Durf te vragen #3 (Deel 1)

Je kunt via vlc en quicktime ook wel heel makkelijk je scherm opnemen zonder geluid. Misschien dat je daar iets aan hebt? Het leek me onhandig maar als je het vooral als leidraad wilt hebben…

1 like

Ah ja dan kan ik het nog een beetje timen, goeie.

Ik heb zon kaarsenplateau gekocht:
image

En nu bedenk ik me ineens, als ik daar stompkaarsen op zet en aansteek dan gaat dat toch lekken??
En dan zit het alsnog op mn kast of niet?

Oef, ik ben benieuwd

Ik heb zo’n houten plateau, heel leuk maar bij mij is hij gaan schimmelen. Dus wel goed schoonmaken!

Ik heb niet strakke tops maar wel een high waist legging en dan een aansluitende crop top van nike en ik heb ook vaak vetjes en bobbels, maar joh boeiend! Ik kan het juist tegenwoordig ook wel weer waarderen ofzo? Laatst deed ik yoga en toen zat ik helemaal opgevouwen met m’n rollies en toen dacht ik aahh hoort allemaal bij me en het maakt me juist ook zacht.

9 likes

Nee op mijne staat het geborduurd!

1 like

Oh je bent echt geweldig! Ik ben hier blijer mee dan ik zou moeten zijn denk ik, maar ben zo gehecht aan dat ding. Als ik me rot voel, val ik er mee in slaap :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja ik heb mezelf ook gedwongen om erin naar Zumba te gaan en heb 45 min naar mezelf gestaard, het feit dat ik niet kan twerken valt meer op dan die huidplooien :joy:

En iedereen heeft het zag ik, bij yoga zal dat ook bijna onmogelijk zijn om te voorkomen met al die posities

1 like

Hmm ik heb deze sjaal en ik denk dat de bovenste hetzelfde is als die ik heb. En dat die onderste wel echt zachtroze is. Maar de kleur is lastig op de foto te krijgen moet ik zeggen. Kun je niet even googelen naar foto’s van de weekday zelf? En dan even checken bij de verkoper ofzo?

Zou kunnen. Kun je de sjaal niet opzoeken en nagaan welke kleuren er allemaal zijn, als ze zowel paars als roze aanbieden, vind ik het al lastiger. Als er alleen roze en bruin is, bij wijze van, heb je je antwoord al

Oh is deze vd weekday? Ik heb zelf de donkergroene - lov it

1 like

@Scorpiovibes ahh ja thanks voor de reacties! Ik had al even gegoogled maar deze kleur wordt niet meer verkocht. Heb wel een paar oude productfoto’s gevonden maar daar kom ik ook weer drie verschillende versies tegen die net allemaal verschillen per kleur dus vind het lastig inschatten. :thinking:

1 like

Heeft iemand Philips Hue lampen zonder starterpack/sensor/afstandbediening, dus echt alleen de lampen? Werkt dat ook goed?

Ik zoek naar een speaker om mijn platenspeler en laptop met een aux kabel op aan te sluiten. Het hoeft dus niet een slim apparaat te zijn, geen bluetooth of wifi, al mag dat wel, maar gewoon, een aux kabel. Voor 50 euro of zo. Kwaliteit hoeft niet :sparkles:super :sparkles: te zijn maar wel beter dan wat er uit mijn platenspeler/laptop zelf komt of zo’n draagbaar bluetooth dingetje die je met de code uit een zak chips kunt winnen. Maar ik kan eigenlijk maar heel weinig vinden? Is dit bijv iets? https://www.bol.com/nl/p/o-m-g-superbass-bluetooth-speaker-draadloze-speaker-draagbare-speaker-powerbank-speaker-indoor-outdoor/9200000129994740/?bltgh=gsZquJfWAkWKqTJQPYlNvw.1_13.29.ProductTitle

Iemand tips??

Heb je niet sowieso altijd de hub nodig? Ik heb geen schakelaars en pas laat een keer een sensor gekocht, dat ging daarvoor prima.

dan kun je ze niet bedienen toch… die lampen moeten ergens op aangesloten worden! je moet volgens mij altijd 1 keer een starterpack kopen daarna kan je zoveel losse lampen bijhalen als je wil.

Ben benieuwd hoe jullie hier naar kijken.

Vanaf januari begin ik bij een andere baan en moet ik mijn vrij luxe lease auto inleveren. Ik moet minimaal 3x per week 70km heen en 70km terug rijden.

Nu ben ik nooit een spaarder geweest, zijn wij eindeloos aan het verbouwen en stimuleer ik de economie. Nu moeten we een nieuwe auto kopen, de lease was de enige want mijn man werkt in de buurt.

Eigenlijk wilde we max 10.000 uitgeven (eigen geld), maar nu zijn we aan het overwegen om en nieuwe te kopen die het dubbele van ons budget is, maar wel echt super chill is en nog amper km heeft gelopen. Echter zouden we hier een gedeeltelijke financiering voor moeten doen. Ik ben opgevoed dat je alleen geld leent voor een hypotheek en that’s it. Voor de rest moet je gewoon sparen. Mijn vriend is er wat losser in en die heeft iets voor een comfortabele auto kan het ook.

Hoe denken jullie erover?

  • Het is best normaal om te lenen voor een auto
  • Nee gewoon tot je max gaan en niks lenen
  • Twijfel

0 stemmers

Ik zou op zich niet tegen lenen voor een auto zijn, maar ik denk dat het hier niet nodig is, voor €10.000 (of een klein beetje daarboven) kan je ook een hele comfortabele auto kopen. Het zou mij dan persoonlijk tegenstaan dat ik een dure lening aanga voor (onnodige) luxe.

13 likes

Eens, 10.000 is een prima budget voor een degelijke auto, lijkt me niet nodig om dat te verdubbelen

2 likes