Durf te vragen #3 (Deel 1)

Bedankt nog! Dit is het geworden:

Samenvatting

Als m’n neefje over een half jaar de steden op de blokken niet kan benoemen, ben ik wel een beetje teleurgesteld.

10 likes

Graag gedaan! En leuk ding! Haha ja ook nog goed voor de topografie dit. Spelen met de blokkentoren en de Atlas komt tevoorschijn :stuck_out_tongue:

1 like

Je hebt deze dingen

Kan je denk ik ook wel aan de muur maken met montagetape of iets in die richting.

hola, ik zou graag vrijwillig willen helpen met het vaccineren van mensen. heeft iemand enig idee of dat kan? ik ben bezig met een opleiding in de medische wereld.

Als ik normaliter Vans maar 40,5 heb (gewone old school versie), pas ik dan misschien toch in maat 40 slip ons? Ik ben verliefd op de national geographic slip on vans maar de grootste maat is 40 :cry:

Heb je toevallig ook Nike schoenen? Ik heb daarin maat 40.5 en maat 39 in de slip-ons. Ik heb zelf geen Old school Vans, dus daar kan ik niet mee vergelijken.

1 like

Geen Nike helaas! Wel puma sneakers, die heb ik in 40 en zitten beetje strak (tenen zijn al kapot). 40.5 zou wel beter zitten maar het kan wel

Wat is dit ‘level’? Ik voel me echt een oma dat ik dit vraag haha, maar probeerde er een filmpje mee te maken, maar geen idee wat er nu anders was dan een normaal filmpje.

1 like

Dan weer je wanneer je je telefoon recht houdt denk ik

1 like

Ja om je telefoon waterpas te houden

1 like

& @syntagma thanks, stuk minder spannend dan ik dacht

1 like

Is iemand afgelopen week bij een primark geweest op een weekdag vlak na opening? Weet niet de beste winkel maar hebben wel de beste leggings voor mijn lijf. Maar corona enzo. Dus eigenlijk de vraag of t druk was.

Iemand die toevallig naar de Middenwaard gaat in Heerhugowaard?

Ik was er donderdagmiddag rond 15 en toen was het totaal niet druk!

Ik ben op zoek naar sportleggings die niet doorsschijnen, high waisted zijn en geschikt zijn voor zeer lange benen (lengtemaat 34/36). Iemand een idee?

geen idee hoelang je bent maar ik vind deze legging heel fijn en ook squatproof (ik ben 1.77)

1 like

1,78! Dank voor de tip, ik ga em bestellen! Heb je maat M?

1 like

Volgens mij een (werk)dag of ik was lucky

1 like

In Nijmegen is het noooit meer druk.

Ja!