Durf te vragen #3 (Deel 1)

Ik wist niet dat het zo lastig was, maar waar hebben jullie je onderzetters (glazen/mokken) en placemats (niet plastic) gekocht?

Xenos!

1 like

Casa zou ik eens kijken!

1 like

Ik dacht dat deze winkel failliet was! Hij zit volgens mij niet meer in de stad. Zit nu een Casa en daar hadden ze dus niks, of alleen kurkenonderzetters. En ook niet bij Karwei, Jysk, Sostrene Grene, Hema, Tiger. Echt zoveel winkels al afgeweest :’)
Even kijken of ze online wat hebben!

Misschien H&M/Zara home?

1 like

IKEA & H&M home.

1 like

Ik weet het niet zeker, maar ik ging er altijd vanuit dat het inderdaad is hoe jij beschrijft: als je in het lijstje resultaten komt maar mensen niet op je profiel klikken. Dus ook recruiters en zo. Want als ze wel op je profiel klikken krijg je daar een melding van toch?
Ik snap het probleem van overkomen als een stalker niet helemaal want mensen weten toch nooit dat jij dat bent? Of je moet een extreem zeldzame sector/titel hebben.
Ik kan uit dat lijstje in ieder geval nooit opmaken wie het geweest zou moeten zijn (in tegenstelling tot bij wie er op je profiel gekeken heeft).

Je kan trouwens ook even kijken op Etsy of in Swan market winkels.
Dit zal misschien wel iets duurder zijn maar meestal wel handgemaakt of zelf gedesigned.

Ik kwam deze toevallig op insta tegen en ik vind ze zelf echt geweldig.

7 likes

Ja die kon ik niet meer vinden haha. Maar anders kunnen we onderweg ook wel wat halen. Thnx

1 like

Ik heb jarenlang l’oreal gebruikt (de kleur heet ‘stockholm’, hele blonde vrouw met rechte pony op de voorkant) om mijn haar te blonderen van donkerblond naar lichtblond. Maar ik kijk vaak Brad Mondo filmpjes op youtube en daar zegt hij altijd dat je gewoon bleach+developer moet kopen, en nooit pakjes uit de drogist :woman_shrugging: en de tip die hij alllltijd zegt als mensen gaan blonderen: doe eerst je lengtes en laat een paar cm vrij bij je hoofdhuid (door de warmte van je hoofd bleken die sneller en dan krijg je ‘hot roots’), en doe die pas ook als de rest van je haar een beetje gebleekt is

1 like

Je hebt gelijk, ik dacht dat er alleen een titel en de industry stond (dus “arts&heritage” of “film industry”), maar de bedrijven staan er inderdaad ook! Stom sorry
Wat dat laatste betreft lijkt het me logisch dat het pas is vanaf dat je op enter drukt, maar ik krijg daar zulke rare resultaten dat het ook best kan zijn dat het wel al voor enter is.
Neem vooral niets van mij aan dus, geen idee :grimacing:

1 like

Zoals Brad Mondo zou zeggen “BOX DYE DOESN’T BLEACH HAIR” dus ik zou sowieso niks bij de drogist kopen. Heb je nu je natuurlijke kleur of zit er nog oude verf onder? Bij gewoon je eigen natuurlijke kleur zou ik het wel aandurven door veel highlights te zetten, anders zou ik naar de kappe gaan.

4 likes

Bij Loods 5 hebben ze ook verschillende soorten, ook van leer.

1 like

Ik zou kijken voor een Hyundai i30 uit 2017 ofzo. Voelen zeer luxe aan, rijden als een zonnetje en ze zijn er zeker ook met parkeersensoren. Toen wij voor een auto keken hadden ze er eentje voor 10.000 euro met weinig km op de teller, was inderdaad een showmodel geweest.

1 like

Bedankt, die is zeker het overwegen waard.

Ik gebruik altijd de haarverf van de Kruidvat (10. Licht blond). Werkt prima en wordt bij mij mooi licht.

2 likes

Als je het gewoon bleekt met waterstofperoxide doe je daarna niks meer qua kleur, alleen een toner om het minder geel te maken

1 like

Ikea en dan van kurk.

1 like

De laatste tijd heb ik (denk van het thuiswerken) veel last van de ene keer m’n rug, dan weer mijn arm, schouders etc. Ik wil daarom wb zorgverzekering voor 2021 kiezen voor een verzekering waar fysio bij zit. Heeft iemand tips voor een goede verzekering? En voor hoeveel behandelingen per jaar? Ik zit nu bij de Friesland met de goedkoopste verzekering en max eigen risico.

Ik ben voor 2021 overgestapt naar Ditzo, ook met name voor fysiotherapie. Ik kwam daar goedkoper uit dan bij mijn vorige verzekeraar, met ongeveer dezelfde dekking. Ik kon kiezen uit, 6, 9 of 24 behandelingen, dacht ik.

Er is gewoon heel veel keuze op het gebied van verzekeringen dus het is ook verstandig om zelf gewoon een aantal ‘offertes’ op te vragen online zodat je alles voor jouw situatie goed kunt vergelijken. Ik heb verder bijvoorbeeld weinig aanvullends geselecteerd en dan was het erg goedkoop, maar ik weet niet of dat ook zo is als je bijv tandartscontroles of bril/lenzen verzekerd wilt hebben.

1 like