Je kunt ook de linkjes opslaan in een bookmark, werkt ook handig!
Man is binnenkort jarig. Mijn go to sweets bakkerij zit even vol tot na zijn verjaardag (is een kleine thuisbakker). Nu zoek ik dus een andere plek waar ik lekkers kan bestellen. Wie heeft tips voor kleine ondernemers, die ook verzenden?
Heeft er iemand ervaring met een leuke online pubquiz? Ik wil met mijn familie voor Sinterklaas een pubquiz doen maar het is wel het leukst als niemand hem hoeft te maken/de antwoorden al weet. Kom vooral dingen tegen voor bedrijven… Mag betaald!
Wow wat perfect dit!
Diegene waarvan je het geld leent kan het hele bedrag in één keer terug eisen wanneer iemand jouw faillissement aanvraagt, surseance van betaling is toegekend (uitstel van betaling door een rechter) of iemand op iets van jou beslag heeft gelegd.
Kortom, als je in serieuze betalingsproblemen zit die via de rechter aan bod komen.
Dan wordt er of wel een regeling getroffen, maar er wordt ook beslag gelegd op je middelen. Dus stel je voor je bezit een pand, wordt dat geveild en is de opbrengst voor de eiser
Ik ben op mijn 29e begonnen en heb er nog nooit over nagedacht dat dat oud is haha. Heb hiervoor op andere plekken gewerkt en vind het juist fijn dat ik al werkervaring had. Het enige is dat ik iets minder aansluiting heb met andere PhD studenten omdat zij vaak wel jonger zijn en net klaar zijn met studeren. En dan zit ik zelf toch in een iets andere levensfase omdat ik al langer geleden ben afgestudeerd. Maar ervaar dat zelf niet als een probleem. Maar ik zie het zelf totaal niet als iets waar een maximale leeftijd aan vast hangt!
Ik heb laatst op verwenboxen.nl iets besteld geloof ik, dat is een soort marktplaats waar kleine en grote ondernemers verwenboxen kunnen aanbieden.
Maakt niet uit. Alles van wat je noemt. Als het maar met de post verzonden wordt.
Ja ze geven van te voren nog een specifieker tijdstip én dan bellen/smsen ze nog als ze een kwartier weg zijn geloof ik.
Bij mij was het wel zo dat ik om 04:15 's ochtends een mail had gekregen dat ze om 08:45 er zouden zijn (op m’n nieuwe adres waar ik nog niet woonde), dat ging toen nog maar net goed
Is het vrachtwagenlevering of niet? Die komen met verschillende vervoerders. Kleine levering is met postnl dus dan krijg je via daar nog een kleiner tijdvak en track & trace. Vrachtwagenlevering heb ik even opgezocht, ik kreeg de dag voordat ze kwamen nog een kleiner tijdvak van 4 uur per mail, en daarna per sms nog 1 van 2 uur. Kun je niet in een opmerking plaatsen dat de bel het niet doet en ze je in plaats daarvan moeten bellen als ze er zijn?
Mijn vraag: wat is fijn, onzichtbaar ondergoed om onder een sportlegging te dragen? Liefst met iig een katoenen kruis en niet te duur.
Ik kreeg een kleiner tijdvak van twee uur en toen werd ik zo’n twintig minuten van tevoren gebeld. Als je deurbel het niet doet kun je dan nog even zeggen dat ze moeten bellen als ze er zijn, hoef je ook niet de hele tijd uit het raam te staren.
Uit eigen ervaring; ja dat kan.
Gewoon even bellen, bij mij hebben zo nooit moeilijk gedaan
Als je in een huurwoning de kraan laat vervangen en ze sturen jouw de rekening. Mag je die dan weigeren omdat het bij het huis hoort en dus onder je huurkosten valt?
Jij bent wel de opdrachtgever voor het vervangen? En heb je dit met de verhuurder overlegd?
Nee via de woningbouw. Zij hebben hen gestuurd na mijn telefonische klacht
Wij hebben zo’n heel overzicht met welk onderhoud voor huurder en welk voor verhuurder is. Volgens dit overzicht van de overheid zou een grote reparatie of het vervangen van een kraan voor rekening van de verhuurder zijn, en dus niet voor jou.
Kan en mag ik ergens hier een vragenlijst droppen voor een onderzoek van een vriendin van mij?
Top. Dit ga ik even onthouden. Moest namelijk wel krabbeltje zetten. Dus dan verwacht ik dat ze de rekening sturen.