Ik zou idd zeggen groter want daar kun je altijd nog gaatjes bijmaken
Het is juist beter voor je batterij om telkens een beetje op te laden. Dus kan best!
Ik dacht van niet? Elke oplaadbeurt is er weer eentje af van de totale capaciteit. Ik las ergens dat je je telefonisch het best tot rond 75% kan opladen en dan afkoppelen.
En opladen en gebruiken tegelijkertijd schijnt ook slecht te zijn.
En lang laten hangen aan de oplader is verder slecht qua brandgevaar als hij boven 100% komt (en het kost extra stroom) maar dat is hier dan niet het geval als je erbij blijft.
@Spaarlamp maar je kunt zulke info beter uitgelegd vinden op technische websites. Ik heb er verder ook geen verstand van en praat ook maar na wat ik ooit heb gelezen.
& @Spaarlamp Ja, klopt hoor. Heb het weer even opgezocht: je kunt hem het beste tussen de 30-80% houden en dan in stapjes van 10% opladen, dus telkens een beetje. Maar ik weet inderdaad niet precies hoe het met gebruiken en opladen zit.
Aaaaaaint nobody gotā¦
Een beetje een domme vraag, maar ik kom er via google toch niet helemaal uit. Ik wil dit weekend steak and ale pie maken, het is een Engels recept en ze zeggen dat ik ābraising steakā nodig heb. Wat is dat in het Nederlands? Waar moet ik om vragen bij de slager?
Sudder/runderlapje?
Welke ticket to ride is de leukste? Wil er 1 aan mijn vriend cadeau doen.
Voor wie een Leviās ribcage jeans heeft: op Zalando staat dat je het beste een maat kleiner kan bestellen. Bedoelen ze dan een maat kleiner dan andere jeansmerken of een maat kleiner dan je normale Leviās-maat? Ik wil het liefst niet twee broeken tegelijk bestellen.
Heeft hij het al wel eens gespeeld? Zo niet, dan zou ik de gewone TTR of de Europa-versie doen. Zelf vind ik Aziƫ ook heel leuk.
Voor 2 personen is de New York-versie leuk. Die is veel simpeler en sneller dan de gewone versie. Dus als je liever van kortere spelletjes houdt zou ik die kiezen.
Voor meerdere personen zou ik een andere versie kiezen.
Ik ben een belangrijke map kwijt op mijn Macbook prullenbak al geleegd. Ik denk per ongeluk verwijderd en geen backup. Weet iemand hoe ik de map terug kan halen?
Nee helaas! Ik ben nu inderdaad bezig met zoān programma, ben benieuwd.
Hopen dat het lukt!
Ik heb een sensationail kit, met prime,base en topcoat. Maar kan ik van andere merken de kleurtjes gewoon kopen? Of is dit geen succes?
Iemand ervaring met de app Eitje, voor roosters in retail of horeca bijv? Zowel leidinggevenden over de achterkant als medewerkers over de voorkant van de app ben ik benieuwd naar!
Ah niet aan gedacht! Maar dankjewel!
Maat kleiner dan je normale Jeansmaat lijkt me.
Oke ik heb een hele specifieke vraag en internet kan me niet helpen, wellicht een van jullie.
Ik heb van allerlei verschillende bestandsvormen een voorbeeld nodig. Bijvoorbeeld een .csv en een .pdf bestand. Nu is dat natuurlijk niet zo lastig, die heb ik zelf ook nog wel. Maar ik heb ook hele specifieke bestanden nodig zoals een .gql, .eps, en een .jfif nodig bijvoorbeeld. (De lijst is lang.) Heeft iemand enig idee of er iets bestaat waarbij je alle mogelijke bestandsvormen in een keer kan creƫren o.i.d.?
Ik heb nog een lading bierflesjes met een houdbaarheidsdatum van februari 2020. Ik wil ze dus inleveren voor het statiegeld, dan ben ik er vanaf. Kan ik ze ook vol inleveren of moet ik ze eerst leeggieten? Dit voelt echt als een stomme vraag haha, maar google helpt me niet.