ze alleen dus niet Ik heb van all stars bijv 38, adidas 38 2/3 maar bijv nike weer 39. Las op zalando dat ze aanraadden een maatje kleiner te nemen dus dan zou ik naar 38 neigen. Vind het ook zo zonde om dan twee maten te bestellen en er eentje terug te moeten sturen.
An lastig! Van all stars heb ik altijd een maat kleiner (38 ipv 39). Maar Veja gewoon 39. Ze lopen bij mij ook niet echt uit.
Tweakers inderdaad zoals @pastelzwart zegt! Op die site kun je goed zien wat de prijzen doen en of het de moeite waard is. Vorig jaar had het AD ook allemaal artikelen erop staan of het gunstige aanbiedingen waren, of dat het alleen zo leek. Ik zou alvast oriënteren en bepaalde types in de gaten houden.
Wij hebben vorig jaar onze tv gekocht twee maanden voor BF gekocht, terwijl er eigenlijk tot die dag wilden wachten. Maar de aanbieding was volgens Tweakers zo goed, dat we hem alvast hadden gekocht (van €1.900 naar € 900).
@littlenumbers ik heb normaal gesproken maat 38/39, altijd twijfelen. Mijn Veja’s heb ik in 38 gekocht, omdat daar bij stond dat als je twijfelde, je beter de kleine maat kon nemen. Heb nog ruimte over dus had niet groter moeten doen!
Is hier iemand met chinese roots waar ik (prive) een vraag aan mag stellen?
Er was ooit een tv programma, ik denk een jaar of 5/6 geleden. Een onderdeel was dat ze geld op straat lieten vallen en dan keken of mensen het teruggaven. De titel was kort en ik geloof dat er een Q in zat. Een soort afkorting of zo. Meer weet ik niet en google levert niets op. Help, weet iemand hier wat ik bedoel?
Kan alleen iets als bondgenoten bedenken… klinkt wel als iets interessants om te kijken
Ik heb iets gevonden met een Q, dat was CQC maar dat was dus niets met geld dat op straat werd losgelaten. Ben dus nog niet veel verder. Was idd wel een soort Bondgenoten-idee, zou me niet verbazen als die jongens van Bondgenoten daar inspiratie hebben opgedaan. Ik ga dus maar gefrustreerd verder Googelen nu
Misschien was het iets met Beau bedenk ik nu…
Ook dat ze iets bij de kassa deden? Dat iemand luiers bijv nodig had maar net tekort kwam. En als degene achter hem/haar hielp dat die persoon dan 100 euro oid kreeg?