Durf te vragen #3 (Deel 1)

Dat is een beetje ver. Maar positief nieuws. Dan ga ik t van de week gokken.

Volgens mij vallen de nat Geo slip ons best wel groot! Mijn normale old Skool Vans zijn allemaal 39 en passen perfect en bij mijn slip ons moet ik een zooltje dragen.

1 like

Ik heb de laatste tijd dat de aanzet van mijn haar zo vettig blijft, zelfs gelijk na het wassen. Mn hoofdhuid voelt gewoon normaal. Weet iemand hoe dit komt en kan ik hier iets tegen doen?

Ik doe tegenwoordig twee keer mijn haren wassen, eerst gewoon en daarna nog een klein beetje extra bij de vette stukken. Lijkt wel verschil te maken!

1 like

Even mezelf quoten: ik heb mijn normale maat van Levi’s besteld en de broek zit perfect! Wat een fijne broek, zeg :ok_hand:t3:

Als je googlet op specifieke winkelvestigingen, dan krijg je rechts een infokaartje van google met een tabel hoe druk het is op welke dag en tijd.

1 like

Misschien omdat het nu pas echt koud wordt? Ik merk ook dat zowel mijn huid als mijn hoofdhuid in de war is. @Blush heeft ook gezegd om je haar twee keer te wassen in één wasbeurt en dat doe ik ook altijd. (Eerst een beetje shampoo voor het ergste vuil, dan conditioner, dan weer een beetje shampoo om de conditioner van mijn hoofdhuid af te wassen (wordt het ook vet van) en de rest van de viezigheid eruit te halen.) oh en gebruik niet grote hoeveelheden shampoo, want hetgeen wat je hoofdhuid aanmaakt, beschermt je haar en je hoofdhuid ook. Als je het dus elke keer veel te agressief wegwast komen er voor je talgklieren juist meer signalen om talg te produceren.

2 likes

Weet iemand een goede brunch/lunch tent in Rotterdam die doet aan bezorgen? Hoeft niet zo spannend te zijn, wel lekker.

1 like

Denk dat @Bunnyslippers wel een adresje weet in Rotterdam

Was mn eigen familie… :joy:
Mn schoonzus ging ook mee… misschien dat je dat bedoelde?

Inmiddels zijn de verhoudingen beter :sweat_smile:

5 likes

Weet iemand hoe dit kan? Als ik Spotify open dan speelt er iets af zonder geluid. Deze podcast duurde 2 uur of zo maar hij heeft nu al meer dan 1100 minuten afgespeeld en telt dus gewoon door, zonder geluid. Ik heb dit al een paar dagen en krijg het niet opgelost. Iemand een tip?

Oh en als ik bijvoorbeeld een muzieknummer aanklik dan speelt ie het wel af maar blijft dit scherm met de eeuw van de amateur wel in beeld en telt ie gewoon de minuten door. Zo irritant.

Edit. Heb 'm net gedwongen gestopt via fe instellingen en kennelijk heeft dat dus geholpen. Superraar probleem haha.

Dat kun je niet weghalen.

1 like

Bij mij (thema dark) zit die knop verstopt

1 like

Die staat niet in mijn rijtje met opties. Is dat een standaard thema of moet je er iets speciaals voor doen?

Oh het is nu weer normaal. Die drie bolletjes stonden net rechts, dus daar klik je niet om te liken. Thema dark trouwens maar het is dus weer terug

1 like

Giuliano’s! Lekkere broodjes (en groot/vullend) en Picknick

1 like

Balen! Ik denk ook dat ik er geluk mee had… maar 9 nov is echt heel lang geleden. Dan heeft hij er waarschijnlijk niet actief achteraan gebeld om het terug te laten boeken en dat pas afgelopen vrijdag gedaan (vermoed ik dan). Zij houden bij AMEX ook 2 weken aan namelijk. En soms gaat het sneller.

Waar mo en danique in er laatste mukbang hadden gehaald zag er heel lekker uit. Het heet rolphs deli

1 like

Is het echt niet mogelijk om amazon prime te nemen zonder creditcard?

Jawel hoor, kan gewoon met iDeal