Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ik heb een paar houten producten die kleverig zijn geworden omdat ze in een vettige keuken hebben gestaan. Die kleverigheid krijg ik niet weg met schoonmaken. Mijn idee is nu dat de verflaag is aangetast door de vettigheid. En dat ze geschuurd + opnieuw geverfd zouden moeten worden. Kan dat kloppen?

Heb je al geprobeerd schoon te maken met afwasmiddel of wasbenzine?

Ik heb voor de duizendste keer m’n telefoon stuk laten vallen.:tired_face: Hij was sowieso al niet goed meer dus heb een nieuwe gekocht, zijn de Apple cases nou echt het geld waard? Blijven ze dan beter heel?:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Welke knoflook saus uit de supermarkt komt het beste in de buurt van de lekkere bij bijv. de kapsalon/ shoarma-tent
alles wat ik haal (ook vanmiddag, verse vd Jumbo) is zo… zoetig?

De Turkse van Yildriz komt aardig in de buurt

2 likes

Bieze knoflooksaus in zo’n vierkant bakje vind ik ook lekker!

1 like

Ik schaam me een beetje dat ik dit niet weet, maar moet je betalen voor de brandweer? We hadden samen met de onderburen de gasnetbeheerder(?) gebeld omdat we gas roken in 2 panden, en die heeft de brandweer gestuurd. Uiteindelijk bleek het de nagelsalon schuin onder te zijn (aceton lucht oid), en geen gaslucht :") Moeten we nu voor de brandweer betalen omdat het geen gas bleek te zijn?

Volgens mij alleen bij bewuste valse melding (nepmelding)

1 like

Ik heb ook een keer zoiets gehad en daar nooit een rekening van gekregen! Vind op internet zo snel dat bijv een brand blussen gratis is, daar betaal je belasting voor.

1 like

Ik ben echt jaren geleden geĆÆnfluenced door miss Serena Verspon herself en heb sindsdien altijd een Handy Grip https://handygrip.nl achter op m’n telefoon zitten. Beschermt niet als hij valt maar zorgt er wel voor dat hij gewoon echt niet zo makkelijk valt, is voor mij echt de uitkomst van m’n leven geweest. Wil NOOIT meer zonder, haha.

Die popsockets die je tegenwoordig veel ziet zijn een beetje hetzelfde idee trouwens, al vind ik dit wel echt nog handiger.

2 likes

Ik laat ook ongeveer 2x per week mn telefoon flikkeren.

Heb nu deze hoesjes:

Ze gaan stuk als je je telefoon laat vallen. Maar de telefoon zelf dus niet. Zo eens per 2 mnd als ze echt helemaal gebarsten zijn vervang ik ze.

O wow dit ziet er super flex uit. Ga ik ook proberen!!

1 like

Ik heb een hema hoesje en daarmee blijft mijn iphone 7 echt prima heel. Gaat er vooral om dat je een hoesje hebt dat een opstaand randje heeft zodat dat de klap opvangt voor je scherm, naar mijn idee

1 like

Er is geen best getest in deze categorie, worden ook geen cijfers gegeven…

Jawel, worden wel wat merken genoemd en een paar ā€˜geen aanraders’ (maar ook geen echte afraders)
Kan in dm wel screenshots sturen…

Moet ik alleen ff uitvinden hoe ik dat doe, haha. Jouw profiel is verborgen geeft hij aan?

Mijn vriend wil voor de eerste keer gebruik maken van dit topic. Weet iemand hoe die dingen heten waar de pijl heengaat? En waar we het goedkoop kunnen kopen?

1 like

Volgens mij zijn dat draadconnectors, maar weet niet precies hoe ze officieel heten… ik zag ze wel op Ali, misschien kun je hier wat mee?

@Tunnelvisie sowieso Tech21. Echt idiotproof, heb m’n telefoon al zo vaak op de grond getiefd en werkt nog als een zonnetje. Heb ook een glazen protector over de voorkant, laat ik er altijd meteen op zetten als ik de telefoon uitpak.

Ik zou dan kijken naar een over-ear model met noise cancelling. Er wordt namelijk ook al een beetje geluid gedempt doordat je oren dan helemaal afgeschermd zitten, en daar bovenop nog de noise cancelling. Er komt natuurlijk altijd nog wel wat geluid doorheen maar met deze twee dingen samen en dan muziek op kom je echt al een heel eind!

Ik heb zelf de Bose QC35 en ben daar heeel blij mee, echt een fantastisch ding. Sony schijnt ook een goede te hebben maar die heb ik zelf nooit geprobeerd. Ik zou gewoon even naar de mediamarkt gaan en er daar een paar uitproberen!