Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ik vind mijn eigen noise cancelling koptelefoon echt superfijn (sony xm3), maar moet wel eerlijk zeggen dat ik hem prettiger vind met muziek op. Zonder werkt hij ook, maar ben je je wel echt bewuster van het omgevingsgeluid.

Is zoiets: https://www.oordopjesonline.nl/oorkappen-studeren-en-lezen.html anders geen oplossing? Deze heb ik ook een tijdje gehad toen ik moest studeren in een chaotisch hok. Nadeel is wel dat je echt met enorme kappen opzit.

Nou eerlijk, het zal misschien alleen wat achtergrondgeluiden filteren maar je hoort er nog erg veel doorheen. Op basis van wat jij wil zou ik het niet waard vinden om een dure nc koptelefoon te kopen voor minimaal effect, dan kun je beter oordopjes indoen volgens mij.

De bose 35! Wel een prijskaartje maar als het goed is doe je er jaren mee. Ik heb hem nog niet (wacht op een goede sale), maar mijn vriend wel en de geluidskwaliteit en noise cancelling is echt bizar goed!

Wat vinden jullie de allerlekkerste combi om zelf een pizza (vega) mee te beleggen? Ik heb zin om morgen echt iets heel lekkers voor mezelf te maken namelijk

BBQ saus ipv tomatensaus, ui, zongedroogde tomaat en veullllll kaas

2 likes

Mijn go to pizza qua bestellen is BBQ saus ipv tomatensaus, ui, iets van een pepertje, champignons en knoflookpuree + oregano

Zelf maken is rode ui, zwarte olijven, kappertjes, oregano, mozzarella, verse knoflookolie + oregano

1 like

tomato frito, italiaanse kruiden, vega chorizo van vegetarische slager en ananas.
OEPS

1 like

Ga je een pizza maken? Dan kun je hem ook nog in kwarten verdelen qua beleg. Wij gaan vanavond zelf pizza’s bakken en we maken oa
Eentje met zelfgemaakte tomatensaus, buffelmozzarella, zwarte olijven en kappertjes
Eentje met crème fraîche, rode ui, geraspte cheddar, mozzarella en een swirl van tomatensaus
Zelf vind ik groene asperges en artisjokken ook altijd super lekker op een pizza.

1 like

Ik heb iets aangezet in m’n whatsapp-meldingen. Hoe krijg ik dit weer weg? Ik weet niet hoe deze melding heet

Ok heb nu stroken gekozen! Wil wel een melding krijgen. Hopelijk was dit de instelling die ik zocht. Dank je

1 like

Helaas was dit niet de oplossing! Iemand nog ideeën?

Wie weet waar in de Appie ik het pepernotendeeg en koekjesdeeg vind? Dus echt deeg wat al helemaal klaar is, in zo’n ‘worstenrolletje’.

Bij mij lag het in de koeling bij het gebak, bij de karamelzeezout soesjes enzo.

1 like

Thanks! Ga over een paar uurtjes heen :heart_eyes:

Ik wil graag een foto groot laten afdrukken. Welke afdrukservie heeft de beste kwaliteit?

Profotonet is heel goed!

2 likes

Zie dat ze daar ook de afmetingen hebben waarvan ik een lijst had had gezien en wat bij o.a. Hema niet mogelijk was.
Dankjewel!

Wellicht is dit het : instellingen -> meldingen -> Pop-up melding -> kiezen voor geen pop-op melding.
Dan krijg je nog steeds wel gewoon zo’n melding en icoontje bovenaan je scherm.

1 like

Weet iemand een gratis streaming dienst voor series? Ik gebruikte Cinema HD maar helaas werkt het niet meer met de chromecast

Jaaa gelukt! Dank je wel :smiley:

1 like