Iemand die ook de Sinterklaasintocht kijkt? Die kinderen uit dordrecht waren net aan het dansen op een liedje. Weet iemand hoe dat nummer heet?
Head & heart - Joel Corry feat MNEK
Dat snap ik. En dat moeten we inderdaad nog aangeven. Maar ik vraag me meer af of het gebruikelijk is om ringen uit te wisselen. Ik heb het idee dat dat meer wordt gedaan bij trouwen .
Hahaha nou dan heeft je kleed ook een opfrisbeurt gehad
Nee ik wil de dweilfunctie inderdaad meer gebruiken voor tussendoor. Ik doe het nu echt te weinig, maar voor het bijhouden zou ik het wel fijn vinden. Bedankt in ieder geval!!
Bol is hier in mijn ervaring heel makkelijk in.
Ik heb dit wel eens gedaan, bij 2 boeken die ik nodig had voor één tentamen en verder niet meer. Ik heb ze na het doorbladeren toen een dagje dicht laten liggen met een ander boek erop zodat ze weer mooi plat waren en ze werden gewoon geaccepteerd door Bol
Held!
Er zijn hier volgens mij wel wat mensen met een Safety razor toch? Ik wil er een vragen voor kerst maar weet niet goed waar ik op moet letten, is er iemand die ervaringen/aanraders wil delen?
Niet heel veel, maar zulke dingen kunnen ook in erfdienstbaarheden geregeld zijn, staat dan in je akte van levering (als je koopwoning hebt). Bij nieuwbouw zie je vaak een erfdienstbaarheid van bestaande toestand na bouw bijvoorbeeld, dat maakt als 't ware een soort uitzondering op het burenrecht.
Dubbelpost, maar heb zelf ook een vraag:
Weet iemand een trucje hoe je toch kan zien wie je afspeellijst volgt op Spotify? âOfficieelâ is dat niet zichtbaar, je ziet alleen hoeveel mensen er volgen. Maar is er misschien een manier om er toch achter te komen wie volgt?
Ik moet morgen met de trein, en ik heb een daluren kaartje gekocht. Maar het komt beter uit als ik de trein een paar minuten voor 9:00 neem. Ik durf dat risico wel te nemen, alleen ik vraag me af of het poortje wel open gaat? Sorry echt een trein noob hier.
Volgens mij kan dat vanaf 8:55. Je mag ook een trein nemen die 5 minuten voor de trein gaat.
Een van mijn beste vriendinnen wordt binnenkort 30. Ze wilde groot feest geven maar dat kan natuurlijk niet. Nu komt ze wel even taart eten, maar tis toch allemaal wat saai. Dus ik wilde graag een tof cadeau geven, maar kom er gewoon niet uit. Ze draagt geen sieraden of veel make-up, dus daar een premium iets van kopen heeft geen zin. Een uitje/ervaring wil ik nu niet geven want dat is nu veel te abstract en we ondernemen toch wel toffe dingen met zn tweeën. Maar nu zit ik dus vast Mijn man opperde al een leuk spel voor als we langs gaan, maar ze is single dusja dan zit ze de rest van de tijd tegen dat stomme spel aan te kijken
Dus heeft iemand een tof idee? Mag best wat kosten
Iets moois voor in haar interieur? Een tafeltje of lamp of iets van een mooie lijst met print? Weet niet of dat iets voor haar is en of je haar stijl zo goed kent dat je weet wat ze mooi zal vinden haha.
Bedoel je dat jij hem zo binnen kreeg of dat je hem zelf hebt gelezen? Ik heb wel eens boeken gekregen die duuuidelijk gelezen waren en dan kreeg ik meestal 5 euro in een waardebon, heb zelf nog nooit iets gelezen teruggestuurd
Ik wel iets, stuur me maar een DM.
Heeft iemand misschien deze onderstaande kaarsenhouder bij een Sostrene Grene gezien? Ik ben al naar twee winkels geweest maar daar waren ze uitverkocht⊠ik vind het zoân leuke houder
Welke iPad raden jullie aan? Ik wil hem ten eerste casually gebruiken maar ik heb ook plannen om een webshop te beginnen, dus dan zou ik hem ook daarvoor gebruiken + om designs te tekenen etc. Ik heb nog een oude Macbook Pro maar die gebruik ik amper nog, dus het zou die ook een beetje vervangen. Het zal vooral voor thuisgebruik zijn.
Een bijzondere/grote plant? Of bos bloemen maar met een mooie vaas erbij. Een schilderij, tas, bijzondere wijn met gegraveerde glazen, het forumbadje als je denkt dat ze daarvan houdt.
Ligt er aan hoeveel geld je er voor over hebt haha? Als je veel geld hebt zou ik een ipad pro nemen maar ik heb een ipad air 2019 en die is ook top