Wel met dropveters erbij kopen, he
Hahahaha.
En love je muts.
Als er voor een film een scene wordt opgenomen op een normaal heel drukke plaats, wordt het dan volledig afgezet? Ik zou zelf zeggen - ja natuurlijk - maar soms komen er zo ontzettend veel mensen voorbij in een scene. Kun je per ongeluk figureren in een film?
Ligt aan de setting van een film, ben wel eens voorbij opnames van een oorlogsfilm gelopen en daar was ALLES afgezet wantja hoe raar als je naar en film uit 1944 kijkt en er loopt iemand met een iPhone voorbij. Bij een film die in het nu afspeelt kan het nog wel zo zijn dat voorbijgangers gewoon door kunnen lopen, maar vaak zijn het ook figuranten omdat voorbijgangers natuurlijk gaan kijken wat er allemaal gebeurd en dat ziet er ook gek uit. Al kan ik me niet voorstellen hoe ze dat op bijv Times Square doen, kost toch miljoenen om alles af te zetten.
Is ook afhankelijk van het budget van de producent, zoals @Spaarlamp zegt straten afzetten kost aardig wat.
Tegenwoordig kunnen ze met nabewerking ook veel
Precies Times Square had ik in mān hoofd haha
Hoi ik zit een beetje na te denken over kerstcadeautjes. Ik vind bijv. een cadeausetje van de Rituals wel mooi maar welke (web)winkels verkopen nog meer dit soort wat luxere setjes? Ik bedoel dus niet een pakketje van de Kruidvat ofzo. Misschien is mijn vraag wat warrig maar ja random gedachte ook dit.
Ik koop dit nooit dus geen idee haha maar kan op de webshop van de Rituals niet helemaal vinden wat ik zoek want dan zit er bijv. scheerschuim of bodyscrub bij wat hij toch niet gaat gebruiken. Ik kan natuurlijk de dingen die hij wel gaat gebruiken ook los kopen bedenk ik mij nu tijdens het typen haha maar ja misschien hebben mensen toch nog goede ideeƫn.
Ik liep een keer 's ochtends vroeg over het strand op vakantie en daar werd toen een film opgenomen. Er waren mensen, maar niet zo druk als 's middags, het was ook een toeristische trekpleister namelijk. Dus al die mensen stonden in de kou in hun badkleding.
Ik denk dat ze dat ook op andere plekken doen, gewoon op een rustiger tijdstip en de verdwaalde āfigurantenā nemen ze voor lief.
De Etos heeft ook echt een luxe lijn met doucheschuim enzo! Weet niet of ze van die standaard cadeauverpakkingen hebben, maar dat kan je ook wel makkelijk zelf samenstellen.
Oh daar kom ik nooit maar goeie ga ik onthouden, dankje.
Morgen even kijken, dankje!
Als je het leuk vindt om hier meer over te weten zou ik je aanraden om de podcast Camera Loopt te luisteren, en dan specifiek de aflevering met Benjamin Hendriks - hij is locatiemanager
Mijn vinted App is ineens helemaal in het Frans? Kan iemand me uitleggen waar ik dit kan aanpassen? Mān Frans is zo slecht dat ik dit echt niet uit mezelf kan vinden
Haha, ik wilde je helpen en zag dat het in het Nederlands was profiel --> instellingen --> taal, en daar kon je dan kiezen. Maar ik dacht ik zet hem ook even op Frans dan kan ik het in het Frans zeggen tegen je, maar in het Frans precies dezelfde stappen zorgen ervoor dat in de laatste stap de enige taal die je kan kiezen Frans is. Nederlands, Engels en Duits die er in het Nederlandse menu wel staan zijn in de Franse versie opeens verdwenen bij mij. Dus we zitten nu forever in deze Franse glitch vast. Denk dat het een kwestie is van de app verwijderen en opnieuw installeren om te ontsnappen aan die kutfransen die zelfs op vinted weigeren een andere taal te spreken.
Oh nee dit meen je niet ik ga m nu opnieuw installeren dus ben benieuwdā¦
Ah ja dit werkte, merci! En sorry voor het ongemak, stomme Fransozenā¦
Ik heb iOS 14 met die appbibliotheek. Kun je daar ook apps uit verwijderen (zonder de hele app te verwijderen?)
Ja daar was ik al bang voor haha, irritant. Dankje
Blijf van mijn lijf instanties? Via mijn oud buurvrouw gaf ik daar weleens dingen voor af. Zij werkte daar en de dames/kinderen waren heel blij met zulke gebaren.
Het adres kende ik natuurlijk niet, maar misschien kun je hen via de gemeente wel te benaderen.
Of op i-net lokale contactpunten te vinden? En anders AZCās?
Ik heb ook gedoneerd aan het blijf van mijn lijf huis en hier hebben ze wel een bezoekadres! Kon ik heel makkelijk op internet vinden. Verder zit de voedselbank te springen om producten.
Weet iemand of het kopstuk van mannen Gilette scheermesjes (fusion 5) op een Gilettte (venus) scheermesje voor vrouwen past? Of moet je hier een mannen Gilette mesje voor hebben?