Durf te vragen #3 (Deel 1)

Nee, maar ik vind het wel gruwelijk lelijk. Net een plakje leverworst.

Hopelijk geen bekende van je?

2 likes

Nee iemand die ik volg via YouTube. Ja ik snap het dus ook niet waarom ze dit draagt…

1 like

Ik had aantal jaar terug een app op m’n tablet en daarbij was je een poppetje die heel snel rende en onderweg kwam je van alles tegen waar je overheen moest springen of onderdoor moest sliden en je kon ook muntjes verzamelen onderweg. Iemand enig idee welk spel ik bedoel? :sweat_smile:

Raymann adventures?

En ik ben ook opzoek naar een andere app. Dat was een muziekapp met populaire liedjes uit die tijd en dan had je volgens mij gitaarsnaren voor je en vervolgens ging de muziek spelen en moest je door op bolletjes te klikken het liedje meespelen. Wie weet hoe deze app heet?

Edit: twijfel nu eigenlijk of dit een app was of een Nintendo spel :thinking:

1 like

Je bedoelt niet Guitar Hero?

Oh lol daar lijkt het wel heel veel op ja, maar volgens mij heette het toen anders! Maar bij gebrek aan “beter” ga ik die gewoon downloaden haha

@anon4388265 nee :frowning:

2 likes

Popstar guitar voor de Wii misschien?

Taptap revenge!

4 likes

Subway Surfer of Temple Run?

1 like

Verlovings- en trouwring?

Jaaa dat was het idd!

En @Raymond jaaaa temple run!!!

Thanks beide :star_struck::star_struck:

1 like

Ja maar daar nog onder. De rozige ring.

Heeft iemand een mooi gedicht over voor het eerst ouders worden?

Ja toch? Ik heb nog nooit gehad dat ik ineens moet betalen.

En een hele andere vraag. De gulden snede word gebruikt om de knapste mensen ter wereld uit te roepen. Maar dit lijken allemaal westerse/Amerikaanse beroemdheden te zijn.

Nu vraag ik me af, vinden andere culturen/landen de gulden snede ook de manier om te bepalen of en wie het knapste is volgens deze wiskundige formule? Is het echt een wetenschap die elk land onderschrijft om perfectie te berekenen?

(Als dat zo is, dan is de knapste ter wereld gewoon een lijstje van de knapste van de westerse wereld)

@shadina weet niet of het perse een fysieke winkel moet zijn, maar www.meerleuks.nl heeft echt heel veel mooie spullen. ook de lijn van www.essencio.nl vind ik fijn (maar vooral agenda’s en wat notitieblokken)

1 like

Is dit precies hetzelfde als de baked beans van Heinz?

Oh en deze webshop heeft ook mooie dingen

1 like

Er staat altijd rechtsboven bij download ‘in-app aankopen’, en vaak staat dan in de beschrijving van de app verderop wat je krijgt als je premium neemt en wat dat dan kost:

1 like

Ik heb weer wat wiskundige vragen voor de liefhebben. Heel makkelijk hoor maar ik kom er ff niet uit. (Graag met berekening :grin:)

1. je vult een kopje voor 3/4e met water van 90 graden. Dan vul je het aan met water van 15 graden, hoeveel graden is het water dan?

2. Je koopt 100 dollar en 100 pond. wisselkoers dollar: 1.2311, en pond: 0,8891. Hoeveel meer moet je betalen voor de ponden, in euro’s

3. originele prijs 229, na korting 79. Hoeveel % korting is er gegeven?

4. van de volgende getallen worden drie groepen gemaakt, waarin elk getal een keer voorkomt en waarvan de som van de die getallen hetzelfde is. wat is de uitkomst van de som van de drie getallen

12  15  18  21  24  27  30  33  36