Ik heb idd al gebeld en de assistent gaat overleggen met de huisarts of het hier in de stad kan zodat ik niet hoef te reizen. Is corona toch nog ergens goed voor :’)
Ik zit momenteel bij ziggo voor tv maar wil graag overstappen. Alleen ik was benieuwd of andere aanbieders ook zoiets hebben als de ziggo go app, want vind dat gratis terugkijken wel ideaal. Ik kom er niet uit of dat terugkijken via een gratis app ook zit bij kpn/T-mobile/Tele2.
Iemand met die aanbieders die me verder kan helpen?
Ik hoop dat het lukt! Anders zou je het nog kunnen proberen via thuisvaccinatie (komt er wel iemand bij je thuis langs) of kijken of er een Travel Clinic in je stad is, zij zetten ook vaccinaties. Vooral voor mensen die op reis gaan maar toen ik voor werk hepatitis b nodig had moest ik naar een travel clinic.
T-mobile heeft de TV Anywhere app!
Zo in het licht zie je het wel inderdaad! Merk jij wel dat het iets voor je doet? Meer dan het blauwe licht uit het scherm van je laptop en telefoon filteren?
Ja, ik trek altijd aan de lusjes met optrekken, moet ik echt niet meer doen! Maar alsnog vind ik dat dit wel heel snel los is gegaan… En met inderdaad die andere beschadingen er ook bij dacht ik ja ik heb gewoon een kapotte broek nu. En hij was wel 50 euro… Nouja, ben nog nooit ergens mee terug gegaan, dus voelt een beetje skeer ofzo, maar denk dat ik het alsnog doe.
Ok, goed verhaal.
Dit had ik ook bij een broek van de C&A. Personeel gaf aan dat het goed was dat ik ermee terugkwam.
Zeker gewoon teruggaan. Is niet skeer! 50 euro is gewoon veel geld voor een spijkerbroek en dan mag je wel verwachten dat hij langer meegaat.
Ik heb mensen voor 1 euro dingen terug zien brengen en ik vond het meer dan logisch dat ze een goed product van ons verwachtten
Iemand een leuke team activiteit via teams voor ongeveer 12 personen? Hoeft maar een uurtje te duren. We hebben al meerdere keren persoonlijke quizen gedaan, we hebben keer een bakwedstrijd gehouden met presentatie en gaan nog kerst samen vieren met lootjes en cadeau, maar zijn opzoek naar meer activiteiten of spellen.
Wij hadden lootjes getrokken om gedicht te schrijven
Ja dat gaan we dus al doen met de kerstviering! Ik zal het er even bij zetten
Oooooooooh
Wij deden laatst een online escape room, dus teams maken en dan met dat groepje in een teams call.
Kostte wel geld maar kregen allemaal een envelop thuis gestuurd met daarin de info/benodigdheden. Vond het leuk gedaan en even wat anders.
Bij mijn zusje op werk deden ze laatst een soort ranking the stars/colleagues. Dat je van te voren een survey invult met statements en namen en dat dan tijdens een borrel de resultaten worden besproken. Dus bovenste en onderste 2 personen oid. Maar ligt wel een beetje aan je team of dit leuk is en wat voor statements er tussen zitten haha.
Heeft iemand toevallig recent nog een wii controller ergens gekocht? Weet niet zo goed waar ik het beste kan bestellen omdat ze via bol ook allemaal via andere bedrijven gaan
Je kan een digitale kookworkshop doen!
Ja, niet iedereen werkt thuis, maar op zich zouden wel iets met lunch doen… en 3 on ons team zijn kok, weet niet of het voor hun zo uitdagend is. Zoiets zou ik wel heel leuk vinden met vriendinnen trouwens!
Iemand ervaring met een wake up light van Philips? Ik heb momenteel een best oude versie (zie hieronder) en vraag me af of de nieuwere versies veel beter zijn? De functies van zonsopgang van rood naar oranje naar geel licht, optie om zonsondergang na te bootsen en geluidjes ipv een zoemer lijken me wel interessant, maar weet niet of het het geld waard is omdat ik er dus al een heb.
Thanks!
Deze heeft dus niet de functie dat hij savonds ook steeds minder fel wordt? Dat zou je dus zelf telkens lager moeten zetten?
Persoonlijk vraagje waar ik al een paar dagen mee struggle.
Ik woon in het buitenland en heb een kantoor baan.
Van mijn werkgever hoorde ik gister dat ik maar tot 5 dagen vanuit het buitenland mag werken. Dit is nogal een tegenslag, omdat ik echt super graag 20 dagen in december bij mijn ouders in Nederland wilde werken, die ik haast het hele jaar niet heb kunnen zien ivm de omstandigheden van nu. Er worden geen uitzonderingen gemaakt en ik heb ook geen vakantiedagen hiervoor. Nu twijfel ik om “stiekem” toch te gaan en dus wel in overtreding te gaan… Het vervelende is dat er op mijn laptop een app staat geinstalleerd waarmee mijn werkgever (als ze dat zouden willen) wel kunnen tracken waar ik ben. Dus is het het risico waard… Zijn er misschien mensen die op HR afdelingen werken van grote bedrijven en weten of dit soort dingen echt bekeken worden? Sorry voor de lap tekst
Ik denk dat er alleen naar gekeken wordt als ze het idee hebben dat jij je werk niet (goed) doet, want wat zou het uitmaken waar jij je werk doet, zo lang je het maar goed doet toch?