Ik heb nu sinds 4 dagen als werktelefoon een of andere Samsung en ik heb er tot nu toe elke dag ruzie mee gehad, hij heeft al 28x moeten updaten (en dan moeten er om een of andere reden 370 apps geupdate worden? er wordt alleen mee gebeld, HOEZO heb je 370 apps?) en dan ben je gewoon een uur onbereikbaar, elke keer als ik met iemand bel dan mute hij halverwege het gesprek even en dan krijg je 3 minuten awkward ‘hallo? hallo? hoor je mij nu? en nu dan?’ heen en weer, ik krijg 800 meldingen per dag op het ding over wifi-bellen, ik wil helemaal niet wifi-bellen, maar ik kan niet vinden hoe ik het UIT krijg. Ik ben weer helemaal genezen van alles Android.
Dat je op je iPhone steeds je wachtwoord voor je (hot)mail moet invoeren is een probleem waarvan Apple zegt dat het bij Microsoft zegt en ze dus ook niet weten wanneer en of er een oplossing komt
Lol, ik heb precies dezelfde irritaties altijd bij mijn werktelefoon, maar dat is dan juist een iPhone
Ohh ik herken je frustratie!
Bij mij kan ik het uitzetten als ik naar de telefoon app ga, waar je onlangs gebelde contacten staan - op die 3 puntjes - instellingen - daar heb je een switch om bellen via wifi uit/aan te zetten. (Samsung s8)
Ik had altijd m’n 16 jaar oude, lelleke, hotmail gekoppeld gewoon aan mail van m’n iPhone. Maar laatst moest ik ook steeds het wachtwoord opnieuw doen en op een gegeven moment kreeg ik een melding dat ik alleen met een business account kon inloggen?? Dus ik kan die hele grafzooi niet eens meer koppelen aan mail op m’n telefoon. Nu is dat mailadres 90% zooi maar ook m’n zalando account XD
Dat van het niet geluid afspelen op stories tenzij je op de volumeknop drukt is volgens mij zo geprogrammeerd door Instagram
Ik ben opzoek naar simpele ondergoedbody’s. Gewoon van jersey, met spaghettibandjes en liefst geen string. Maar kan ze echt nergens vinden. In het verleden wel eens bij zalando basic gekocht en monki. Maar nu zie ik ze nergens meer
Je kunt in Play Store het automatisch updaten van apps uitzetten. Heb ik ook, ideaal.
Aan de mensen met een laptopstandaard: merken jullie verschil in jullie houding en je rug/nek?
Ik twijfel om er een te nemen, want ik vind het toch weer een smak geld die je dan voor een standaard en toetsenbord neer moet leggen.
Ja ik merk een enorm verschil! Het kijkt veel prettiger en ik vind het handig dat je de hoogte makkelijk kan aanpassen voor videocalls. Ik heb zelf deze gekocht en vond de prijs wel meevallen voor iets wat je elke dag gebruikt!: https://www.bol.com/nl/p/nexstand-k2-laptop-standaard-zwart-ergonomisch-werken-verstelbaar-in-8-standen-makkelijk-opvouwbaar/9200000076515959/?bltgh=r-1gbKyfjHbbHVefoupAkw.1_31.37.ProductTitle
Ik ben nu wel geïnfluenced
Ik moet mijn iPhone eigenlijk ook weer updaten want al meer dan een jaar ofzo niet meer gedaan maar ik durf niet
Wordt de korting bij de Coop automatisch bij de kassa verrekend als je geen klantenkaart hebt?
Ik was er net, vond m’n boodschappen toch wel erg duur uitvallen maar zei uit automatisme ‘nee’ toen de medewerker vroeg of ik m’n bon mee wilde
Ja volgens mij gaat dat automatisch. Ik wist niet eens dat er een klantenkaart van de Coop bestond haha maar heb wel altijd de korting.
Oke je stelt me echt gerust! Dan was het gewoon een dure kar met boodschappen.
Op het werk hebben wij draadloze muizen en toetsenborden van logitech, typt lekker vind ik!
Edit: volgens mij is het deze, kan morgen op werk even kijken anders.
Ja ook dat er dingen dan niet meer goed werken waar je mensen over hoort klagen en volgens mij is de laatste update dat er vanalles in je beginscherm ook veranderd en ik kan niet goed tegen die grote veranderingen
Ik heb de trust Ody via bol, 28 euro voor muis en toetsenbord. Niet zo stil als ze doen vermoeden maar daardoor ook niet alsof je op een stofdoek typt. De muis is wel veel rustiger dan een gewone vind ik.
Niet draadloos, maar zou je niet eens kunnen kijken naar een mechanisch toetsenbord? Dat typt heerlijk! Je hebt verschillende switches (cherry), rood, bruin en blauw en de een is luider en de ander zwaarer. Volgens mij worden er zelfs proefpakketjes verkocht om te kijken welke je lekkerder vindt om in te drukken.