Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ik drink regelmatig decaf nespresso (het liefst de paarse van nespresso zelf) en vind dat eigenlijk gewoon net zo lekker als niet decaf haha. Maar misschien heb ik gewoon geen smaak

1 like

Het Amsterdamse bos is het makkelijkste denk ik! Langs de Amstel kan je ook mooi lopen.

1 like

Fipradio! Echt een leuke franse zender, vooral een beetje jazzy en soms ook wel wat experimenteel. Met fijn frans gebrabbel tussendoor

Edit: Ah zie dat @Lemongrab ‘m ook al deelde :ok_hand:

4 likes

De decafé cupjes van Nespresso zijn lekker, maar met een french press kun je ook lekkere decafé koffie zetten, die berg je natuurlijk net weer wat makkelijker op.

Ja ben Fip nu ook ah luisteren. Leuke afwisseling op de Lo-Fi hiphop wat ook fijn wegluistert

1 like

Vrienden van ons zijn in verwachting, is het eigenlijk gebruikelijk dat je dan een klein cadeautje opstuurt?

Waarom doen zwangere vrouwen een hand op en onder hun buik als ze op de foto gaan? Volgens mij heb ik nog niemand haar buik zien showen op een foto zonder die handen.

3 likes

Ik heb weer een nieuwe bezigheid hoor en daar horen fijne (schrijf) pennen bij. Wat zijn jullie favo pennen?

Zelf vind ik tot nu toe mijn Parker vulpen en Pilot friction clicker het fijnste schrijven, maar ik wil meer. Die tweede is een gel pen, uitwisbaar! en echt maar iets van 4 euro.

Een kaartje is wel voldoende. Je kan als je wilt wel iets kleins opsturen.

Ik denk dat als je kleding iets wijder zit je er sneller als een blob uitziet dan zwanger. Maar ik zie het ook vaak bij strakke jurkjes en dan snap ik het nut ook niet.

Ja dan is het al zo duidelijk. En volgens mij heeft de buik geen ondersteuning (van 2 kanten) nodig.
Edit; misschien is dit wel zo’n ding dat je niet snapt als niet zwangere en het dan met een wezen in je buik ook opeens gaat doen. Door ~hormonen~.

Ik ben zwanger maar ik doe het alsnog niet, misschien ben ik wel kapot.

Ik snap wel waarom je in het algemeen even je hand op je buik legt, wat ik eerst er ook stom uit vond zien. Maar als de baby schopt wil ik automatisch even contact maken. Daarnaast doet zo’n dikke buik ook wel eens pijn, dus even wrijven voelt dan verzachtend.

1 like

Zijn mensen hier positief over een pizzapan?
Uit een oud kerstpakket nu voor het eerst gebruikt maar mijn pizza (bodem) is na 2 min gelijk aangebrand :frowning:

1 like

Anders valt de buik eraf. #gestoord

5 likes

Waterman vulpen!

Deze zie ik in een heel uiteenlopende prijsklasse. Zijn die van rond de 30 euro ook goed, of is een 100+ echt veel beter?

Oeh dat durf ik niet zo te zeggen. Denk het wel hoor, dat rond de 30 euro ook prima is. Ik heb zelf een van 100,- en die bevalt goed. Ligt fijn in de hand en echt mooi materiaal.

Ok dan ga ik denk een duurdere voor kerst vragen. Bedankt!

1 like

Mijn ware liefde is een Edison Pen :heart_eyes:

Daarnaast schrijf ik heel graag met een Faber Castell van rond de €30 en een Kaweco Sports.

2 likes

Heeft er toevallig iemand ervaring met een bril die blauw licht filtert? Ik heb vandaag ontdekt dat die bestaan en vind het een interessant idee, maar het zou ook gewoon marketing bs kunnen zijn?