Ja ik! Heb er nu twee, zonder sterkte. Heb ‘m niet altijd op omdat ik er geen zin in heb maar haalt wel de scherpe randjes van mij hoofdpijn eraf.
Het is geen bs volgens mij, op telefoon heb je ook al functies die het blauwlicht verminderen.
Ja ik! Heb er nu twee, zonder sterkte. Heb ‘m niet altijd op omdat ik er geen zin in heb maar haalt wel de scherpe randjes van mij hoofdpijn eraf.
Het is geen bs volgens mij, op telefoon heb je ook al functies die het blauwlicht verminderen.
Ja ik! Maar wel alleen met zelfgemaakt deeg. Een supermarktpizza verbrand direct.
Die functie op mijn laptop en telefoon heb ik ook inderdaad, en dat vind ik heel prettig. Maar juist omdat je die functie gewoon aan kan zetten was ik benieuwd of zo’n bril dan nog toegevoegde waarde heeft. Maar dat het jou heeft geholpen met je hoofdpijn klinkt top!
wat balen, want het is écht een leuk jasje! Wel een onhandige fout wel
Oh echt? Dacht dat het aan mij lag maar okay het was de pizza (Dr Oetkers schuld)
Ik ga dit weekend een nieuwe poging doen met zelfgemaakt deeg, tnx!
Ik vond het vrij zichtbaar dat die glazen geler zijn. En vond het niet mooi. Maar ik draag mijn bril ook de hele dag.
Ik heb even op Vinted gekeken voor je, daar staat er wel 2 op (m). Als ik goed kijk dan haha.
Ik heb altijd (als ik niet ga sporten) rond 18-19 zo’n inkakker. Ik eet rond 20 dus daar heeft het ook wel mee te maken maar even douchen helpt voor mij heel erg. Zeker als ik voor het koken even douche heb ik ook meer energie en geduld om dat te doen
Okay rare vraag maar goed. Altijd als onbekenden tegen mij praten, doen ze dat in het Engels. Mijn vriend (Brit) spreken ze altijd in het Nederlands aan als we samen zijn. Het lijkt wel alsof mensen over het algemeen denken dat ik geen Nederlands spreek als ze me zien, en dat vind ik raar want ik woon in een Nederlandse stad, maar goed.
Nu vraag ik me af, zijn er dingen aan het uiterlijk die jullie direct associëren met “buitenlandse student”? Misschien heb ik wat van die dingen en verklaart dat het
Truien van de uni en van die veel te hippe oversized vintage kleding
Hardloopschoenen als normale schoenen dragen en een veel te kleine fiets hebben
Voor mij helpt het om wel gewoon dingen te gaan doen, in plaats van op de bank zitten. Dus wel net wat uitgebreider koken, of nog even een was opvouwen of een rondje lopen. Uiteindelijk ga ik ook wel op de bank chillen, maar als ik dat gelijk na het eten doe word ik ook altijd heel erg gaar. Ik doe ook geen dutjes, ik heb ook het idee dat ik daar nog lamlendiger van word. Op een normale werkdag gaat mijn wekker om 06:30 en ben ik rond 18:00 uur weer thuis en ik ga rond 00:00 slapen.
kan iemand mij vertellen of een dekbedovertrek van flanel fijn is? heb een hele mooie gezien maar ik heb altijd alleen katoen met hoge draaddichtheid zodat het voelt als satijn dus geen idee of dit wat is!
Ik heb er een en die is echt heerlijk! Het voelt zacht op je huid en wordt snel warm, maar het blijft wel ademend. Dus geen geplak!
Wel echt verschrikkelijk warm. Waarschijnlijk aan te raden als je een koukleum bent maar ik gebruik hem alleen als het buiten serieus vriest.
thanks! ben een onwijze koukleum, zeker als het 's winters koud is! ga 'm dus bestellen! @George jij ook bedankt!
Ik hou echt van m’n flanellen overtrek, inderdaad heerlijk warm en zacht! Ik wil niet zonder in de winter.
Dit gebeurt mij ook vaak. Ik heb een keer van iemand gehoord (serveerster ergens) dat ze mijn uiterlijk in combinatie met mijn gedag (ik zei hi) niet kon plaatsen. Dus sprak ze Engels voor de zekerheid. Waarom de rest mij in het Engels aanspreekt is mij ook een raadsel. Ik doe trouwens niks wat hierboven genoemd word qua kleding.
Ahh oke dat had ik niet verwacht, goed dat je het zegt!
Iemand anders hier vond het meevallen en zag het bijna niet. Maar zou het voor de zekerheid even navragen. Bij Ace & Tate vond ik het iig opvallend.