Durf te vragen #3 (Deel 1)

Mensen die hét emmer-badje (een van de recente forumtrends) hebben, hulp gevraagd!

Ik heb momenteel dus een soort zitbad als onderste deel van mijn douche. Nee, helaas is dit zitbad niet diep genoeg om effectief als een bad te gebruiken. Ik denk niet dat het emmerbad in mijn zitbad past, dus zit ik met een probleem om hem te legen. Zijn er hier mensen die in een gelijkaardige situatie zitten, die toch een manier hebben gevonden?

Ter illustratie, dit lijkt een beetje op wat ik heb

De slang in het bad hangen?

Ooh, er zit een slang bij??? Ik dacht enkel een kraantje aan de onderkant.

Als die slang omhoog moet en dan dat badje van je douche in moet, ga je moeten scheppen met emmers of een vlotterpompje gebruiken. Bij mij moet de slang ook een 35 cm omhoog en loopt het water niet weg door de slang.

Hmm, lijkt me nogal een gedoe. Mijn zitbad staat bovendien ook nog op een klein platform dus het is nog wat hoger. Bedankt voor de info iig!

Ik heb liever dat ik het weggooi in “de veilige papierbak” dan dat de examinator het god weet waar weggooit

1 like

Nog niet verder gelezen, dus weet niet of je al antwoord hebt.

Maar blijkbaar komt het door een nieuwe update, stond op tweakers. Echt super kut want vind niet hoe hij het wel gaat doen.

Dankjewel. Het is inderdaad te duur voor reparatie dus zou vervanging worden. Ben bang dat het lastig word. Vind het wel bizar zeg, zulke dure telefoons verwacht ik wel dat ze 3 jaar mee gaan :frowning:

Via google assistent/Siri is het mij gister wel gelukt om m’n Spotify met m’n Chromecast te verbinden!

Ik voelde me echt een spotify guru toen dit werkte :’)

1 like

Examinatoren zijn bij ons oudere mensen van randstad. Die geven alles uit en nemen alles in, is het makkelijkst en minst fout gevoelig haha

1 like

Hoe heb je dat gedaan? :joy: Want via mijn Google home app lukt het totaal niet.

Ik heb een one plus 6T met daarop Google assistent, een soort van android-Siri. Die start ik op en dan zeg ik " Speel Spotify af op Chromecast"!

1 like

Ik had dit probleem ook. Oplossing: via ‘toevoegen en beheren’ (het plusje) een nieuwe speakergroep maken. En die speakergroep kun je vervolgens in Spotify op je telefoon selecteren en dan speelt ie wel via de Chromecast.

1 like

Jaaaa this gelukt :ok_hand::tada:

1 like

Is er een hue widget voor iPhone

Hoi super domme vraag maar is dit echt

In mijn 2019 toeslagen staat wel dat ik 14eu terug moet betalen, maar ik kan me herinneren dat het, omdat het minder dan 45eu is, kwijtgescholden wordt?

Kan je het niet online bekijken via mijn overheid?

Zou de link ook niet vertrouwen.

1 like

Ik zou even je Berichtenbox checken via mijndigid. De belastingdienst mailt niet

Ja daar staan geen berichten? en geen lopende zaken enzo?

Maar het email adres van deze mail ziet er zo legit uit

Dit staat er wel

Morgen even bellen? Dan weet je het zeker

1 like