Durf te vragen #3 (Deel 1)

Rhodia heeft ook wel mooi papier vind ik. Ze zijn wel niet heel goedkoop (vergelijkbaar met Moleskine denk ik) en je hebt verschillende soorten schriften.

Ik zoek een vega bbq recepten boek.
Iemand aanraders?

Dat had ik ook, en nog iemand die ik ken. Ik heb uiteindelijk mijn hele mail account eruit gegooid en opnieuw aangemaakt en nu nergens last meer van (okee, even achterwege gelaten dat ik al mn contacten kwijt ben :frowning:)

Ja ik ook, word er gek van

1 like

Iemand tips tegen kaakklemmen? Ik deed het zo erg dat ik last kreeg van mn kiezen, toen deed ik het door de pijn even niet meer, nu dat weer beter gaat word ik er 's nachts weer wakker van en heb ik 's ochtends pijn in mn kaken :expressionless:

1 like

Ik heb er heel erg last van, van de tandarts een verwijzing naar de gnatoloog gekregen. Maar mijn afspraak van maart is helaas afgemeld door Corona, en nog niet opnieuw ingepland.
Af en toe gewoon huilen en slapeloze nachten van de pijn.

1 like

Ah wat vervelend. Ik ga het ook maar eens aan de tandarts vragen. Ik hoop dat je snel een afspraak hebt zeg! Duurt wel heel lang.

@Scorpiovibes

Spelletjes die ik leuk vind om met z’n online te doen, kunnen ook met twee:

8 likes

Ik wil een vriendin van mij in canada een cadeau doen, had dan het idee om via amazon canada ofzo dan naar haar te sturen. weet iemand of dat ĂŒberhaupt kan? ben even op zoek naar ervaringen.

De kans is groot dat je automatisch naar amazon.NL wordt gestuurd (sephora.com stuurt je bijv automatisch door naar sephora.fr), dus misschien moet je het dan via een VPN doen, maar ik neem aan dat als je er kunt bestellen je gewoon haar adres als ontvanger kunt invoeren.

Neuh dat nog niet eens. ik koop vaak wel via DE gewoon voor mezelf. kan nu ook browsen op CA. Dus ik ga even haar adres in vullen en kijken of het gaat lukken.

Ik heb een paar jaar geleden via amazon een cadeau gestuurd naar iemand in Amerika, werkte gewoon.

1 like

Volgens mij zijn er verschillende wegen te gaan. Je hebt bijvoorbeeld ook een kaakfysio, naar mijn idee pakt die het probleem bij de wortel aan. Je kunt natuurlijk een bitje nemen, maar dan klem je op het bitje, lijkt me. Beter voor je gebit maar ik vraag me af of het de spierpijn tegenhoudt. Ik slik nu vanwege zwangerschap extra magnesium en ik merk dat dat ook heel goed werkt. Ik word nooit meer kauwend wakker en ik heb ook geen spierpijn meer in mijn kaken. Maar ook dat is niet echt een goede oplossing. Ik wil dus binnenkort zelf ook naar de kaakfysio.

2 likes

@George jij toch

1 like

Nee dat was Zanzibar haha!

2 likes

Heb je die magnesium op doktersrecept of gewoon gekocht in de drogist ivm je zwangerschap omdat dit sowieso moet?

Bij de drogist, wel citraat. Op aanraden van de verloskundige omdat ik veel last had van mijn benen!

1 like

Kryss is leuk

1 like

Dankje! Kaakfysio dacht ik inderdaad ook al aan, maar omdat het (denk ik) stressgerelateerd is weet ik niet of dat veel zou helpen? Magnesium slik ik inderdaad sinds kort en dat helpt ook al wel.

Geen idee of deze vraag in dit topic thuishoort maar ik ga het proberen :wink:

Ik wil dolgraag deze kerstlampjes hebben maar mijn Intratuin heeft ze niet meer en er zit ook niet echt een Intratuin zo dichtbij dat ik daar even snel heen kan en ze zijn niet online te koop :frowning_face:

Bij deze vestigingen is ie nog op voorraad:

Pijnacker
Zevenhuizen
Ter Aar
Halsteren
Duiven
Zwolle (beperkte voorraad)
Drachten
Geleen

Is er misschien iemand die binnenkort naar één van deze vestigingen gaat en voor mij wil kijken?