Dit deed ik ook vaak, maar m’n bril zit nu te losjes op m’n neus erdoor. Omdat het bij m’n oren niet meer strak zit volgens mij.
Ik heb hete thee over m’n tafeltje geknoeid en toen kwam er een witte waas die ik er een beetje af kon krabben (volgens mij niet heel goed voor de tafel…), maar niet alles is eraf.
Hoe krijg ik dit er helemaal af?
Is het een gelakte tafel? Anders kan het zijn dat er vocht onder de lak is gekomen… ik heb dat ook wel eens gehad en heb toen een handdoek eroverheen gelegd en op de heetste stand gefohnd toen het na een week ofzo nog niet weggetrokken was
Ohh thanks, ga ik proberen! Las ook dat iemand het met een strijkijzer had geprobeerd, maar dat het erger werd daardoor
Ik zou wel eerst even een paar dagen wachten of het niet vanzelf wegtrekt hoor!
Ik krijg wel eens een soort uitslag / bultjes die heel erg jeuken. Echt wondjes heb ik nog nooit gehad
Waar kan ik online goedkoop snoep bestellen?
Ik heb deze dagen zoveel trek in snoepjes, maar heb echt even niet de mogelijkheid om goedkoop in te slaan bij Kruidvat of Action, of een andere fysieke winkel.
Ik heb wel eens vocht onder lak vandaan gekregen met een strijkbout! Ik deed een schone theedoek op tafel en daar heb ik overheen gestreken, ging perfect!
Wat is de leukste kerstfilm op Netflix?
Bridget Jones
Ik heb een sinterklaas cadeau voor m’n neefje gekocht maar ik twijfel nu of hij hier te oud voor is (ik weet echt niks van kinderen). Hij is 9 maanden. Iemand enig idee of dit ok is of zet ik mezelf dan voor gek? Het is een rammelaar en een muziekding.
Christmas Chronicles 1 en 2!
Dat ding links is een rammelaar toch? Mijn oppaskindjes zouden dat wel leuk hebben gevonden op die leeftijd, maar het is wel al vanaf een maand of 4 te gebruiken wanneer ze hun handjes ontdekken. Je zou het misschien beter kunnen ruilen voor iets dat duurzamer is en het langer plezier van heeft. Bijvoorbeeld een houten blokkendoos waar je vormpjes doorheen kunt duwen. Of blokken om mee te bouwen (al wordt het dan in het begin zelf bouwen en omgooien en baby die dan schatert :p)
Boekjes zijn ook leuk voor die leeftijd of wat ouder. Of badspeeltjes.
Aaah thanks for saving me! Ik ga het morgen maar ruilen voor een blokkendoos :")
Ah vind het heel lief hoor! En dingen met geluid vinden kiddos ook nog lang leuk, maar het is wel al een grotere baby dus zou zelf dan iets kopen waar hij langer plezier van heeft
Ok. Ik kom er niet uit met googlen. Als je hebt gesport en een dag later lichte spierpijn hebt. Dag twee juist meer spierpijn. Moet je dan op dag twee sporten of nog rusten? Omdat je spieren ook 48 uur herstel nodig heb (afhankelijk van hoe getraind je bent).
Als het ‘gewone’ spierpijn is zou ik gewoon gaan sporten, bij mij wordt het meestal juist ook minder daardoor. Je kunt beter wel blijven bewegen dan stilzitten. Als het voelt alsof je echt extreem zwaar bent overbelast zou ik nog een dagje rusten, maar dat moet je zelf aanvoelen denk ik. Als je op dag 1 lichte spierpijn hebt klinkt het niet alsof dat aan de orde is. Als je gaat merk je tijdens het sporten waarschijnlijk ook wel wat wel en niet goed voelt, dus luister daar ook vooral naar.
Ja klopt. Normaal zou ik dus gaan sporten nu. Maar toen ging ik die 48 overdenken. Maar normaal doe ik zelf ook wat jij beschrijft.
Jingle jangle is nieuw en vond ik best wel leuk!
Die vond ik echt dodelijk saai. Vooral door de musical nummers, maar het verhaal boeide me ook niet genoeg