Magimix Power blender! Enorm blij met dat ding.
Edit: nu ik hem opzoek zie ik de prijs, heb hem zelf goedkoper gekocht 
Magimix Power blender! Enorm blij met dat ding.
Edit: nu ik hem opzoek zie ik de prijs, heb hem zelf goedkoper gekocht 
Ik doe crushed ice en bevroren groente en fruit gewoon met de staafmixer!
Philips ProBlend, werkt echt super
Iemand hier ervaring met Kitchenaid supplies bestellen via Aliexpress? Sluit dat goed aan op een Kitchenaid Artisan?
Hahaha overal is tegenwoordig een namaakversie van 
In het kader van mijn onderzoek voor het Black Friday is:
Waar kan ik lekkere hoodfkussens kopen? Liefst van dat schuim/spons-materiaal, stevig maar toch ook zacht. Beetje moeilijk om te beschrijven 
En wat is een fijne handmixer?
Voor beide geen idee wat een redelijke prijs is⦠Liever goedkoop, maar ik sta open voor alles!
Heeft er iemand ervaring met een (motor)verzekering van de Hema? Ze zijn flink goedkoper dan andere verzekeringen en ik zie dat het via Achmea gaat, dus dat lijkt me prima, maar is het ook makkelijk met schade vergoed krijgen e.d.?
Ho wacht, wat voor staafmixer is dit? Staafmixers zijn top qua afwassen.
Ik heb deze set:
https://www.philips.nl/c-p/HR1674_90/avance-collection-staafmixer
Dat is dan ook gelijk mān enige apparaat! Gebruik het als volgt: staafmixer gewoon: soep, smoothies, ijs maken
hakmolen: hummus, quacemole, sausjes, uitje snipperen, noten
Mixer kop: cake, pannekoeken, andere bak recepten
Echt een handig ding! En alle onderdelen kunnen in de vaatwasser
Wat gebruiken jullie tegen menstruatiekrampen? Aleve feminax?
De werkzame stof in aleve feminax is naproxen, dus je kan beter huismerk naproxen kopen want is hetzelfde alleen je betaalt de helft minder.
Ik heb vandaag voor het eerst mān bovenlip geharst, maar heb nu al de hele dag een doof gevoel daar. Hebben anderen dat ook? Na hoeveel tijd trok het weg?
hmja ik heb er eentje gekocht via Ali met zoān rubberen rand langs de klopper (slechtste omschrijving ooit, sorry). Ben not impressed, dat rubber is gaan scheuren en het was t gewoon net niet qua maat enzo.
Ik bel voor mijn werk heel veel met mijn iPhone 8 Plus met oordopjes, EarPods gaat helaas niet/vind ik te duur, maar de batterij gaat niet de hele dag mee dus ik heb zoān koppelstukje gekocht zodat ik tegelijk kan opladen en oordopjes kan gebruiken. Werkt niet altijd even goed en regelmatig wordt er geen geluid door gestuurd dus moet ik m alsnog losmaken, maar dan kan ik dus niet opladen. Nu wil ik zoān draadloze oplader kopen en die gewoon standaard bij mijn computer leggen, maar is het slecht voor de batterij van mijn telefoon om mijn telefoon de hele dag op zoān oplader te leggen? Kan m er natuurlijk ook naast leggen als de batterij vol (genoeg) is, maar ik dacht altijd dat opladen vanzelf stopt als de batterij vol is?
Weet iemand leuke Instagram accounts waarin korte filmpjes staan van avond eet-receptjes? Het liefste een beetje curryrecepten / pastaās. Een beetje healthy of vega ook leuk. Een beetje a la Tasty maar dat is meestal zoet en dat bedoel ik niet echt
Ahhh jammer!
Ik zou ze zelf dan een maat kleiner doen eigenlijk⦠ik heb nu Pascals in mijn eigen maat, zaten in eerste instantie vooral bij mijn wreef heel strak maar nu vind ik ze eigenlijk net te ruim
Bij dmās: een ander type of model (of leervariant) kiezen eerlijk gezegd. Te weinig lengte gaat echt pijn doen. Als het maar weinig scheelt kan een dikke sok en/of zooltje misschien helpen. Maar er zit onderling ook veel verschil in, misschien is er een soort die net wat beter past. Het loopt nooit in de lengte uit.