Durf te vragen #3 (Deel 1)

Google zegt een gummetje :joy: misschien het proberen waard?

1 like

Fineerparket heeft een laag hout bovenop toch? Dan zou je denken dat iets dat gemaakt is voor hout zou moeten kunnen. Of het werkt weet ik niet.

Heb ik inderdaad al geprobeerd, maar ik krijg het er niet mee weg :pensive:

@Merel Het is maar 3mm hout bovenop, dus ik ben er nog niet uit of ik dan een product voor een eikenvloer kan gebruiken. Maar ik ga het best eens in een speciaalzaak navragen denk ik :smiley:

Wij hebben ook een geregistreerd partnerschap en omdat we het dure pakket namen ivm aantal aanwezige mensen, mochten we zelf ook bepalen wat we wilden qua ceremonie. Dus ik ben met mn vader samen naar binnen gelopen, gewoon omdat mij dat leuk leek en ik niet het plan heb om ooit te gaan trouwen. En iemand had een boxje meegenomen met muziek, gewoon omdat we dat wel leuk vonden haha. Kortom, lekker doen wat jullie leuk lijkt!

Zitten er op vinted net zulke vervelende mensen als op marktplaats? Of gaat verkopen over het algemeen makkelijker daar?

Ik wil met BF kijken voor een robotstofzuiger met dweilfunctie en ik wil er liever niet meer dan 200 euro aan kwijt zijn. Heeft er iemand tips/ervaringen?

ik heb er een, maar vind de dweilfunctie nou niet echt om over naar huis te schrijven

Weet iemand wat voor soort bloemen dit zijn?

Ik vind robotstofzuigers ook niet super. Heb in een winkel gewerkt die ze verkochten, en ze werden vaak geretourneerd omdat klanten ontevreden waren. Ik denk dat het wel kan werken als je een huis hebt met weinig drempels, snoeren en (tafel/stoelen)poten. Zodat de robot goed zijn weg kan vinden. De iRobot’s vind ik goed maar die zijn 2.5x de prijs die jij noemt :frowning:

1 like

Lijken lelies

Ik vind het zelf makkelijker gaan. Fransen houden er wel van om veel berichtjes te versturen, maar die overleef je wel :stuck_out_tongue:

1 like

Bij mij onthoudt hij de achtergrond gewoon dus 1x instellen

Lelies, mega giftig voor katten, weet niet of je die hebt.

Ik heb een Neato D3, niet meer verkrijgbaar maar de nieuwere versies wel. Zonder dweilfunctie maar verder wel tevreden. Denk dat je budget niet realistisch is.
Zou op youtube kijken naar ‘Vacuum wars’ waar ze verschillende vergelijken.

Heb ik gister nog toevallig aan een collega gevraagd maar vlg haar moest het idd elke x weer. Heb me er zelf niet verder in verdiept

Edit: lees nu reactie van perzik. Ik had idd gistermiddag wel dat ik door ging naar een 2e call snel, en toen was het dezelfde achtergrond als van mijn eerdere call bedenk ik me nu!

Oh dat is vreemd. Jawel het kan wel voordat je erin gaat, als je de uitnodiging aanklikt zie je al je scherm en dan moet je nog op nu deelnemen klikken. Daartussen kan het als goed is

Ah oke! mag ik vragen welk model je hebt? Dan weet ik dat ik daar wellicht niet naar moet kijken

Ah thanks! Oke ik denk dat ik weet waar ik me vanmiddag mee ga vermaken op YouTube :cool:

@Rapsody nee ik maak me ook niet de illusie dat ik helemaal niet hoef te stofzuigen, maar minder zou echt al een luxe zijn haha. Thanks, ik ga in ieder geval eens verder kijken en mn budget wat opschroeven.

Rowenta explorer serie 60
Al betwijfel ik of het aan het model ligt of dat een dweilrobot gewoon te ambitieus is, zo’n robotje kan natuurlijk helemaal geen kracht zetten/boenen. Hij gaat gewoon met een natte doek over je vloer. Dus oppervlakkig wordt het wel schoon, maar het grondige werk kan dat ding niet aan.

Edit: voor stofzuigen is het wel chill! Maar ook dat is minder grondig dan wanneer je het zelf doet

1 like

Ik heb deze
Bekijk ILIFE V5s Pro - Robotstofzuiger op: https://www.bol.com/nl/p/ilife-v5s-pro-robotstofzuiger/9200000093360245?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Ben tevreden over de zuigfunctie, dweilen is ok maar ik had verwacht dat ie wel naar ondergrond keek, mijn kleed werd ook gedweild. :joy: ik denk dat de dweilfunctie fijn is als je elke week dweilt, ik doe dat niet (zou ik wel moeten doen mja) en dan moet je harder schrobben en dat kan die robot niet. Het is gewoon alsof ie met een nat doekje over je vloer gaat.

1 like