Nog niet verder gelezen, dus weet niet of je al antwoord hebt.
Maar blijkbaar komt het door een nieuwe update, stond op tweakers. Echt super kut want vind niet hoe hij het wel gaat doen.
Nog niet verder gelezen, dus weet niet of je al antwoord hebt.
Maar blijkbaar komt het door een nieuwe update, stond op tweakers. Echt super kut want vind niet hoe hij het wel gaat doen.
Dankjewel. Het is inderdaad te duur voor reparatie dus zou vervanging worden. Ben bang dat het lastig word. Vind het wel bizar zeg, zulke dure telefoons verwacht ik wel dat ze 3 jaar mee gaan
Via google assistent/Siri is het mij gister wel gelukt om mân Spotify met mân Chromecast te verbinden!
Ik voelde me echt een spotify guru toen dit werkte :â)
Examinatoren zijn bij ons oudere mensen van randstad. Die geven alles uit en nemen alles in, is het makkelijkst en minst fout gevoelig haha
Hoe heb je dat gedaan? Want via mijn Google home app lukt het totaal niet.
Ik heb een one plus 6T met daarop Google assistent, een soort van android-Siri. Die start ik op en dan zeg ik " Speel Spotify af op Chromecast"!
Ik had dit probleem ook. Oplossing: via âtoevoegen en beherenâ (het plusje) een nieuwe speakergroep maken. En die speakergroep kun je vervolgens in Spotify op je telefoon selecteren en dan speelt ie wel via de Chromecast.
Jaaaa this gelukt
Is er een hue widget voor iPhone
Hoi super domme vraag maar is dit echt
In mijn 2019 toeslagen staat wel dat ik 14eu terug moet betalen, maar ik kan me herinneren dat het, omdat het minder dan 45eu is, kwijtgescholden wordt?
Kan je het niet online bekijken via mijn overheid?
Zou de link ook niet vertrouwen.
Ik zou even je Berichtenbox checken via mijndigid. De belastingdienst mailt niet
Ja daar staan geen berichten? en geen lopende zaken enzo?
Maar het email adres van deze mail ziet er zo legit uit
Morgen even bellen? Dan weet je het zeker
Heb je ooit aangegeven dat je met de belastingdienst wil mailen?
Nee ik zou niet op de link klikken en morgenochtend gelijk ff bellen met het algemene nr vd fiscus en navraag doen
Je kan je lampen wel in woning zetten en dan in je swipe down menu, maar dat is niet helemaal hetzelfde
Is nep denk ik!
Ik vond dit op hun site:
En ook op een andere pagina vd site van belastingdienst staat dat je altijd naar een iban over moet maken. Dus niet via ideal of iets dergelijks.
Daarbij geloof ik nooit dat ze voor een bedrag van 14eu over gaan tot beslaglegging. Sterker nog, volgens mij mĂĄg dat niet eens. Omdat de kosten voor beslaglegging hoger zijn dan het te betalen bedrag.
Dankjulliewel iedereen ik heb mn definitieve aanslagen van 2019 gevonden en daar staat dat ik 0eu moet betalen, en ik ga morgen ook even bellen denk ik. Ik kan me ook niet voorstellen dat belastingsdienst ooit een link naar ideal zou sturen zoals dit maar de email maakte me in de war
Ja kan me voorstellen dat het je in de war bengt hoor! Ik zou ook mega twijfelen.
Wat ook nog gek is, is dat noreply@belastingdienst.nl wel genoemd wordt op hun site als zijnde hun emailadres. Dus ben eigenlijk wel benieuwd. Zou je een update willen geven morgen als je gebeld hebt?
Ideal links sturen ze idd nooit! Sowieso worden dit soort emails niet verstuurd vanuit de belastingdienst. Is gewoon spam.
Edit: maar wat @FrozenFlame zegt vind ik ook wel beetje gek. Maar onthoud nooit op betaallinkjes klikken want zo werkt de belastingdienst niet.