Oh dat zou best eens kunnen! Weet jij welk programma het is?
Ik heb met allerlei zoektermen gegoogld maar kom niet verder dan bondgenoten Kan het niet iets op youtube zijn geweest?
Ik heb ook ooit gezien: kindje koopt ijsje en laat het meteen vallen en gaat huilen. Gingen gewoon mensen een nieuw ijsje kopen voor het kind. Die persoon kreeg dan ook geld haha. Dacht er toen nog over na ; zou ik dat gedaan hebben, ik zou afvragen of er geen ouder was in de buurt.
@anon44347600 Is het Hufterproef?
edit: “verborgen camera serie” en “tv programma verborgen camera” geven wat opties oa dus Hufterproef.
Geniaaal!! Dit is wel “mijn” programma inderdaad maar misschien niet dat van KarenWalker …
@ellegirltalk ik twijfel Ineens denk ik nu dat het een onderdeel van een programma was er dat mensen dan moesten raden of iemand het geld wel of niet ging teruggeven. Maar misschien was het wel gewoon Hufterproef. Ik heb alleen nog geen “JA!” moment gehad dus daarom blijf ik twijfelen
Oooh van SBS6?
Dat is mensenkennis!
Daar moesten ze inschatten hoe mensen gingen reageren…
Ik heb van all stars 38 en nike 39 en veja 38! Vallen wel beetje smal.
Quesadilla’s
Huh hoezo vind je usb-c irritant?
Weet iemand iets wat leuk is om je schoonouders naar mee te nemen? Een uitje, zoals Madurodam of de Keukenhof (maar dat vinden ze niet leuk dus iets anders). Gewoon voor één dagje.
Zuiderzee museum of openlucht museum?
Ik twijfel, is dat al van een jaar of 6 geleden. Misschien is het het wel hoor, ik kan verder ook niks anders vinden
Werkt allebei in mijn auto en in de woonkamer heb ik lightning naar usb-A en in de slaapkamer lightning naar usb-c.
En het werkt op alle drie de plaatsen!
Heb een speciale adapter gekocht die geschikt is voor usb c in ieder geval
Oh zo, ja nu je het zegt… Ik heb wel altijd allebei de opties gehad. Is wel irritant /onhandiglijkt me ja!
Ja! Ik vind het fijne panty’s, maar de patroontjes zijn niet allemaal mijn ding. Ben wel van plan het na drie maanden op te zeggen.
Heb ik even op Gegoogled en klinkt leuk, thanks!
Oh ja tuurlijk!