Durf te vragen #3 (Deel 1)

Je vraag is van een paar dagen geleden dus misschien is het al geregeld maar ik ga aankomende week nog naar de intratuin. Zal ik even voor je kijken?

Vorig jaar had ik Spotify ook op de home screen. Dus als ik mijn telefoon in ontgrendel modus had, kon ik wel een nummer pauzeren of eentje verder/terug kiezen. Nu moet ik steeds Spotify openen als ik iets met de muziek wil doen. Bestaat die optie nog?

Had je een oudere telefoon toen? Ik zie het namelijk bij anderen wel maar ik heb het niet (iPhone 2019)

Hm goeie vraag. Ik dacht dat het op die oude telefoon ook al opeens verdwenen was na een update oid.

Dat ligt niet aan het type telefoon denk ik, ik had een 8 en ik heb net een 12 en bij mij werkt het op beide telefoons!

Heb je ook een Nederlandse webshop met die dingen? M’n vriend zegt dat het idd die op Ali zijn! Maar die levertijd valt natuurlijk tegen. Heel erg bedankt al voor je antwoord!

Gewoon zelf maken. Mayo mixen met gehakte knoflook (kan je ook kant en klaar kopen) en even laten staan zodat de smaken goed vermengen. Is echt het beste, eet amper nog kant en klare.

1 like

Ja heel graag! Superlief van je!

Schuren en verven zal niet goed werken waarschijnlijk omdat je het vettige erin zal schuren en dus verf zal doen op vet. Dat hecht niet goed. Hij moet eerst echt vetvrij zijn. Dasty kan helpen bijvoorbeeld!

@Scorpiovibes ik maak het meestal zelf met een mix van (soja)yoghurt, mayonaise en knoflook. Dat is wat frisser en vind ik meer in de buurt komen van knoflooksaus, alleen mayonaise met knoflook is meer knoflookmayonaise ipv knoflooksaus.

2 likes

Zou ik zo niet weten eigenlijk, maar ze worden gebruikt om meerdere kabels te trekken volgens mij. Misschien zou je een lokale elektricien, ijzerhandel of bouwmarkt kunnen vragen of zij iets weten?

1 like

Ik heb deze set van Bosch en die werkt heel goed, kan er makkelijk smoothies met bevroren fruit enzo mee maken. Als je het keukenmachine deel niet wilt verkopen ze geloof ik ook de blender los. Anders zou ik ook vooral kijken naar hoeveel watt de blender heeft, je hebt wel minimaal 750/800 nodig om goed ijs en bevroren fruit te kunnen vermalen!

1 like

Welke winkel heeft al echte kerstbomen in de verkoop? M’n gamma pas vanaf volgend weekend :cry:

Ik zag ze gisteren staan bij de intratuin!

1 like

Intratuin, groenrijk, Avri, al die tuincentra geloof ik.

1 like

Erg bedankt en ook @Pippi

Magimix Power blender! Enorm blij met dat ding.

Edit: nu ik hem opzoek zie ik de prijs, heb hem zelf goedkoper gekocht :sweat_smile:

1 like

Ik doe crushed ice en bevroren groente en fruit gewoon met de staafmixer!

1 like

Philips ProBlend, werkt echt super

1 like

Iemand hier ervaring met Kitchenaid supplies bestellen via Aliexpress? Sluit dat goed aan op een Kitchenaid Artisan?