Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ik vond juist de musical nummers leuk. En een keer wat anders dan een typisch kerst liefdesverhaal.

1 like

Dan kun je Dolly Parton christmas on the square ook overslaan :wink:

Ik vond hem wel leuk trouwens!

1 like

Hoi!

Dutch rodent (maar dan aan elkaar)
gebruikt soms een green screen filter in zijn stories. Nu ook. Ik heb dat filter opgeslagen en als ik het probeer krijg ik de melding dat deze niet werkt op mijn telefoon. Ik heb een iPhone. En volgens mij hij ook, te zien aan de dingen die hij deelt.

Weet iemand hoe dit werkt toevallig?

Ik heb dit ook. Mijn scheurtje is zelf groter dan de jouwe
 Wil je laten weten wat Zalando je terug mailt? Dan weet ik of het de moeite waard is om ze te mailen:p

1 like

Ik heb hetzelfde met mijn COJ-jeans, The Stone gaf aan dat ik de jeans niet hoor te wassen :roll_eyes:
Zelfs bij mijn gulp en achterzakken begon het te slijten

Bij de Hema heb ik strijk-reparatie-stof gekocht en er achterop gestreken, want de broeken zitten heerlijk. Maar echt zonde van je geld. Hopelijk zijn ze bij zalando coulanter!

1 like

Ik ben 23 en zou hier blij mee zijn hahah
Misschien even in wat je even kwijt wil zwanger en kinderen vragen?

1 like

Nou wanneer ben je jarig :smirk:
Oh ja ik vergeet dus steeds dat dat deel van het forum bestaat, maar gelukkig heeft @ellegirltalk me al geholpen :upside_down_face:

Wat ben je een knapperd :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Dank je wel :heart:

Ik neem toch aan dat er op het etiket in de broek gewoon een wasvoorschrift staat. Lekker fris, je broek niet wassen

Ik heb dit 1x gehad met een levis broek, maar die had ik wel heel erg lang en vaak gedragen dus was het meer echt slijtage. Bij mijn andere levis nooit dit probleem gehad

1 like

Ja belachelijk die opmerking. Ik keek die verkoopster ook aan en dacht: als je nu niet iets anders bedenkt koop ik niet meer.
Die winkel laat ik dus links liggen.

1 like

Heb je de nieuwe update al gedaan? Die is volgens mij voor probleemoplossing voor de 12.

Het mailprobleem heb ik ook, schijtirritant. Ik heb geen instagram dus daar heb ik geen idee over.

Dat met de helderheid van het scherm heb ik ook, maar ik heb een 8 plus en heb dat al een hele tijd. Heb m’n scherm altijd op z’n helderst en heb die automatisch aanpassen functie uit staan, maar soms is m’n scherm ineens donker. Oh en van de mail heb ik ook maar ik log niet opnieuw in en druk steeds op annuleer en m’n mail werkt gewoon nog steeds

Ik heb dit allemaal ook maar wel de laatste update gewoon

Ik heb ook dat probleem met mn mail (alleen mn hotmailaccount) en ik krijg op de meest rare momenten de melding ‘ in-app aankopen zijn niet toegestaan’ :woman_shrugging:t3:

Ik heb een 12 mini en ik heb alleen dat mijn hotmail af en toe uitlogt, maar dat had ik hiervoor met mijn 8 ook al!

Ja dat is ook het enige wat ik heb, super irritant die melding. Heb wel nieuwste update al.

Ja dit is echt zo irritant? Zelfs wel eens een keer zo donker dat ik dacht dat m’n telefoon uitstond en dat 'ie dan ff niet reageerde, gelijk stress
Maar heb dit al best lang en m’n telefoon is altijd up to date