Iemand ervaring met het Emma o2 matras? Is het wat?
Iemand tips voor het maken van champignonroomsaus? Moet het per sé met bloem? Ik gebruik dat echt nooit en wil niet voor een paar gram een kilo bloem halen
Roomsaus is meestal gebaseerd op een roux, dat bestaat bloem en vet (boter). Als je daar melk aan toevoegt krijg je een basisroomsaus. Ik durf niet te zeggen of er andere manieren zijn om hetzelfde voor elkaar te krijgen
weet iemand hier of je in NL bloed mag doneren als je astma medicatie gebruikt? gaat om ventolin in dit geval (luchtwegverwijder)
ah super, dankjewel! kon dit zelf niet vinden haha
Hier ben ik ook benieuwd naar! Ben je er inmiddels al achter?
Ik heb vandaag postzegels gekocht en gezegd dat het voor het buitenland is. Toen ik achteraf keek begon ik te twijfelen en heb ik opnieuw gevraagd of dit wel echt de goeie zijn. Dit bleek wel zo te zijn. Nu heb ik op de website gekeken en de postzegels die ik heb zijn voor binnen Nederland. Nu ben ik zo stom geweest om al een kaart te sturen met deze postzegel en heb niet om een bonnetje gevraagd toen ik de postzegels kocht.
Kan ik hier nog iets mee?
Ik verstuur nooit echt kaarten binnen Nederland en nu moet ik de ontvanger van mijn kaart ook nog een bericht sturen dat er nog kosten bijkomen.
Ugh.
Edit: oke winkel opgebeld waar ik ze heb gekocht. Het leek hem niet zoveel te boeien. Zei niet eens sorry of iets. Toen heb ik aangegeven of ze in het vervolg beter willen kijken wie ze daar aan de kassa zetten en of diegene wel verstand heeft van postnl dingen. Kost mij alleen maar geld en ik ga er vanuit dat diegene die aan de kassa staat het gewoon weet
Ik heb sinds augustus dit jaar een nieuwe iPhone SE 2020 (niet refurbished). De batterijcapaciteit is nu al 96%. Is dat normaal?
Nog niet nee, maar ik hou je op de hoogte
Maar volgens mij betekent dit niet dat je post nu niet aan komt hoor, hij is alleen niet genoeg gefrankeerd waardoor het kan zijn dat diegene waar je het naartoe gestuurd hebt een kaart krijgt dat er bijbetaald moet worden.
Maakt 't niet minder vervelend natuurlijk dat ze je gewoon een verkeerd product hebben verkocht.
Edit: ik heb niet ver genoeg gelezen, je geeft zelf al aan dat je de ontvanger een bericht gaat sturen dat er extra kosten bijkomen
Haha maakt niet uit. Ja ik weet nu volgende keer welke ik wel moet hebben dus dat scheelt of ik bestel gewoon online. De ontvanger van het kaartje geeft aan dat het kan gebeuren en dat ik me er niet druk om moet maken. Dus dat is al fijn!
Ik heb deze ergens gekocht maar weet niet meer waar en kan ze nu niet meer vinden en ik baal hier meer van dan zou moeten. Ik dacht zelf in een winkel als Action/Big Bazar maar no luck. Iemand die ze toevallig wel ergens heeft gezien of zijn ogen open wil houden? Ik vond ze zooo chill.
Volgens de Facebook pagina van miskets kun je ze bij xenos kopen!
Omg held, hoezo heb ik dit niet gevonden. Heb echt error want ik ben daar niet geweest, maar twijfel serieus nu hahaha. Dankje!!
Shredd thinly denk ik
Nog nooit van gehoord. Ik werk veel met dermatologen (bedrijf waar ik voor werk heeft ook retinoiden) en de enige echte contra indicaties hiervoor zijn zwangere, of vrouwen die zwanger proberen te worden. Heb je een linkje van het onderzoek? Dan kan ik er wel naar kijken en navragen bij de medische dienst.
Onlangs is er een nieuw retinoid uitgebracht met een halfwaarde tijd van 5 minuten en dus heel snel gemetaboliseerd wordt door het lichaam. Misschien dat je je hier veiliger bij voelt?
Hmm dan zal het voor deze telefoon wel normaal zijn! Ik ben over het algemeen trouwens heel tevreden met deze telefoon. De batterij is het enige minpunt.
Ik heb dezelfde en heb mijne in mei gekocht, bij mij is het 99% nu. Ik vind hem inderdaad heel fijn en vind de batterijduur (als je dat bedoelt) ook best prima!
Ik bedoelde de batterijduur inderdaad! Ik vind dat de mijne wel heel snel leeggaat, ook als ik mijn telefoon gewoon onaangeroerd laat liggen, dus dat vind ik wel minder. Verder klaag ik niet, want ik had hiervoor een cheap Android en ik wil nu niets anders meer